, mutta saanko näyttää mun uusinta mukia? (kuva siis) uusi kuva sivulla 6

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mallia tosiaan meinasin, eikä ollut tarjoitus pahoittaa sun mieltä (taisin tehdä niin)
Sanoinhan että hyvä nykyiselläänkin.
Mä taas en pitänyt siitä sun antamasta mallista. Minusta se on epämiellyttävän ja löysän näköinen. Mutta makunsa kullakin, eikö?

f
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mallia tosiaan meinasin, eikä ollut tarjoitus pahoittaa sun mieltä (taisin tehdä niin)
Mä taas en pitänyt siitä sun antamasta mallista. Minusta se on epämiellyttävän ja löysän näköinen. Mutta makunsa kullakin, eikö?
Liian vaikea ihminen.

clivia
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Muuten erittäin kaunis mutta pyrstö on ruma.Pyrstön pitäis olla juuri sellainen kun tuon linkin pyrstö minkä joku laittoi.Makuasioita,mun mielestä merenneidon pyrstön kuuluu olla siro.
Onko tuossa linkissä sun mielestä siro pyrstö? :eek:
Jos se olis piirrettynä,se olis siro,suoraan ei voi verrata kun toinen on piirretty ja toinen ei.
Ton linkin pyrstön malli on oikea,sellainen kalamainen mikä mun mielestäni pitää olla merenneidolla.
Mutta kuten sanoin,makuasia.Taitava sä kyllä olet,siitä ei ole epäilystäkään ja muuten tuo on mun mielestä tosi kaunis.

toinen
Luepa sirkka uudelleen tämä ketju ja reflektoi vähän... Tuliko sulle paha mieli kun sun mukille annettiin kritiikkiä, vai mistä johtuu että niin kärkkäästi vastasit? Jos et pidä siitä että joku sanoo sulle et karsee, niin miks sanot sen heti jollekin muulle? Ja jos kysyt että mikä mukissa mielestänne on vialla ja joku kertoo mielipiteensä niin miksi tämä mielipide pitää heti lytätä?

Mä olen oppinut omalla "taiteijaurallani", että vasta kun opin ottamaan kritiikkiä ja analyysia töistäni vastaan ilman että mulle tuli siitä paha mieli ("hitto ku oon huono"), niin vasta silloin mä aloin kehittyä. Miettiä asioita monelta kannalta. Harkita erilaisia ratkaisuja ja kehittyä.

joo
Tietenkin. En sano enää mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Kerro jo miten sä ton teit vai ostitko?

Mun mielestä se on aivan järkyttävän hieno!
Se on maalattu tuohon posliiniväreillä ja poltettu semmosessa uunissa. Käyn siis posliininmaalauksessa, semmoisessa, missä monet mummotkin käy. :) Se on tosi kivaa.
mä olen aina halunnut kokeilla posliinin maalausta... =)
hieno on , sulla on lahjoja tohon selvästikin

Rukoilijasirkka
Mun mielestä kritiikki on semmoinen juttu, että sitä saa ihan vapaasti antaa, mutta ei tarvitse suuttua, jos tekijä on sitä mieltä, että kritiikki ei siinä tapauksessa ole aiheellista.

:)
Pyh, jätä Sirkka nuo haukkujat täysin omaan arvoonsa. Tuo kuppi on aivan upea ja pyrstö on kauniisti tehty :) Nämä haukkujat ovat kateellisia, koska eivät varmasti saisi edes yhtä tasaista pohjaväriä kuppiin.

ggg
Mun mielestä kritiikki on semmoinen juttu, että sitä saa ihan vapaasti antaa, mutta ei tarvitse suuttua, jos tekijä on sitä mieltä, että kritiikki ei siinä tapauksessa ole aiheellista.
Nii, en mäkään ota kritiikkiä vastaan, sillee ku nimittäin itte oon eri mielt, kun sen antaja. Esim. kaupassa valitettu ku oon tympee, mut muiden ongelma.. ku itte sitä mieltä et antakoot vaa kritiikkiä, oon kuiteski iha eri mielt muiden kans.

??
Juu juu, tottakai! Eikä missään nimessä kritiikkiä pidä niellä miettimättä sitä ja miettimättä onko se aiheellista.

Mutta sirkka-kulta, miksi asialliseen kritiikkiin pitää vastata niin tylysti ja epäasiallisesti? Mikä siinä saa sussa aikaan negatiivisia tunteita?

essi
Hmm, miten kritiikki voi olla aiheetonta, jos se on esittäjän mielipide?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Juu juu, tottakai! Eikä missään nimessä kritiikkiä pidä niellä miettimättä sitä ja miettimättä onko se aiheellista.

Mutta sirkka-kulta, miksi asialliseen kritiikkiin pitää vastata niin tylysti ja epäasiallisesti? Mikä siinä saa sussa aikaan negatiivisia tunteita?
Ei se mun mielestä ollut asiatonta sanoa, että kritiikin esittäjällä ei ollut asiasta näkemystä, koska se on minun mielipiteeni.

vieras
Mun mielestä tosi upea muki, persoonallinen ja taitavasti tehty! =) En näe pyrstössäkään mitään vikaa.

Silti sitä mieltä olen, että kannattaisi opetella ottamaan rakentavaa kritiikkiä vastaan. Rakentavaa kritiikkiä ei ole "hyi kun ruma" tai "ihan hirvee", mutta kun tässä esitettiin selkeä parannusehdotus, niin ei siitä pidä vetää herneitä nenään, vaikka ei itse samaa mieltä olisikaan. Subjektiivisia mielipitetitähän nää on.

Onko sulla muuten kuvia muista tekemistäsi jutuista? Olis kiva nähdä jos ne on tuota tasoa! =) Muistaakseni joskus sulla oli kuva jostain mukista, jossa oli joku lintu tai vastaava? Se oli tosi hieno myös.

tympääntynyt
Muuten erittäin kaunis mutta pyrstö on ruma.Pyrstön pitäis olla juuri sellainen kun tuon linkin pyrstö minkä joku laittoi.Makuasioita,mun mielestä merenneidon pyrstön kuuluu olla siro.
Onko tuossa linkissä sun mielestä siro pyrstö? :eek:
Jos se olis piirrettynä,se olis siro,suoraan ei voi verrata kun toinen on piirretty ja toinen ei.
Ton linkin pyrstön malli on oikea,sellainen kalamainen mikä mun mielestäni pitää olla merenneidolla.
Mutta kuten sanoin,makuasia.Taitava sä kyllä olet,siitä ei ole epäilystäkään ja muuten tuo on mun mielestä tosi kaunis.
Kyllä te ootte kans! Siis ensinnäkin jos joku tekee jotain luovaa, ei ole mitään "oikeaa" ja sellaista millainen "sen pitäisi olla"! Tällä tavalla kun lapsiakin kasvatetaan, niiden luovuus tukahtuu samassa kun toinen on pärpättämässä että ei ei, ei se voi olla tuollainen kun sen pitää olla tällainen. Kritiikki on eri asia kuin että joku tulee selän takaa neuvomaan että eihän se nyt tuollainen VOI olla! Typerät sanelijat jotka sanelee toisten näkemykset.
Ja ap:lle, todella hieno ja persoonallinen muki!

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä tosi upea muki, persoonallinen ja taitavasti tehty! =) En näe pyrstössäkään mitään vikaa.

Silti sitä mieltä olen, että kannattaisi opetella ottamaan rakentavaa kritiikkiä vastaan. Rakentavaa kritiikkiä ei ole "hyi kun ruma" tai "ihan hirvee", mutta kun tässä esitettiin selkeä parannusehdotus, niin ei siitä pidä vetää herneitä nenään, vaikka ei itse samaa mieltä olisikaan. Subjektiivisia mielipitetitähän nää on.

Onko sulla muuten kuvia muista tekemistäsi jutuista? Olis kiva nähdä jos ne on tuota tasoa! =) Muistaakseni joskus sulla oli kuva jostain mukista, jossa oli joku lintu tai vastaava? Se oli tosi hieno myös.
No en mä taida haluta laittaa, kun tulee niin paljon sitten näitä parannusehdotuksia ihmisiltä, jotka ei kenties itse tee minkäänlaisia. En mä näyttelis keskeneräistä työtä. Tässä tämä oli. Tämä on valmis.

?

Ei se mun mielestä ollut asiatonta sanoa, että kritiikin esittäjällä ei ollut asiasta näkemystä, koska se on minun mielipiteeni.
No, sitten meillä on aika erilainen näkemys asiallisesta keskustelusta :)
Ymmärränkö oikein että oman mielipiteen esittäminen ei voi olla epäasiallista, koska se on vaan mielipide?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ?:

No, sitten meillä on aika erilainen näkemys asiallisesta keskustelusta :)
Ymmärränkö oikein että oman mielipiteen esittäminen ei voi olla epäasiallista, koska se on vaan mielipide?
Miksi minun mielipiteet tässä keskustelussa onkin epäasiallisia? Muiden asiallisia?

kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No en mä taida haluta laittaa, kun tulee niin paljon sitten näitä parannusehdotuksia ihmisiltä, jotka ei kenties itse tee minkäänlaisia. En mä näyttelis keskeneräistä työtä. Tässä tämä oli. Tämä on valmis.
saanko kysästä, että onko sillä jotain väliä tekeekö ihminen itse vai ei? parannusehdotuksista mielipiteitä ei siis saa antaa kukaan muu kuin itse posliinia maalaava ihminen?

Olis myös mielenkiintoista tietää että miksi laitoit ton kuvan jos sulle tulee paha mieli siitä että joku sanoo (ihan nätisti) että olisi mahdollisesti itse tehnyt toisin?

vieras
hiano muki on! aivan mielettömän hyvä toi yläosa, näyttääkin ihan sinulta :D

pyrstöön en sano muutakun että on silleen liian leveä minun makuun. minun mielestä merenneidon pyrstön pitäis olla suipompi ja kapeempi kun mitä se tuossa on, mutta se on vaan mun näkemys aiheesta.

ja ap:lle: jos ei halua vastakkaisia mielipiteitä, ei kannata linkittää kuvia omista tekemisistään mihinkään. et tulis toimeen miesvaltaisella alalla koska täällä sanotaan asiat suoraan päin naamaa ja niinku ne on. myös kritiikki annetaan aika räväkkään tyyliin eikä kaunistellen ja kierrellen ja selän takana jeesustellen niinkun naisten kesken yleensä tehdään. olisit ilonen että sä saat sitä varauksetonta ja suoraa kritiikkiä täällä, voit esimerkiksi sitten piirrellä useamman kaltasia pyrstöjä ja päättää sitten itse mimmosia piirtelet jatkossa vai pitäydytkö yhdessä mallissa.

tässä on mun mielestä OIKEA piirretty merenneidon pyrstö

http://ummlolcats.files.wordpress.com/2007/12/ariel-fish-friends.jpg

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
saanko kysästä, että onko sillä jotain väliä tekeekö ihminen itse vai ei? parannusehdotuksista mielipiteitä ei siis saa antaa kukaan muu kuin itse posliinia maalaava ihminen?

Olis myös mielenkiintoista tietää että miksi laitoit ton kuvan jos sulle tulee paha mieli siitä että joku sanoo (ihan nätisti) että olisi mahdollisesti itse tehnyt toisin?
Mun mielestä on aika naurettavaa, jos ei itse tosiaan tee, laittaa joku linkki, missä on MUOVINEN pyrstö, mulle malliksi, siirrettäväksi kuppiin, johon kuva on jo poltettu kiinni.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksi minun mielipiteet tässä keskustelussa onkin epäasiallisia? Muiden asiallisia?
Puhuin tavasta jolla ne esität. Mielipiteen voi sanoa monella tapaa, vai mitä mieltä olet?
niin. niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

jos ei pidä toisten antamista mielipiteistä niin ei kannattane räkyttää vastaan? sillon saa räkytystä myös takaisin päin.

Yhteistyössä