:hug: mä en kyl usko....teet aamupisusta uudestaan!!! olen varma että viiva vahvistuu...etkös sinä testannut joku aika sitten ns. viivanpaikan ja nyt aamulla sait selvän viivan ja nyt sit päivällä ett mitään...... aivan salettiin vahvistuu.. plussa puhurit!Alkuperäinen kirjoittaja neloshaave:paljon onnea millukka!
itse hain uuden testin.. eikä siihen mitään tullut. jotenka tätiä odotellaan...
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja felicia:Onnea Millukka!!!
Minut voi poistaa listalta, menkat alkoi. Uuteen kiertoon siis.
:hug: tippuneille!
Muokkaan.. Elikkä pistin tämän viestin äsken ihan väärään pinoon, en jaksanu uudestaan alkaa kirjoittelemaan..Alkuperäinen kirjoittaja minime:Onnea Millukka!! :flower: =) Onpas aina ihana lukea plussauutisia!
Mä vaan suurimmaks osaks taustailen ku tuosta mun kierrosta ei voi olla varma, vaikka se on nyt puolisen vuotta mennyt samalla kaavalla eli kaks kiertoa 32 päivää ja sitten kolmas yli 40(varmaan ovuloimaton?). Nyt sitten eilen testasin koska ois sen 32:n päivän kierron aika, ja apteekin testissä oli viivanpaikka! en oo ennen siinä testissä nähnyt viivan paikkaa.. Todella outoa. Voitte vaan kuvitella kuinka toivoisin että tästä kierrosta tulisi plussa. Yritän sinnitellä keskiviikolle seuraavan testauksen kanssa.
Plussatuulia!! =)
TERVE VAAN :wave: EI MITÄÄN HAITTAA KYL OOT TUTTU NICCI TOISISTA PINOISTA KUN KÄYN MINÄKIN URKKIMASSA AINA MUIDEN PINOISSA :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja minime:Voi eeii.. Kirjoitin siis väärään pinoon, joten älkää ihmetelkö.. Joka tapauksessa onnea millukalle! =)