~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16

HYVIÄ HUOMENIA :) JA VIIMEISTÄÄN MAALISKUUN PÄIVÄÄ VIEDÄÄN :) EIKÖS SE OLE APRILLUSKAA HUOMENNA :whistle:
JA TAAS OMA ).( ei kuulkaas mittari värähtänyt edelleenkään :headwall: :headwall: kyllä se taitaa olla niin että ei sitä ovista tälle kuulle tulekkaan |O
pahimmoiltaan viel ukko menee pariksi päiväksi työmatkalle :snotty:

*muoks*

Ovisongelmia täälläkin. Aluks testissa haalea viiva, sit ylihuomenna siitä jo tummempi (mut kuitenkin haalea), ja sit toissapäivänä olematon. Lämmotkin heittelee häränpyllyä, alimmillaan oli kierron jälkeen 36.27, ja nyt vaihdellut 36.37-36.60.. ehkä se ovis tulee sit vasta n. kp 20, kun ei viel ole ollut ees ovislimoja, ja testeistä ei voinut päätellä mtn. Tai sit se olematon viiva johtu laimeesta pissasta, kun sitä se olikin.. no ei auta pohtia sitä. Eli ylihuomenna taas viimeistään testiä kehiin pidemmän kierron mukaan. :) Toivottavasti kaikki loydetään hukkaamamme ovikset! =)

niimpä.. :snotty: mä ainakin alan olla jo aika epätoivoinen tän kierron suhteen...pupuilutkin jäivät ennen tikutuksen aloitusta kun aattelin ett aloitetaan samaan aikaan kuin tikutuskin...ties vaikka tullutkin jo silloin :headwall: :headwall: eli ei toiveet kovin korkealla tän kierron suhteen. eiköhän tuolla digitaalisella pitäisi aika hyvin näyttää tuleva ovis. mulla kun se on löytänyt niin se näyttää kaksi päivää plussaa sitten.

Mukavaa kevätkauden ensimmäistä, eiku toista päivää :D
Hieno juttu että JJ-t on saanut kunnon dropit! b :D d nyt vain toivotaan että tuottaa tulosta mahd. pian!! :heart: Eihän sitä tiedä jos vaikka jo nyt raskaudut jos otat kerran tämän kierron lunkisti ja tähtäät seuraavaan kiertoon ;)
Mihis himskattiin DaylightDancer ja Millukan ovikset on eksynyt? :/ Kyllä ne vielä sieltä tulee tai sitten ei vain aiheuttanut niin voimakkaita oireita ja siellä munis ja simppa kuhertelee jo keskenään :D

Kysyn nyt täälläkin, että mitä tekosyitä voisin käyttää firman juhlissa, mitkä on tunnetusti kosteat, ilmasta viinaa virtaa ja mun loppu kierto on just silloin. "Jos" olisi niin ihanaa, että plussa tulisi pe aamuna, niin kyllä työkaveri arvaa heti jos olen pippaloissa kuivin suin :kieh:

jouskari ota omat alkoholittomat juomat mukaan. mm. siideriä (alkomaholitonta) on ihan samannäköisissä pulloissa kuin "normaalikin".eikä kukaan taatusti huomaa eroa. taikka sanot että sulla on antibioottikuuri, esim. virtsatietulehdukseen ;)

masukki

Alkuperäinen kirjoittaja tuulia85:
tää tulis tänne nyt.. on yk 4 ja siirrytään tän jälkeen tjottailemaan jos ei nyt tärppää.. Tietysti tärppiä toivotaan... ja esikoista siis kuumeillaan.
:wave: tervetuloa mukaan...kerrotko vielä kiertopäivät niin saadaan listaan ja päästään jännäämään :D :saint:

**********TIISTAI 1.4***********

Millukka.........kp 16/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 16/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 17-19/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 19/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 19/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 16/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 18/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 18/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 13/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 15/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen
Lappitar.......kp 41/29-32........yk.6............haaveissa toinen
tuulia85........kp 14/28............yk.4...........haaveissa eka

).( TÄN AAMUSEN TULOKSEN JO TIIJÄTTE SANOMATAKIN :snotty: :snotty: :headwall: :headwall:

*muoks* :eek: :eek: ja mitä hel**ttiä!!! tuntui äsken ett vähä lorahti jotain housuun ja kävin vessassa niin suht löysää ruskeeta valkkarii lorahti hentti pökään :eek: :eek: :eek: :eek: ei kait ne menkat sit nyt ala tähän päätteeksi viel :eek: vähä kyl on menkka tuntemuksii mahassa :eek: :eek: todella outoo!!
ovistesti aamulla ainakin puhdas nega yhdellä palkilla edelleen!

Tännekin ilmoittelen, että siirryn vähän taka-alalle, kuumeilen ja yritetään kyllä,mutta tää kierto nyt venyy näköjään, täytyy soittaa lääkäriin ym. ja muutenkin tuntuu, että nyt täytyy vähän tilannetta rauhoittaa... :headwall: Listassa voi mut pitää kuitenkin edelleen, kyllä minä lukemassa kuitenkin käyn :) Tsemppiä kaikille ja paljon plussaa!!! :heart:

|O huoh väsyttää, onkohan se r-oire... no joo, ehkä ei vielä tässä vaiheessa, vaikka alamaha on ollu kummallinen, esim. jos venyttelee niin tuntuu sellaselta et vähän repisi muniksien kohdalta, tuntuu ontolta toi alamasu. Mut eihän nyt tässä vaiheessa vielä mitään voi olla! :headwall: Ja väsytää kun ei saa nukutuksi kellojen siirron vuoksi, siinä syy :kieh:
Nyt jouskis palauduhan maanpäälle taas! :LOL:
Perkule misnä on Millukan ovis, ehkä se ovis huippu oli niin nopee, ettei kerennyt sun tikulle?! tai sit on vielä tulossa tai juuri päälänsä kun tollasta tullut ? Iselläkin tuli rusehtavaa ja sit sen jälkeen alkoi se limakausi kunnolla pari päivää! +++++++++++++++++++++ :whistle:

**********TORSTAI 3.4***********

Millukka.........kp 18/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 18/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 19-21/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 21/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 21/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 18/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 20/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 20/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 15/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 17/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen
Lappitar.......kp 43/29-32........yk.6............haaveissa toinen
tuulia85........kp 16/28............yk.4...........haaveissa eka

voi kurjuuksien kurjuus millukka! :hug:

heippa vaan myymä ;)

muutoin ei kummempaa... eilen olin pikkaisen 1 1/2 vee lääkärineuvolassa ja avauduin meiän oma lääkärille. hän valoi muhun taas uskoa ja voimia. joskos tämä tästä ja joskus saatais se vauva. muniksesta kipuilee, keltarauhanenko se siellä? tuskimpa... olemme ensi viikon lomalla Kuusamossa, joten piinaviikko sujuu kivuttomasti. joskos kämpässämme on nettiyhteys niin tulen kyllä teitä moikkaamaan, ja lukemaan kuulumisia. mutta ette te vielä musta eroon pääse...
perjantaina vasta!

masukki

Hei kaikille!

Mulla nuo kp:t ei sitten enää alkuunkaan pidä paikkaansa, kierto on menny sekasin km:n jälkeen ja vuodan suurinpiirtein koko ajan. Pari viimestä päivää on näyttäny jo paremmalta..Eli tärppäi tai edes ovista ei mun kyllä tarvi tässä kierrossa odotella :( Minua voi kyllä roikuttaa tuossa listassa vielä jonkin aikaa mukana, jos vain passaapi!

Mutta plussatuulia teille kaikille, toivotaan toooodella monta iloista uutista tähän pinoon :heart:

muumiska :wave:

Sain eilen vihdoin ja viimein ajan Gynelle, ja ihan kunnalliselle puolelle, jee!! Laittoi terkkari hoitoonhakeutumisen syyksi "ei onnistu raskautuminen" joten josko vaikka vihdoin joku osaisi meitä auttaa... Kiertopäivät kohta 50 joten kyllä jossain nyt mättää!

Nyt täytyy taas rientää...
:wave:

jokos täällä kohta voitais ruveta kirjottaa niistä kuuluisista oireista :D joko joltakin löytyis kivoja tuntemuksia niin pääsis jännäilemään :saint:
).( itsellä edelleenkin ovis kateissa :eek: yhtä palkkia vaan edelleenkin näyttää mikä on aivan ihmeellista kun se tavallisesti on kuitenkin noussut kahteen palkkiin niinäkin kuukausina kun sitä huippua ei olekaan löytynyt :eek:
tein sitten huvikseen samasta pissasta tavallisen liuskamallisen testin ja siihen tuli aivan selvä viiva,hentin vaaleempi. :eek:
samoin kun ku puhuin niistä menkoista että alkaakohan niin eipä sen jälkeen oo kuulunu tuntemuksia ja limoja :snotty: on tää niin ihmeellistä että otappa tästä selvää....

Aamupäivää B)
No jaa jotain olen itselleni vieläkin kehitellyt vaikka dpo vasta maksimissaan 7. :headwall: Tuntuu että kusettaa vaikka just käyny veskissä, mut sehän voi olla jotain pientä tulehdusta vain tuolla värkissä. :kieh: Sitten hiukan janottaa koko ajan, paleltaa mutta naamaa kuumottaa. Alamahassa välillä pientä vääntöä. Elättelen turhia toiveita tässä kuitenkin :ashamed: Joka tapauksessa aijon viikon päästä perjantaina tehdä testin, että tiedän mitä syön ja juon siellä juhlissa. Muuten olen tehnyt päätöksen etten ole ajoissa testaamassa, saa mennä menkkojen myöhästely reilusti yli, mutta eipähän ole mennyt, säännölliset ovat olleet, joko 27pvä tai 28pvä kierto....

Mä uskon Millukka että se sun ovis sieltä tulee!!!!

Heipsulivei! Pääseekö vielä joukkoon! :) Täällä meneillään kp20/28-29 ja yk 4 ja esikoinen toiveissa. Ja Miilukka, nyt olisi myös jo oireita, kun niitä tuossa kaipailit.

Kaikista näistä kierroista, juuri tämä neljäs on ollut ns. vähiten yritystä. Toki tärkeimpinä päivinä tehtiin kaikki tarpeellinen, mutten esim. lojunut koivet katossa. No..eihän tässä vielä raskaana olla, mutta tänään..siis 8pv tädin tulemista ennen on ollut melko runsastakin veristä vuotoa. Pyyhin sitä paperiin aika reilusti...nyt ei sit oo tullut, kun enää ihan pikkasen siteeseen. Innostuin tietysti, että olisiko kiinnittymisvuotoa...mutta sehän voi olla mitä vaan.. :( tässä kierrossa ei tahtonut menkatkaan loppua millään. Nännit on edelleen arat ja mahaa kouristelee jonkun verran. Lämpöä on 37.3 ollut koko viikon, mutta samalla poden myös flunssaa...:snotty:

Huh..anteeks mikä vuodatus, vaikka en ole edes vielä koko joukossa mukana!! Iski vaan kuin salama kirkkaalta taivaalta toi vuoto, kun jotenkin en oo jaksanut nyt viime päivinä innostua mistään... Oon vaan maannut sohvalla ja mieskin sanoi, että nukkuisit, kun oot noin väsyneen näkönenkin.. heh...

Noh, mutta Jouskarille, kuin yös kaikille muillekin joka tapauksessa plussapuhureita!! =)

xAnnax tervehdys :wave: aika oudolta kuulostaa, voi hyvin kuvitellakin että olis kiinnittymis vuotoa... meillä on näköjään aika samat kp:t. Ite huomasin tossa jumpalla että tissitkin on vähän arat, kun mahallani makasin. On tää vaan taas niin jänskää :p

joo, on kyllä kovin outoa.. Nyt oon ihan siinä uskossa, että plussat tulee meille Jouskari:). Toivon tietysti, että sitä vuotoa ei enää tänään tulisi... Nyt täytyis jaksaa odottaa reilu viikko, jollon vois ihan oikeesti alkaa haavelemaan.. mutta estäpäs minua nyt sitten haaveilemasta =) Hyvää perjantaipäivää kaikille!!

Yhteistyössä