~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16

Alkuperäinen kirjoittaja iltsu-natsu:
tip tip tippuu.. kp 1... oli ihan odotetavissa joten ei sen kummempia vituta. no okei ehkä hieman...

jokos jouskari olet kyhännyt meille uuden pinon?

kyllä me perässä millukka tullaan. synnytetään kaikki sitten tammikuun puolella ;)

:hug: :hug: MUTTA PERÄSSÄ TUUTTE JA KOVAA SIT ENS KIERROSSA :saint:

millukka tästä kierrosta tullaan mukaan toiselle puolelle -se on päätetty (voi mies parka mihin on päänsä pistänyt...) :LOL: sitä saa mitä tilaa. nimittäin varattiin kaveriporulalla matka bulgariaan elokuussa ja lapset jää kotti ( itku tulee viel -itselle nimittäin) mutta sanoin vaan että onkos mun sitten kiva olla mukana raskaana jos muut riukkuu baareissa. johon mies totesi että enhän mä silloinkaan kuitenkaan raskaana oo -johan se on nähty! joten täältä pesee ja raskaana ollaan ensi kuun lopussa! kröhöm.. ja kuinkahan käy jos en olekkaan...?! mies raukka kun potee kanssa kauhiaa vauvakuumetta.

jouskari jokos sä viikolla 19 pääset testaamaan? mulla menee viikolle 21.

**********TIISTAI 22.4***********

astydameia...kp 39/28-30.......yk.14.......haaveissa eka
Havupuu......Kp 31/24-28.....................................

PLUSSANNEET:
Millukka
DaylightDancer

TIPPUNEET:

JJ-t
xAnnax
Jouskari-82
Citrus
tuulia85
Pilkkis79
Missy-85
muumiska
Tanjusha82
felicia
iltsu-natsu

:attn: ITSE KIITÄN KAIKKIA NYT TÄSSÄ VAIHEESSA ETTÄ OLEN SAANUT VIETTÄÄ NÄMÄ JÄNNÄYS VIIKOT AINA MUKAVISSA PINOISSA MUKAVIEN IHMISTEN KANSSA. NÄISTÄ ON TULLUT VÄHÄN NIINKUIN AAMU JA PÄIVÄRUTIINIA MULLE :LOL: JA JÄNNÄYS ON MENNY KIVASTI SIINÄ SIVUSSA :D NYT SITTEN PIKKU HILJAA PITÄISI ODOTUSPUOLELLE SIIRTYÄ JA OLENKIN SINNE JO ILMOTTAUTUNUT VAIKKA EPÄTODELLINEN OLO EDELLEEN.TÄNÄÄN ODOTAN TESTEJÄ SAAPUVAKSI POSTISSA JA TEEN VARMISTUSTESTIN :)
KIITOS KAIKILLE JA TULKAA ÄKKIÄ PERÄSSÄ KAIKKI :flower:

Yhteistyössä