~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Tulen tännekkin ilmoittamaan että laitamme vauvahaaveet sittenkin miehen kanssa joksikin aikaa jäähylle... meillä taas hirveä kriisi päällä joten ei tähän väliin uskalla mitään vauvaa hankkia... Plussaonnea kaikille :heart:

NO VOIH.. :/ :hug: mutta ilmottele jos haluat takasi listoille niin paikka löytyy sinulle ehdottomasti mukaan =)

**********TIISTAI 25.3***********

Millukka.........kp 9/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 9/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 10/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 12/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 12/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 9/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 11/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 11/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 6/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 8/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen

Jei, päivitystä. Kuinkas munarikkaat pääsiäiset teillä oli? :kieh: Niin, ja että oliko ovista :D
Täällä tuli jonkun verran kanitettua (9 krt ainakin tos laskin..), ja tuskin ees oli ovis. Tai en mä tiedä, lämmöt on ollu koholla ja kohoamassa, mielestäni oli jo ovislimaa, ja mahakipua.. oiskohan sit näin aikasin tulossa? Millon mä uskallan tikuttaa? :eek:

eipä tullu viel pääsiäisenä kaniteltua :headwall: :headwall: :headwall: pitää alottaa kyl nyt ettei livaha vaan ovis ohi...tai jos sitöä ylipäätään tulee ku ihme tuhrutteluu edelleenkin :headwall: :eek: huomenna alotan itse tikutuksen.
mulla ei mitään limoja oo ollu havaittavissa ton tuhruttelun lisäksi...mutta eipä mulla hirveesti muutenkaan mitään limoja tuu :snotty:

Heips! Pääsiäinen meni kyllä ankarasti bailaten ja sain vain kahdesti sitä aitoa munaa, muuten kyllä herkuttelin niillä suklaamunilla. :LOL: Kavereita oli kylässä niin ei päässyt ihan koko pääsisäistä viettään vällyjen alle, eikä kyllä olis ollut kiinostustakaan :D Meillä on jo niin vanha suhe, ettei 9X kiinosta |O
Mutta mä bongasin tänään ovis limat ja rusehtavaa oli joukossa :eek: Yleensä mulla on säännöllinen 27 tai 28 päivän kierto... voiko tuo olla noin ajoissa... jos mulla ei nyt sit pidäkään tuo 14 päivää paikkaansa menkoista, vaan onkin n.16.... Outoo! NOh kun pääsen töistä himppeen niin "pitää" kellistää nuhanen mies ;)

Noniin, onnea miehenkaatoon, Jouskari :D

En tosissaan ymmärrä, ennen en ole seksistä välittänyt tippaakaan, eikä ole mieskään. Mut nyt kun ollaan yhdessä ei vaan malteta pitää näppejä erossa toisistamme :eek: Eihän me nyt kauaa olla oltu yhdessäkään, koht 9kk, mut pupuilua ihan samalla lailla kun oli heti kun tavattiin. Ehkä se on nyt tätä häähuumaa, kun niin innoissaan odotetaan tuota ihanaa päivää :) :heart:

:LOL: Kiitos! sitä kaivataan jos miehellä on kovasti voimat pois niin ei siitä sitten mitään tule... mut täytyy toivoo että sillä olis edes hiukka fiilareita :p saa sitten makoilla lahnana jos ei muuta :LOL:
Me ollaan jo kohta 8-vuotta oltu kimpassa, niin hieman on tuo seksi jäänyt niistä alku ajoista, mutta kummasti meikää on piristänyt tää vauva hanke :D Ja vaikka ei olisikaan ovis ajankohta niin se mieliteko jää sit kuitenkin päälle ;)

Onneksi olkoon hääpäivästä! Kesälläkö on häät?

Kyllähän se pitkä suhde verottaa osansa seksielämästä, mut tilalle tulee paljon muuta ihanaa :) Eikä suhteen laatu ole mitenkään verrattavissa seksin määrään, läheisyyttä ja rakkautta voi ilmaista niin monella eri tavalla.

Kiitos onnitteluista! Meillä tasan 4kk päästä, enkä malta odottaa. Ei kyllä toi mieskään. :D Just pääsiäisenä varattiin häämatka, 3 viikkoa amerikassa, josta 11 päivää luksushotellissa täyshoidossa Cancunin rannalla. Esittelen sitten tuon tuoreen sulhasen mun katoliselle suvulle, jotka tapaa hänet sitten ensi kertaa kun eivät suomeen voi matkustaa (isä ja mummo tulee kyllä häihin atlantin yli) :eek: Saa nähdä mitä tykkäävät. Mut ei tosta komistuksesta voi olla pitämättäkään. :)

Oih kuulosta ihanalle häämatkalle! :D Oletko sä siis Amerikan suomalainen vai miten? Asut siis nyt Suomessa ja sulla on suomalainen mies? Kauhee tenttaus, sorry ei tarvii vastata jos uteliaisuus menee yli =)
Se on kyllä aina jännää esitellä kumppani vanhemmille ja ystäväpiirille :saint: Mutta yleensä se aika usein menee niin, että jos itse kumppanista tykkää, niin kyllä se lähi piirikin tykkää :heart:

Niin kuulostaakin =) Eikä haittaa tenttaus! Mies on suomalainen, itse miellän itseni amerikkalaiseksi kun sellaiseksi olen syntynyt ja sellaisena kasvanut (on tosin melko monimutkainen juttu, en kerro yleisesti täällä) :) Tiedän kyllä, että ihmisenä he pitävät miehestäni varmasti, onhan isäkin hänet hyväksynyt. Mutta en tiedä miten suhtautuvat ns. "pika-avioliittoon". Onhan tämä HYVIN nopeaa toimintaa, mutta nyt tiedän että tämä on oikein (edellinen suhteeni kesti 4v, ja loppui kieltäytymiseeni kosinnasta). En ennen ole tuntenut tälläistä yhteyttä yhteenkään mieheen, ja meidän molempien lähipiirin mielestä me "kuulutaan" yhteen. Täytyy vaan toivoa että sukuni näkee asian samoin, ollaan kuitenkin hyvin tiivis ja pieni yksikkö :D

Ahaa, ok, ymmärrän kyllä jos et enempiä halua asiasta kertoa. Mutta on todella hienoa, että olette löytäneet toisenne, sielunkumppanit :heart: Ja mielestäni se on teidän asianne, miten pitkään tai vähän aikaan olette olleet yhdessä, jos se kummastakin tuntuu hyvältä ja oikealta, niin mikä jottei :saint: Itsellä on aika uskovainen isoäiti ja se taas pitää pahana, kun ei olla kihloissa saatikka naimisissa ja asutaan yhdessä ja nyt tosiaan lasta hankkimassa (ei kylläkään tiedä sitä) . Ennen vanhaanhan mentiin hyvinkin pian avioon ja hankittiin lapset... jep mutta jokainen taaplaa omalla tyylillään varsinkin nyky päivänä, ei ole niin tarkkaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
mutta jokainen taaplaa omalla tyylillään varsinkin nyky päivänä, ei ole niin tarkkaa :D
Nimenomaan! Mustakin on kiva että te olette onnellisia, vaikka se kuinka sotisi mummosi uskomuksia vastaan. Kyllä hänkin varmasti lapsestanne ilahtuu, sitten kun on sen aika :) Munkin mies oli sitä mieltä, että ensin yritettäisiin lasta, ja sitten vasta mietittäisiin jatkoa. Mulle taas on tärkeää, että oma lapsi syntyy avioliittoon (aivan sama mitä muut tekee, mut en muunlaista itselleni osaisi kuvitella). Onneksi mies tiesi tämän ja päätti siis kosia ennen kuin ehdotti vauvaa :D Taisi ottaa perheenlisäyksen puheeksi päivä sen jälkeen kuin suostuin kosintaan ja päätettiin hääpäivä. Oli siinä sitten parhaille kavereille kertomista... kerralla sitten kaikki :) Mut kuten sanoit, jokainen taplaa tavallaan ja miksipä sitä jäisi valtavirran jalkoihin. :D

DaylightDancerille kovasti vaan onnea häiden johdosta :flower: :flower:
meille tuleekin kesällä jo ukon kanssa juhannuksena 10-vuotis hääpäivä :xmas: :xmas: just tuli muutama kuukausi sitten 10vuotta ensi tapaamisesta ja nyt tulee 10-vuotis- hääpäiväkin :whistle: :whistle: ett olihan toi aikast nopeaa sutinaa meilläkin. ja esikoinenkin täytti jo pari kuukautta sitte 9vee :whistle: :whistle: ett onhan noi peitteet heiluneet ahkeraan meilläkin alkuaikoina :LOL: :LOL: mut ei enää niin useaan |O

**********KESKIVIIKKO 26.3***********

Millukka.........kp 10/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 10/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 11/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 13/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 13/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 10/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 12/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 12/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 7/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 9/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen

AAMULLA TIKUTUS SUORITETTU JA EI OVISTA VIELÄ AINAKAAN :/ EI OLLU HORMONITASO NOUSSUT EES KAHTEEN :| YLEENSÄ ON NOUSSUT KAHTEEN PYKÄLÄÄN ENNEN KUIN ON NÄYTTÄNYT OVISTA MUTTA VIIME KUUSSAHAAN MULLA POMPPAS PERUSTASOSTA KOLMANTEEN KERRALLA :xmas:

JA JOS JOKU MIETTII ETT MITÄ MÄ HÖPISEN NIIN MULLA ON SERLLANEN CLEARBLUEN HEDELMÄLLISYYSNÄYTTÖ :xmas:

Huomenta päivää kaikille! :flower:

Pääsiäinen tuli vietettyä. Päätinkin viettää oikein laatuaikaa tuon oman pojan kanssa, joten mies lähti yksin lastensa kanssa pääsiäisreissulle mikkeliin. Sunnuntaina, kun mies palasi kotiin, niin alkoi mun menkat olemaan jo lopuillaan, joten siitä asti on lähes päivittäin heiluteltu peittoja. Tuntuu vaan niin tylsistä nää ekat päivät menkkojen jälkeen, ku oviskin on varmaankin vasta muutaman päivän päästä. Sen jälkeen pääsee sit kehittelemään itselle kaikenlaisia oireita ja jännäilemään. :D

No joo, mutta mä lähden tästä valmistautumaan kouluun lähtöön.
Mukavaa päivää kaikille! :wave:

Niin ja Millukka: On tosiaan ihan kivaa kun on täällä joku "tuttukin" jännäilemässä.. Vaikka toki olisin niin sinulle kuin itsellekkin toivonut plussaa jo viime kierrosta. :)

Jee eilinen kaato tuli suoritettua onnistuneesti! :p Tänään voi olla jo aika hankalaa, mutta viimeistään huomenna yritän taas tosissaan jollei tänään onnistu pienellä vihjailulla, kun en mäkään kuitenkaan joka päivä jaksa |O

Millukka älä nyt huoli, olethan aika varhaisessa vaiheessa liikkeellä! Kyllä sä vielä saat oviksen bongattua, usko pois! ;)

Mites muilla menee, joko on ovikset ovella? :D Mietin tossa just, että mullahan alko kyllä viime menkat tuhrulla joita en laskenut menkoiksi, niin jos elänkin jo kp 13 niin sittenhän sen oviksen pitäisiki olla jo päälänsä... ehkä sittenkin yritän vielä tänään saada siltä mieheltä lempee ja lämpöö :LOL:

pakko ottaa osaa tähän nopeasti avioitumis keskusteluun.me tapasimme mieheni kanssa sattumalta uudelleen, olimme nimittäin asuneet lapsuutemme naapureina pienellä paikkakunnalla, ja täten tiesimme toisemme. se tunne mitä tunsimme toisiamme kohtaan veti jalat alta meiltä molemmilta. tästä viikko olimme kihloissa, kihlajaisista 1v1kk olimme häämatkalla. häämatkalla aloin voimaan pahoin ja kotiin tullessa tein testin joka oli +. esikoisen ja kakkosen välillä ikäeroa 1v1kk :whistle: joten sängyssä ollaan aika hyvin viihdytty. yhdessä olemme olleet 7 vuotta ja välillä aktiivisempaa välillä hiljaisempaa, mutta selkeästi tämä vauvakuume aktivisoi uudella tavalla ;)

asiasta viidenteen: vietin eilisen illan tyksissä jotta voitiin todeta jälleen kohtutulehdus joka on 10:s reilun vuoden aikana. onneksi tuli kierron alkupäivinä koska loppukierrosta saattaa olla tuhoisat seuraukset. nyt todella toivon että olisi viimeinen! mutta löytyi muutakin: PCO. joten vauvan saaminen saattaa olla jonkin verran vaikeampaa. toisaalta aika ihme juttu ettei sitä olla ennen löydetty. mutta katsotaan kuinka käy.

masukki

... jaa niin ja tuosta PCO tuomiosta johtuen hain apteekista ( kalliita, mutta kaupassa ei ollu ) ovulaatiotestejä. tein sellaisen ja hailakka +. testaan nyt kuitenkin jotta tiedän vähän enemmän oman kropan toiminnasta taikka epätoiminnasta vaikka olinkin päättänyt jättää testit pois.

masukki

Ihana "kertomus" masukki, melkein kuin elokuvissa :heart: Eli ei se aikaa katso kauanko "pitää" olla yhdessä ja milloin "voi" mennä naimisiin tai hankkia lapsia :whistle:

Hui kuulostaa aika ikävälle tuo kohtu tulehdus! Toivotaan että siihen löytyy apua eikä uusiutuisi enää! Mitenköhän ne nyt sitten tuon PCO:n totesi?

Niin joo ja etukäteen onnittelut Millukalle hääpäivästä! :flower: eikös tuo 10-vuotta ole jo pronssi vai mikä materiaali päivä se nyt olikaan?

jouskari ei sitä todellakaan voi katsoa kalenterista koska on oikea aika mennä naimisiin. ja olemme vuosien myötä yhä vain enemmän, jos mahdollista, rakastuneita toisiimme. toki kaikkihan meistä varmasti rakastavat puolisoitaan tällä hetkellä, koska vauvan "teko" puuhien keskellä täällä keskustellaan. ;)
totesivat ultralla PCO:n. ultra jämähti munisarjojen kohdalla ja kandi vieressäni totesi hoono soomella että "oho"! ja lääkäri alkoi kertomaan asiasta. olin ihan äimän käkenä, en ollut ennen tutustunut koko termiin, mitä nyt täällä siitä lukenut. yöllä sitten surffasin netissä ja imin tietoa. mutta katsotaan mitä tuleman pitää. kohtutulehdukset saaneet alkunsa kun laitatin 3:nen tyttären jälkeen kuparikierukan. siinä samalla mennyt kohtuun joku pöpö, mutta ei tiedetä mikä. ja tämä PCO saattaa johtua näistä tulehduksista, koska olen sen verran ultrissa raskauksien aikana ravannut eikä ennen ole ollut mitään vikaa. mutta pco taikka ei niin viikolla 16 koitetaan plussata ja saada vauva syliin joskus loppuvuodesta 08 taikka alkuvuodesta 09, eikös vaan?!

masukki se on tavoite juu :D Ei tosissaan kannata lannistua tuosta pco:sta. Itse en siitä paljoakaan tiedä, mutta olen myös lukenut muiden juttuja siitä, eikä se tahtia ole haitannut, raskaaksi on siitäkin huolimatta naiset tulleet, osa ehkä pinellä vaivalla pillereitä popsien..
Mulla kyllä ovis on päälänsä vääntää masua :p Säkin näköjään jo bongasit haalean ovis plussan ++++++++++++++++ :whistle: Tsemppiä kaikille sinne vällyjen alle! Toivotaan, että simppanen löytää muhkean muniksen luo :heart:

**********TORSTAI 27.3***********

Millukka.........kp 11/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 11/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 12-14/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 14/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 14/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 11/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 13/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 13/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 8/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 10/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen

Yhteistyössä