~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16


**********TIISTAI 18.3***********


Millukka.........kp 2/28-31..........yk.10........haaveissa viides
Enchantress...kp 2/27-34..........yk.2..........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 3/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 5/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 5/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 2/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
myymä...........kp 1/28 (-39)...... yk.1.......haaveissa toinen
Tanjusha82...kp 4/31...............tjot........haaveissa kolmas



 
Täällä kans yks. Tänään alko menkat viikon myöhästymisen jälkeen, ja ehdin jo toivoa olevani raskaana. Nyt lähinnä toivon etten tosissaan ollut, et menkat vaan ois alkanut.
En kyl enää kierrostani tiedä, kun tyhjennysvuodon jälkeen eka pillereistä oli 27, ja nyt seuraava 35pvä. eli ilmeisesti Enchantress, kp 1/27-35, yk 2 (muissa pinoissa 3, mut tuskin tyhjennysvuotoa edeltävää kiertoa lasketaan? kun sitä tässä juuri mietin, että tämä oli nyt ensimmäinen pettymykseni), ja haaveissa esikoinen. ihana kyl tää uus pino, jos tästä pikkuhiljaa sais tän surtua pois vois hyvillä mielin asennoitua uuteen kiertoon =)
 
:wave: Minä kans tuun nyt tänne, kun aijemmin jouduin Munarikkasta pinosta lähtee heti kättelyssä häntä koipienvälissä pois, kun oli kotona asiat sellasessa pisteessä, mutta asiat on nyt hyvin ja täällä kuumeillaan taas esikosta :heart: Joutskarilla olis päivät 2/28 yk7
 
taas mä sähläsin, siis tänään kp 1/27-34. toivottavasti tää heitto 34 :ään oli vaan joku ihme kerran poikkeus :eek:

nää alkupäivät on tosissaan ihan tyhmiä. mut tiedätteks mitä mä teen tänään? ekaan kertaan moneen kuukauteen korkkaan kyl ton miehen kaa punkkupullon tähän suruun ja nautitaan yhdessä olosta. Jos se sit vaik piristäis :)

Tervetuloa munki puolesta Jouskari!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
:wave: Minä kans tuun nyt tänne, kun aijemmin jouduin Munarikkasta pinosta lähtee heti kättelyssä häntä koipienvälissä pois, kun oli kotona asiat sellasessa pisteessä, mutta asiat on nyt hyvin ja täällä kuumeillaan taas esikosta :heart: Joutskarilla olis päivät 2/28 yk7

terpat sullekki :wave: kiva , saadaan porukka heti kasvamaan
 
Kiitoksii teille Millukka ja Enchantress!
Dodii Ench ;) kyl se mieli siitä kohenee, kun yhdessä iltaa vietätte ja hieman punaviinin aiheuttamana humallutte :D Mä korkkasin viikonloppuna muutaman olusen loman päätöksen kunniaksi ja nyt olen töissä vieläkin iiiihan poikki. Tuntuu kun ei olisi lomalla ollutkaan |O En kyllä totisesti diggaa näistä ferrari päivistä, nää on niin ällöttäviä päiviä :headwall: Sattuu mahaan, selkään ja tisseihin, vuotaa kuin seula ja ei viitti lempeäkään harrastaa ... ja sit vielä se pettymys kun ei ole raskaana. Mut kyl tästä taas uusin tuuli eteenpäin :D
 
taas millukalla kiva pino :D minäkin tulen mukaan: kp 4/ 30-65, tossa viimesimmässä kierrossa oli ovis kp 51, toivottavasti tässä kierrossa aiemmin :saint:

nyt vaan miehelle kertomaan munarikkaasta pääsiäisestä :D normikierron mukaan ovis osuu siihen pääsiäisen jälkeiselle viikolle 24-28 päivä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
taas millukalla kiva pino :D minäkin tulen mukaan: kp 4/ 30-65, tossa viimesimmässä kierrossa oli ovis kp 51, toivottavasti tässä kierrossa aiemmin :saint:

nyt vaan miehelle kertomaan munarikkaasta pääsiäisestä :D normikierron mukaan ovis osuu siihen pääsiäisen jälkeiselle viikolle 24-28 päivä :D

heippati hei sun heiluvilles vaan :D tosi kivaa kun entisiä tuttuja täällä :saint:
Mutta Miilukka vaihtui vaan Millukaksi (en oo kyllä nyt yrittänyt vaihtaa joten en tiiä voiko jo muuttaa mut olokoot nyt Millukka ku kerta jäi päälle :kieh: )


joo toivottavasti sulla tulee ovis vähän aikaisemmin kuin viimeksi :whistle: . jospa se menisikin ton lyhimmän mukaan...mulla on kyl ihan kivasti nyt lyhentyny ja säännöllistyny tää kierto kun alussa oli kans jotain 40-60päivää....

toivon vaan että tästä kierrosta bongaan oviksen kun mulla ollu vähän niin että joka toinen kuukausi se on löytynyt ja nyt viimeksi se siis löytyi.
ois kyl paree löytyy....
 
juttelin juuri lääkärin kanssa s-postissa niin olis tarkotus mennä kierron 15-20 päivä tarkistamaan onko ovis ollut/tulossa että tässä kierrossa aikas varmasti sitten pituuden tulee tietämään :D jännittää, tuntuu että aika menee tosi hitaasti taas :kieh:

kuumeilen muuten ensinmäistä :saint:
 
Huomenta me kaikki neljä :D Ja heipat JJ-t :wave: Mä sulle sanoinkin aijemmin, että samoilla kp:llä mennään, mut mun kaksi ekaa päivää olikin ihan pientä tuhrua ( harvinaista ) joten laskenta alkoi mulla vasta kun aloin vuotaa niin kuin yleensä eli kunnon putoukset päällä.... harvinaisen klimppimäistä ollut ja koko mahaa särkenyt ei ala mahaa... vähän huolestuttaa :/ Jos olikin kiinnittynyt, mutta ei sitten kuitenkaan pysynyt matkassa? Noh ehkä vaan kuvittelen hullujani ja nämä on ihan normi menkat!
Tosi hyvä juttu, että sulla on JJ edennyt tuo homma noin, että saat sitten selvyyden ovuloinnista ym. :D
 
Hei! Pääseekö sakkiin mukaan jännittämään??

Nelosta haaveillaan :heart: Tipuin helmikuussa heinämammoista, meille sattui kohtukuolema rv 15, joten myös tuolla km:n jälkeen -pinossa kuumeilen. Nyt ekat tätipäivät synnytyksen jälkeen, joten tositoimiin pääsemme ihan pian :) Eli nyt kp5 / 30-40.

Mulla on toinen munatorvi poistettu ku:n takia ja pco löydettiin 5/07, joten en ihan heti jaksa plussaan uskoa, mutta pidetään toivoa yllä :)

Kärsivällisyyttä teille kaikille näiden kierron piiiiitkien päivien kanssa :headwall:

Terveisin,

Muumiska :wave:
 
myymä
Minä tuolla jo olin tekemässä uutta pinoa ku luulin että olen ensimmäisenä täällä piinaviikolle 16 :D mutta onneksi meitä on moneksi!

Vähän taustaa.
Olen kohta 3-vuotiaan tytön äiti pk-seudulta ja haaveilemme toisesta. Pikkukakkosprojekti piti siirtää loppuvuoteen, mutta koska kiertoni venyi odottamatta viime kierrossa 40 päivään (normaalisti 28) ehdin jo monesti epäillä raskautta ehkäisystä huolimatta... pettymys olikin sitten suuri sekä miehelle että minulle, ettei toista ollutkaan tulossa. Vauvakuume kasvoi ajatuksen myötä ja päätettiin miehen kanssa jättää ehkäisy pois...
Sain eilen gyneltä terolut kuurin josta ehdin syödä 2tablettia kun menkat alkoivat ... Joten nyt loppu terolut kuuri ja aloitan sen uudestaan kp 16-25. Eli toivottavasti niistä on nyt hyötyä! :)

Sain keskenmenon viimevuoden syyskuussa rv 14 + ja kyseinen raskaus oli meille iloinen yllätys, valittettavasti pieni ei kuitenkaan jaksanut loppuun asti... Km:n jälkeen sain uuden työpaikan jossa minut vakinaistetaan ensi kuussa, joten siinä syy miksi emme lähteneet km:n jälkeen yrittelemään... Ja jos olisin saanut toisen km:n heti perään, en olisi kestänyt sitä henkisesti mitenkään... Nyt taas astetta vahvempana mukana!

Saanko siis liittyä seuraan?

Eli myymä.......kp 1/28 (-39)...... yk 1............haaveissa toinen


Enchantress
Mukavaa jännitellä taas samassa pinossa :) (vaikka tuolla jatkoillakin ollaan)
 

**********KESKIVIIKKO 19.3***********


Millukka.........kp 3/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 3/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 4/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 6/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 6/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 3/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
myymä...........kp 2/28 (-39)...... yk.1.......haaveissa toinen
Tanjusha82...kp 5/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........Kp 5/28...............yk7+.....haaveissa toinen



 
myymä
Huomenta vain kaikille! Eipä kyllä tarvitse enää pohtia olisiko tämä sittenkin terolutin välivuotoa vai menkat kun yön aikana oli tullut aivan hirveän kauhen paljon verta... ja sama jatkui vain...
Olihan se melkoinen näky kun istuin aamupissillä vuotaen jopa siteestä lattialle ja tuppo nenässä kun nenästäkin tuli verta :LOL: mutta hyvän asian puolesta.. .Kohta päästään ihan puhtaaseen kiertoon! JIPPII! :)
Mitäs muille kuuluu?
 
myymä huomenta tai aamupäiväähän tämä jo on! Toi on muuten jännä juttu, mullakin yleensä tulee kummastakin päästä veri menkkojen aikana. En tiedä mikä siinä on :$ Mulla onneksi alkaa jo hiipumaan, pari päivää tulee vielä tuhrua jos menee niin kuin aina... 6 päivää kestävät menkat :eek: se on ärsyttävää! :headwall:
Onkos teillä kovasti pääsiäis suunitelmia, muutakin kuin pedissä lemmiskely miehen kanssa? :LOL: Meille tulee jälleen kavereita muutamana päivänä, niin lempeilyt jää kyl vähemmälle. Toisaalta ei se ovis vielä pääsiäiseksi tule, joten sen puolesta ei hätää ;)

Tervetuloa uudet :wave: Tästähän tämä pino alkaa kasvaan :D
 
ei oo muita suunnitelmia mulla ku ett sais oikeen munarikkaan pääsiäisen nyt...... :kieh: :kieh:
täällä hanat viel aika tyylikkäästi auki....viel pari päivää |O |O sit saa vielä ainaski viikon päivät kytätä sitä ovista.... JOS SITÄ NYT TULEE EDES. mulla on nyt bongattuna se joka toinen kuukausi ja viime kuusta löyty joten... :headwall: :headwall: mä niin toivon että tää kuukausi olisi poikkeus ja ovis löytyisi :snotty:
 

Yhteistyössä