~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16

Alkuperäinen kirjoittaja neloshaave:
paljon onnea millukka!

itse hain uuden testin.. eikä siihen mitään tullut. jotenka tätiä odotellaan...
:hug: mä en kyl usko....teet aamupisusta uudestaan!!! olen varma että viiva vahvistuu...etkös sinä testannut joku aika sitten ns. viivanpaikan ja nyt aamulla sait selvän viivan ja nyt sit päivällä ett mitään...... aivan salettiin vahvistuu.. :whistle: plussa puhurit!

itselläni näytti eka kans ettei mitään tullu mut parin minsan päästä olikin viiva tullu..... ja ekana tein ovistestillä johon tuli kans vahva viiva (ei kuitenkaan niin vahva kuin kontrolli mut silti tosi vahva) eli kyl se totta on ett ovis testi näyttää raskauden :whistle:

tää on kyl vielki niin uskomatonta että en usko ennen kuin teen uusinta testin alkuviikosta.jos en nyt viikonloppuna saa ostettua uutta testiä kun loppu testit.

mikä on ihme sekin ett sit viimisellä testillä plussaa :LOL: mulla ollu aina vinot pinot testejä kaapissa mutta nyt oli vaan toi yksi ja ainut

ja kaikki loput nyt kyl plussaa!! oli kyl vähä "huono" pino kun plussat kortilla :eek: että olipa sitten munarikas pääsiäinen kun tulokset tässä :kieh:
tää on pyhästä hengestä tietty tullu tää plussa :saint: :saint: laskettuaika nimittäin joulukuussa melkein päivälleen sama kuin nuorimmasta.
jos kaikki menee hyvin loppuun asti niin meillä on kolme lasta syntynyt joulu-tammikuussa :LOL: :LOL:
pojat 12.1.05 (lask.aika oli 3.1) sekä 3.1.07 (lask.aika 19.12) ja tää laskettuaika olisi 22.12.
eli kiva synttärirumba tammikuussa. ja heti helmikuun alussa esikoisen synttärit :D

Onnea Millukka!! :flower: =) Onpas aina ihana lukea plussauutisia!

Mä vaan suurimmaks osaks taustailen ku tuosta mun kierrosta ei voi olla varma, vaikka se on nyt puolisen vuotta mennyt samalla kaavalla eli kaks kiertoa 32 päivää ja sitten kolmas yli 40(varmaan ovuloimaton?). Nyt sitten eilen testasin koska ois sen 32:n päivän kierron aika, ja apteekin testissä oli viivanpaikka! en oo ennen siinä testissä nähnyt viivan paikkaa.. Todella outoa. Voitte vaan kuvitella kuinka toivoisin että tästä kierrosta tulisi plussa. Yritän sinnitellä keskiviikolle seuraavan testauksen kanssa.

Plussatuulia!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Onnea Millukka!! :flower: =) Onpas aina ihana lukea plussauutisia!

Mä vaan suurimmaks osaks taustailen ku tuosta mun kierrosta ei voi olla varma, vaikka se on nyt puolisen vuotta mennyt samalla kaavalla eli kaks kiertoa 32 päivää ja sitten kolmas yli 40(varmaan ovuloimaton?). Nyt sitten eilen testasin koska ois sen 32:n päivän kierron aika, ja apteekin testissä oli viivanpaikka! en oo ennen siinä testissä nähnyt viivan paikkaa.. Todella outoa. Voitte vaan kuvitella kuinka toivoisin että tästä kierrosta tulisi plussa. Yritän sinnitellä keskiviikolle seuraavan testauksen kanssa.

Plussatuulia!! =)
Muokkaan.. Elikkä pistin tämän viestin äsken ihan väärään pinoon, en jaksanu uudestaan alkaa kirjoittelemaan.. :D

huomenia!

jotta saisin teidät enemmän sekaisin: muutin nikkiäni jälleen. vuoden 08 haaveet kaatui mutta neloshaave ei oikein ollut mun suuhun sopiva. joten nyt ollaan iltsu-natsu :p enään en muuta ;)

mulla oli vatta ihan sekaisin viime yön ja ravasin vessassa, joten jätän testauksen huomiseen. älkää pettykö kamalasti kun ei se plussa kuitenkaan ole... :/

iltsu-natsu ( masukki / neloshaaveilija...) mitä lie...

**********LAUANTAI 19.4***********

DaylightDancer...kp 34/33..........yk.2........haaveissa eka
neloshaave.....kp 34/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
astydameia...kp 36/28-30.......yk.14.......haaveissa eka
Havupuu......Kp 28/24-28.....................................

TIKKU/PUIKKO PÄIVÄT:

la 19.4:
su 20.4: DaylightDancer

HAAMUJENGI: iltsu-natsu

PLUSSANNEET:
Millukka

TIPPUNEET:

JJ-t
xAnnax
Jouskari-82
Citrus
tuulia85
Pilkkis79
Missy-85
muumiska
Tanjusha82
felicia

Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Voi eeii.. Kirjoitin siis väärään pinoon, joten älkää ihmetelkö.. :LOL: Joka tapauksessa onnea millukalle! =)
TERVE VAAN :wave: :D EI MITÄÄN HAITTAA :) KYL OOT TUTTU NICCI TOISISTA PINOISTA KUN KÄYN MINÄKIN URKKIMASSA AINA MUIDEN PINOISSA :ashamed:
minäkään en ole kyllä saanut viivanpaikkaa kyseiseen testiin :eek: tuliko se ihan testiajan sisällä eikä sitten kun testi oli kuivunut??
minäkin olen niin paljon testaillut tän 10 yrityskierroksen aikana että on nähty jos jonkinmoista kuviteltua viivaa ja viivan paikkaa...tosin roskikesesta on tullu välillä kaivettua testi ja heii....siinähän on ihan niinku viiva :ashamed: :snotty: SIIS VIIVANPAIKKA JOKA TULLU KUIVUESSAAN!!! kyllä sitä on pitäny kehitellä ja nähdä vaikka mitä kuvitektuja viivoja mutta toi eilinen ei ollu kyl mitään kuvitelmaa :D kunnon punainen viiva :xmas: :saint:
toivottavasti sullakin vahvistuu :hug: tosiaan mitään viivanpaikkaa en oo saanu taikka nähny kyseisessä testissä B)

iltsu-natsu :LOL: alkaa olee kyllä pää aika pyörällä. No ei se mitn, kärryillä vielä ollaan :D se on aina välillä vähän vaikeeta päättää.. mut tosta sun ruikulista voisin sanoa, että ystävällä on ollut joka raskauden alussa oireina ruikuli ;) Semppiä siiiiiiis...........

hyvä että sain sun pään pyörälle jouskari sehän siinä oli tarkoituksenakin ;) tämä ruikuli taitaa olla kuitenkin lapsilta tarttunutta :x :headwall:

tuo iltsu-natsu on lempinimeni lapsuusajoilta. masukkina surffailin 3:sen odotusaikana tosin silloin perässä -06. johan se olikin aika vaihtaa. neloshaave vaan tuli ekana mieleen, mutta oli tylsä eikä sopinut mulle. nyt en enään vaihda (ehkä...) ;)

tip tip tippuu.. kp 1... oli ihan odotetavissa joten ei sen kummempia vituta. no okei ehkä hieman...

jokos jouskari olet kyhännyt meille uuden pinon?

kyllä me perässä millukka tullaan. synnytetään kaikki sitten tammikuun puolella ;)

kiitos onnitteluista, iltsu :D kyl siin vaihees kun tissei pistää ja on ihan erilainen kummallinen olo kun ennen, alkaa mietityttää. tiesin siis hyvin varmaks et plussa tulee, siks maltoin. ja maailman ihanin synttärilahja on kyllä :heart:

Onnea vielä tännekin DD:lle!! :heart:
iltsu-natsu :hug: voi hittolainen tätsykkäkö sieltä nyt sit kumminki tuli, voi perhana! No ollaan taas toistemme surana toisessa viikkopinossa, kukas sen mahtaa tehdä? vai joko sellanen on olemassa... mihis viikolle se nyt sit taas sijoittuu.. taitaapi osua vko 19 ja jos ei raskaana olla niin sinä vkl olis kaverin polttarit, kiva, kiva viettää polttareita tätipäivinä :kieh:

kiitos Jouskari =) Ihanaa saada kerrankin ite noita onnitteluita, kun tääl on ehtinyt onnittelee niin montaa muuta :heart:

pahoittelut multakin iltsulle. voimia seuraavaan kiertoon, mut kyl me kaikki tiedetään ettei maailma negakiertoihin kaadu, vaikka se siltä tuntuukin. täytyy vaan jaksaa eteenpäin, ja kyl se sen arvosta on :hug: =)

**********SUNNUNTAI 20.4***********

astydameia...kp 37/28-30.......yk.14.......haaveissa eka
Havupuu......Kp 29/24-28.....................................

TIKKU/PUIKKO PÄIVÄT:

su 20.4: DaylightDancer

PLUSSANNEET:
Millukka
DaylightDancer

TIPPUNEET:

JJ-t
xAnnax
Jouskari-82
Citrus
tuulia85
Pilkkis79