tehkää ite paremmin
Sepä se. Ensin joku laittaa itsensä likoon ja USKALTAA näyttää työnsä ja sitten nämä kaikkitietäväiset joiden mielestä merenneidon pyrstö pitää olla toisenlainen... jotenkin huhhuh sentään. Kyllä ei voi muuta sanoa kuin että suomalainen on kateellinen paska. Ja varmaan suurin osa näistä haukkujista ei osaa tehdä mitään käsillään. On se kumma että ainoa palaute voi olla joko kehu tai sitten haukkua lyttyyn! En vaan tajua.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en mä taida haluta laittaa, kun tulee niin paljon sitten näitä parannusehdotuksia ihmisiltä, jotka ei kenties itse tee minkäänlaisia. En mä näyttelis keskeneräistä työtä. Tässä tämä oli. Tämä on valmis.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä tosi upea muki, persoonallinen ja taitavasti tehty! =) En näe pyrstössäkään mitään vikaa.
Silti sitä mieltä olen, että kannattaisi opetella ottamaan rakentavaa kritiikkiä vastaan. Rakentavaa kritiikkiä ei ole "hyi kun ruma" tai "ihan hirvee", mutta kun tässä esitettiin selkeä parannusehdotus, niin ei siitä pidä vetää herneitä nenään, vaikka ei itse samaa mieltä olisikaan. Subjektiivisia mielipitetitähän nää on.
Onko sulla muuten kuvia muista tekemistäsi jutuista? Olis kiva nähdä jos ne on tuota tasoa! =) Muistaakseni joskus sulla oli kuva jostain mukista, jossa oli joku lintu tai vastaava? Se oli tosi hieno myös.