~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16

HUOMENIA =)
ovis testattu aamulla mutta negaa on vielä edelleen,ei vieläkään nousua palkeissa :| no mut tässä lähipäivinä odotan kuitenkin jotain tapahtuvan.
peittojen heiluttelu alkoi sit eilen ja jos sitä joka toinen päivä taktiikalla menisi :xmas:
mites muut? onko kukaan bongannut jo ovista?

Minä! bongaillut oviksen, toissapäivänä tuli limat ja nyt juilii alamahaa, en sitten tiedä minä päivänä on se tarkka h-hetki! toissa päivänä pupuiltiin ja tänään pitäis kans saada mies innostuneeksi, mikä ei varmaan kovin vaikeeta ole :LOL:
Mulla varmaan on kp joko 12 tai 14, en ole varma, kun viime menkat alkoi kahtena ekana päivänä tuhrulla jota en laskenut menkoiksi, pitäisköhän muuttaa listaan kp 12-14/28....

Täällä ei viel merkkiä oviksesta, haalea viiva tuli eilen testiin (n. puolet kontrolliviivan tummuudesta), joten ehkä se enteilee jotain, mut voi olla et ovikseen menee melkein viikko vielä. Huomenna uusiksi tikutus (tänään koin turhaksi), ja kattoo miltä näyttää :D Vähän on jo ovislimaakin, mut tosi vähän. Yleensä sitä rupee tulemaan enemmän sitten ovista kohti, että sitä odotellessa :) Päivittäinen pupuilu jatkuu kunnes täti tulee, et varmasti on spermaa siellä sitten h-hetkellä, vaikken sitä tikuilla löytäisikään tässä epäsäännöllisessä kierrossani =) :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
Minä! bongaillut oviksen, toissapäivänä tuli limat ja nyt juilii alamahaa, en sitten tiedä minä päivänä on se tarkka h-hetki! toissa päivänä pupuiltiin ja tänään pitäis kans saada mies innostuneeksi, mikä ei varmaan kovin vaikeeta ole :LOL:
Mulla varmaan on kp joko 12 tai 14, en ole varma, kun viime menkat alkoi kahtena ekana päivänä tuhrulla jota en laskenut menkoiksi, pitäisköhän muuttaa listaan kp 12-14/28....

vaihoin sulle joutskari ;) noi päivät :saint:

Pitäsköhän mun Millukka tulla tänne viikon 16 jännääjien sekaan kun eihän sun ainakaan mun takia tartte tuota pääsiäisen pinoa enää päivittää? Tilanne ei näytä muuttuvan miksikään mun kohdalla, huomenaamulla taas teen testin... sori kun tungen tänne... En vaan haluaisi kenenkään muun päivittämään pinoon ...

:ashamed:

**********PERJANTAI 28.3***********

Millukka.........kp 12/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 12/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 13-15/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 15/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 15/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 12/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 14/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 14/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 9/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 11/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen
Lappitar.......kp 37/29-32........yk.6............haaveissa toinen

Alkuperäinen kirjoittaja Lappitar:
Pitäsköhän mun Millukka tulla tänne viikon 16 jännääjien sekaan kun eihän sun ainakaan mun takia tartte tuota pääsiäisen pinoa enää päivittää? Tilanne ei näytä muuttuvan miksikään mun kohdalla, huomenaamulla taas teen testin... sori kun tungen tänne... En vaan haluaisi kenenkään muun päivittämään pinoon ...

:ashamed:
TOTTAKAI SAAT TULLA JOS HALUUT :hug: minäpä laitan sut listaan =) tervetuloa vaan :D tosi ikävä että sun kierto venyy...alkais sit ne menkat jos on alkaakseen niin pääsis uuteen kiertoon,eikös vaan

heippa tätä päivää!

siivoushulluus iski, ja siivoan jo toista päivää... lapset tykkää :whistle:
tosin 2 kolmasosaa kuumeessa.

luulen löytäneeni oviksen. käytän aconin kasettitestejä ja haamu on vahvistunut. aamupäivällä testitulos vastaava: testiviivasta puolet on tummempaa kuin kontrolli, mutta puolet vaaleampaa. siis viivan myötäisesti puolet ja puolet. joku puolittainen ovisko? vaiko se iha

sori, 3vee tuli painelemaan näppäimiä...

eli siis: vai onko kysessä ihan oikea ovis?
tosin kierto näyttää tällä kertaa jäävän jopa "normaalille" tasolle jos ovis jo nyt. normaali mulla 28-30, km:ien myötä ollut vähän mitä sattuu.

imurin varressa hulluna heiluva masukki

:LOL: :LOL: :LOL:
Voe hittolainen, melkein ku meidän konttorista olis otettu tuo kuva! :D No missäs se Millukan ovis oikeen luuraa... huhuuuuuuuuuuuuuuu?!?

masukin tarttis kohta tarttua ihan muuhun varteen kuin imurin, jos kerta ovis on päälänsä ;) :LOL:

**********SUNNUNTAI 30.3***********

Millukka.........kp 14/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 14/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 15-17/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 17/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 17/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 14/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 16/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 16/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 11/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 13/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen
Lappitar.......kp 39/29-32........yk.6............haaveissa toinen

|O |O |O EI VIELKÄÄN OVISTA :headwall: ei ees hormonitason nousua näyttänyt mittari,edelleen yksi palkki :eek: voihan vidadis jos sitä ei sit tuukkaan taas tässä kuussa :headwall: :headwall:
masukki päässy jo jonkin muunkin varteen ku imurin :LOL: :LOL: :LOL: ei video teijän juttuja.... itekki oisin aamulla päässy mut oli yksi ylimääräinen nukkuja meijän sängyssä joten jäipä jumppailut sitten iltaan ;) :whistle:

no voihan persiis, miksei Millukan hormoni mittari värähtele :headwall: jo onkin ollu nopee piikki, ettei ole kerennyt mittarille asti? Onko yhtään edes ovis tuntemuksia?!
:LOL: jooh masukki päässyt tositoimiin, näköjään tanjushakin, niin kuin mäkin... nyt vain toivotaan että tuo positiivista ja haluttua tulosta ;)

ei mittari värähtäle,ei....ei tässä ole mitään limojakaan kehissä :x no onhan tässä viel muutama päivä aikaa oviksen ilmaantua :snotty: no mut nyt luikkasen hiukan ulos happihyppelylle ku arskakin vielä paistaa... se on moro! :wave:

no, niin siirrytään jonkun muun kepin heilutteluun, tässähän nolostuu ;)

voiko noihin ovistesteihin OIKEASTI luottaa? eilen siis selkeä (mutta kapeampi) +, tänään haaleampi. eli sen mukaan tänään taikka viimeistään huomenna ovis, eikö? mutta kun ei ole muita oireita, mitä nyt halut katossa ja munasarjaa nippailee välillä, mutta missä limat? luottaako vai ei, siinä vasta pulma?

millukka meillä myös öinen vieras sängyssä, mutta sain kuin sainkin houkuteltua aamulla katsomaan lastenohjelmia omaan huoneeseen ;)

"liikunnallista" iltaa kaikille! *masukki* :LOL: :LOL:

no johan on ollut pervoa juttua :LOL: :LOL: vaikea arvata kun jouskarista on kyse :D ei vaiskaan, kiusottelen vaan :LOL: :LOL:

mä alotin eilen terot ja luulen ettei se ovis vielä ollut niin aika epätodennäköistä on raskautua tästä kierrosta :ashamed: ens kierrossa sitten clomit kehiin ja toiveet korkealla :saint: luulenpa että tässä hieman taustailen..menkkojen pitäs alkaa viimestään kp 37..saa nähdä koska sitä tulen tänne taas kuviteltuja raskausoireitani kertomaan :headwall: terot aiheuttaa jotain sivuoireuta niin: PITÄKÄÄ MINUT MAAN PINNALLA PLIIS, KOSKA EN HALUAIS TAAS KEHITELLÄ OIREITA JA TIPPUA KORKEELTA!!! :ashamed:

Heipat taas! :flower:

Ollut vähän hiljaiseloa täällä suunnalla, kun ei vaan ole ollut mitään kirjoiteltavaa.. Ovista siis odoteltu.. Noh, eilen illalla nippaili munasarjojen kohdalta lupaavasti ja selkää särki, joten oletan oviksen olleen eilen tai tulevan ihan tässä parin päivän sisällä. Sängyssä on vietetty aikaa niin paljon kun on lapsien hoidolta ehditty.. Toivottavasti tuottaa tulosta ;)

Miehen lapset on nyt pidennetyllä viikonlopulla, joten täällä saadaan harjoitella suurperheen arkea :D Eilen vietettiin mukava päivä perheen kesken korkeasaaressa ja illalla katsottiin vielä lasten kanssa yhdessä leffa.

Hämmästyttää kovasti omat mietteet, jotka on tullut tämän vauvanyrityksen myötä. Pelkään kovasti, ettei meillä tärppää ikinä.. Toi mun esikoispoika oli "vahinko", sellainen lomaromanssin hedelmä. Eli siis tärppäsi jostakin niistä muutamasta suojaamattomasta yhdynnästä, joita harrastettiin kierron aikana. Sitten 2005 joulukuussa tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi. Kumi meni rikki (muistaakseni) aika pian kun menkat loppui ja hain vielä jälkiehkäisypillerit seuraavana päivänä, vaikka ajattelin ettei ovulaatio ole lähelläkään. Näistä huolimatta pikkuinen vaavi päätti alkaa kehittymään masussa ja pienen järkytyksen jälkeen jäätiin silloisen avomiehen kanssa odottamaan innolla uutta tulokasta. Raskaus kuitenkin keskeytyi rv 8+.. :( Eli kaksi aikasempaa raskautta on alkanut vähän liiankin helposti. Nyt sitten vauvakuumeilen ensimmäistä kertaa elämässäni ja oikein toivon raskautta. Ja pelkään samalla, että kun haluamalla haluan vauvan, niin sitä ei tulekkaan.. Tiedän, että kuulostaa varmasti aika hölmöiltä ajatuksilta, varsinkin kun meillä on nyt vasta menossa toinen yrityskierto, mutta minkäs sitä mietteilleen voi.. :ashamed:

Mutta, nyt lähden auttamaan miestä ruuanlaitossa.. Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:

**********MAANANTAI 31.3***********

Millukka.........kp 15/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 15/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 16-18/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 18/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 18/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 15/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 17/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 17/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 12/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 14/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen
Lappitar.......kp 40/29-32........yk.6............haaveissa toinen