, mutta saanko näyttää mun uusinta mukia? (kuva siis) uusi kuva sivulla 6

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muuten hieno, mut miksi tissit paljaana :ashamed:
Joo, mulla on ongelma alastomuuden kanssa :D
mä olen niin pervo-pertta että mielestäni on ihan luontevaa merenneidon olla tissit paljaana, jos sellaisia todella olisi, niin en osaa kuvitella niiden uiskentelevan rintsikat päälläkään :ashamed:

Rukoilijasirkka
Näin aika paljon nyt turhaa vaivaa näyttääkseni tämän tässä muodossa, kuin sen näkee kädessä pyorittämällä. Se on edelleenkin ihan sellainen, kuin halusin sen olevan.

Jokainen varmaan tajuaa, ettei yhdistelemällä eri kuvia, saa viivoja ihan kohtaamaan.

huomautuksena sen verran, ettei noita kahta eri punaista voi maalata päällekkäin, koska väri palaa silloin kokonaan pois tai harmaaksi.

Laitoin siis uuden kuvan ihan vaan, että näkee paremmin tuon pyrstön. Jos se vielä näyttää tökeröltä, niin sitten on vaan niin, ettei se miellytä kaikkia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mä olen niin pervo-pertta että mielestäni on ihan luontevaa merenneidon olla tissit paljaana, jos sellaisia todella olisi, niin en osaa kuvitella niiden uiskentelevan rintsikat päälläkään :ashamed:
Eiks niillä ole "aina" simpukankuoret tai tukkaa tissien edessä, niin kuin Disney-leffoissa? :D
Näitä mä juuri kaipasinkin, simpukankuoria, vaikka nätit tissit tällä Sirkan neidolla onkin :D

?
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Muuten nätti mutta noi tissit paljaan tekee jotenkin yök.
Hei, tosi taitava oot kyllä, hienosti oot osannut tehdä, mutta miksi ihmeessä oot jättänyt noi tissit paljaiksi? :( Miksi et laittanut niihin niitä simpukoita, olis ollut niin paljon hienompi!

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Muuten nätti mutta noi tissit paljaan tekee jotenkin yök.
Hei, tosi taitava oot kyllä, hienosti oot osannut tehdä, mutta miksi ihmeessä oot jättänyt noi tissit paljaiksi? :( Miksi et laittanut niihin niitä simpukoita, olis ollut niin paljon hienompi!
Koska simpukan kuoret on klisee. :) Ja koska jos merenneitoja oikeasti olisi, niin niillä ei olisi mitään simpukankuoria. Millä ne edes pysyisi kiinni sen ihossa? :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis muki:
üpea on, itse olen hurahtanut helmitöihin :) alkaa olemaan kaappi niin täynnä erilaisia helmiä ja lukkojen osia ja valmiita helmiä :D pitäsköhän perustaa joku myymälä kohta noille valmiille koruille sun muille helmitöille.

saako kysyä mistä sait aiheeseen idean? onko merenneidot kiinnostuksen kohteena?
itsellä helmitöissä juurikin meren korallit ja kalat ym. värikkäät meriaiheet ollut inspiraatioina
Mä teen vähän mitä sattuu tulemaan mieleen. En yleensä kauheasti etukäteen suunnittele, koska se on mulle rentoutumiskeino.

vieras
Muakaan ei häiritse nuo tissit tuossa kyllä yhtään. Ne näyttää jotenkin ihan luonnollisilta tuossa kuvassa, eikä ole mitenkään huomiotaherättävästi tai provokatiivisesti toteutettu. =) Mutta ymmärrän kyllä, että jos on ongelmia alastomuuden kanssa, kuten joku kommentoija myönsi, ne voi häiritä.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muakaan ei häiritse nuo tissit tuossa kyllä yhtään. Ne näyttää jotenkin ihan luonnollisilta tuossa kuvassa, eikä ole mitenkään huomiotaherättävästi tai provokatiivisesti toteutettu. =) Mutta ymmärrän kyllä, että jos on ongelmia alastomuuden kanssa, kuten joku kommentoija myönsi, ne voi häiritä.
Ehkäpä siitä ei tarjota teetä mummolle...
Tai oikeastaan mun mummot on kuollut. Käyn äidin kanssa siellä posliininmaalauksessa ja se ei ainakaan sanonut, että sitä häirittis. :D

Yhteistyössä