~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16

Tanjusha, mullakin yleensä kierto 27 päivää, ja viimeks veny 33, nyt en siis odota menkkoja ennen sitä. :) Ei siis vielä kirvestä kaivoon, testaile uudemman kerran sit jos kp 42 ylittyy. En mä ainakaan usko et mul ois nyt myöhässä :D Ne tulee sit tod.näk. pidemmän kierron mukaan, paitsi etten nyt todellakaan anna lupaa tulla!

Pahoittelut tädistä, Missy :hug:

muuten, kun mainitsin tissikivuista ja niiden omituisesta täyteläisyydestä, pyysin miestä eilen puristamaan, ja se kysy heti et "onks nää jotenkin täydemmät?" :eek: En siis kuvitellut omiani! nyt vasta oikeestaan tuli pientä toivoa pintaan =) :heart:

myymä
Hei kaikille! Itse kuuluin tähän kyseiseen pinoon kuun alussa, mutta tipuin koska miehen kanssa meni sukset ristiin ja muutimme erilleen! Halusin tulla vain toivottamaan paljon plussatuulia kaikille :heart: Itsellä vauvakuume jatkuu mutta turhaa haaveilua ilman miestä :(

päivää vaan kaikille ja pahoittelut tippuneille ja neganneille :hug: olin jo varma että joku ois saanu tänään plussaa mutta ei :eek: :eek: pitäsköhän omaa testaamista kans siirtää sunnuntaille tai maanantaille kun pelottaa se nega.....en haluu nähdä sitä!! mulla ei ollu sitä ovista niin kierto todennäkösesti venyny ties kuinka pitkäksi :headwall: en jaksa uskoa raskautumiseen kun ei ovistakaan löytynyt digimittarilla

**********PERJANTAI 18.4***********

DaylightDancer...kp 33/33..........yk.2........haaveissa eka
neloshaave.....kp 33/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
astydameia...kp 35/28-30.......yk.14.......haaveissa eka
Havupuu......Kp 27/24-28.....................................

TIKKU/PUIKKO PÄIVÄT:

pe 18.4:neloshaave,Millukka,Havupuu
la 19.4:
su 20.4: DaylightDancer

HAAMUJENGI:neloshaave

PLUSSANNEET:
Millukka

TIPPUNEET:

JJ-t
xAnnax
Jouskari-82
Citrus
tuulia85
Pilkkis79
Missy-85
muumiska
Tanjusha82
felicia

Alkuperäinen kirjoittaja neloshaave:
tuota... vilkaisin testiä uudelleen... ja siinä on 2 viivaa... sallitun puolen tunnin sisään... voi kauhia! haen kyllä uuden testin ja teen huomen aamulla!
IHANAA....NYTKÖ SE EKA PLUSSA TULEEPI MEIJÄN PINOON :heart: laitetaan suht eka haamuilijoihin ,jooko? ja huomenna varmistustesti :saint:

oli sitte kuitenkin pakko testata.... :snotty: eihän sitä malttanut olla.... ei sit kuiteskaan ollu ku varmaan tunnin kahvi pissat :xmas:
huvikseen tein eka ovis testin kun niitä on kaaapissa ja siihen tuli melekin yhtä vahva viiva,mut ei ihan kuiteskaan :D pieni toivonkipinähän siitä heräs kun olen lukenu että ovis testi vois näyttää myös raskauden....
no sit tein raskaustestin ja siihen ei tullu eka mitään mut ku pari minsaa oli ollu niin kyllä siihen toinen viiva ilmesty ihan selvästä!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: MÄ EN VOI USKOA TÄTÄ....MITÄÄN OIREITA EI OLE OLLU JA OVISTA EN LÖYTÄNYT OLLENKAAN DIGIMITTARILLA!!!!!!EI VÄRÄHTÄNYT MIHKÄÄN SE MITTARI.....
eli näköjään toivoa on vaikka ovista ei löytäiskään!!!mitään limoja ym. mulla ei isommin tuukkaan!!!
eli ei video....kyl kait tässä ollaan vihdoinkin raskaana...jos vaan pysyy mukana pikkuinen :saint:

LEP
Millukka, ihanaa!! Onnea kovasti! Mä arvelinkin, että oisit raskaana, kun olet malttanut olla näin pitkään testaamatta! :LOL: Nyt vaan pikkuiselle tarrasukat mukaan, niin pysyy matkassa. :)

Neloshaave
, varovaisesti onnea sinnekkin että viiva uudessa testissä on vahvempi jo heti! :)

No voihan perkule!!! Millukka aivan mahtavaa, ihan ihmeellistä! Ja sinä oot vähä väliä harmitellut kun ei tässä kierrossa tullut ovista bongailtua ym... mutta siitä huolimatta se on tapahtunut ja nyt oot raskautunut! Ihanaa, ONNEA KOVASTI!! :flower: :heart: Mahtava juttu nähdä kun on jo pidempään yrittänyt ja nyt sitten tärppäsi, antaa toivoa tänne :D :D :D

:flower: kiitos kiitos :D on vähän vaikea uskoa vielä ja pitää kyllä varmistustesti tehä ensi viikon alussa!!! siis uskomatonta vaikka muka ovista ei tullut :eek: ja kait se ovis on ollu suht oikeella paikallaan kun viime viikolla testi vielä negaa ja viimeksi on pupuiltukki sillo ns.oviksen aikaan.... mutta eipä oo testi näyttänyt ovista....

No nythän niitä plussia pärähti :D Ihanaa! Onnea Millukka, hyvä ettet luopunut toivosta :D Ja onnea vielä neloshaaveellekin, kyllä se plussa siihen varmistustestiin vielä tulee! :flower: :heart:

Mulla ei vielä tätioireita ollenkaan, ei pienintäkään tuhrua, ja tänään dpo 14, et ihan toiveikas fiilis täälläkin :)

kiitos tsempistä jouskari mutta mutta... luotan enemmän päivän apteekin testiin kuin aamuiseen cittarin testiin. sain joskus aiemminkin cittarin testillä haamun, ja täti tuli. tosin aamuinen ei ollut haamu. se oli huvittava tilanne kun jätin testin pöydän päälle, kävelin ohi ja vilkaisin sitä. yht äkkiä siin oli 2 viivaa vaix piti olla vaan 1! suu loksahti auki :eek: soitin miehelle ja supustin kuulemma vaan jotain mistä ei todellakaan saanut selvää. seisoin tuijotin 2 viivaa ja puhuin :D höh. miten niin ei saanut selvää -ihan selkeää suomea se oli -tai sitten ei :whistle:

juu juu testaan aamulla, mutta nega olo. ajattele positiivisesti: ette pääse musta eroon vaan liityn mukaan seuraavaan piina-pinoon... ;)

Yhteistyössä