älä yleistä!
Minä olen töissä kaupassa opiskeluni ohessa, siskoni on hoitamassa vanhuksia palvelukodissa, veljeni on yrittäjä, yksi siskoni on viikko sitten saanut lapsen ja on äitiyslomalla töistään. Inhottavaa yleistämistä! Kyllä minäkin tunnen huonosti käyttäytyviä romaneja, mutta jos totta puhutaan niin minä tunnen enemmän huonosti käyttäytyviä valkolaisia. Kerrankin kun kävimme serkkujeni kanssa vankilassa laulamassa, niin ihan katsomalla katsoin niin suurinosa vangeista oli valkolaisia, vankilassa ei olla suotta! Moni sukulaiseni on joutunut muuttamaan pois talosta jossa asuu näitä kauheita narkkareita ja juoppoja, tulevat yöllä hakkaamaan ovia ja latomaan uhkauksia, vaikkei sukulaiseni mitään pahaa ole tehneetkään! Se on kauheaa kun joutuu yön selkään lähtemään karkuun omasta kodistaan, lapset vaan napattava mukaan ja mentävä! Serkkuani kerran jopa yksi narkkari tuli ja pisti neulalla jalkaan kun käveli kotiinsa! Onneksi ei saanut mitään tartuntaa, se olisi ollut kauheaa! Minusta yleistäminen on erittäin tyhmää, onhan olemassa hyvin käyttäytyviä valkolaisiakin, mutta on sitten näitä kauheita rettelöitsijöitäkin! On olemassa hyvin käyttäytyviä romaneja, mutta on myös olemassa huonosti käyttäytyviä! On olemassa hyvin käyttäytyviä tummaihoisia, mutta on olemassa myös huonosti käyttäytyviä! Voisin jatkaa tätä loputtomiin, ymmärrättekö!?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:En tätä sano. Moni kyllä tietää, mutta ei ole mun asia kertoa eteenpäin. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka palstalainen on romani?
Tässä tapauksessa muuten yläkerran naapurit olivat ottaneet valkoihoisen, normaalin naisen vangikseen muutamaksi kuukaudeksi. Kiristivät rahaa, pahoinpitelivät jne. Että mie rakastan manneja. :headwall: Mitä hyötyä manneista on? En ole nähnyt ketään niistä missään töissä, esim. kaupan kassana, roskakuskina tai muutenkaan.