~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16

**********TORSTAI 20.3***********

Millukka.........kp 4/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 4/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 5/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 7/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 7/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 4/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
myymä...........kp 3/28 (-39)...... yk.1.......haaveissa toinen
Tanjusha82...kp 6/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 6/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 1/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen

myymä
Huomentarallaa kaikille! täällä taas raskaan työnraataja töistä kirjoittelee ;)
Vuoto on äärimmäisyyksissään... Tänään joutunut jo yhden täyden siteen vaihtamaan :( Hitto jos niitä tosiaan menee paketti päivässä joutuu varmaan kotosalla käyttämään sitä kuukuppia... Siellä ei niin haittaa vaikka tulis vähän ohi :D

Se ois sitten vähän niinkun perjantai! Mitäs suunnitelmia ihmisillä on viikonlopulle?
Me varmaan mennään riehumaan tontille, josko siellä jotain saisi aikaiseksikin... :)

Heipä hei! Täällä täti pääti vihdoinkin pakata laukkunsa ja lähteä menemään! Toivottavasti pysyisikin poissa! Kovasti täällä meillä jo sitä kolmatta odoteltais tulevaksi! Vauvakuumekkin on niin iso et voi ei... kaikkee vauva krääsää pitää hiplailla ja sit niit ihanii vauvan vaatteita... apua!! Onko muita yhtä höpöjä?

Kiva, Tanjusha82, sit vaan pupuilua kehiin. Niinhän niitä vauvoja tehdään ;)

Vkonloppuna ois tarkoitus vihdoin viettää aikaa miehen kans, kun ei paljoa olla ehditty juttelemaan tai hempeilemään kun oon töissä, ja sit iltasin teen koulujuttuja. Mitä nyt ennen nukkumaanmenoa hetki halaillaan ja jutellaan :( Ei oo yhtään kivaa! Tänään kyllä korvaan tän sille, leivon suussasulavan rahkapiirakan, laitan hyvää ruokaa ja ajattelen vain häntä =)

Täällä olisi yksi uusi jännäilijä 16 viikolle.
Äsken koulusta tullessani hanat aukes oikein kerta rysäyksellä. :/
Elikkäs tänään on kp 1/26-29 ja toinen yrityskierto pyörähti käyntiin. Ensimmäinen yhteinen vaavi on toiveissa. Miehellä siis tyttö -04 ja poika -01 sekä mulla oma poika -04. Pitkään ollut jo tää mun kierto tasan 26 päivää, mutt kai se sit jännityksen takia vähän venähti. Tänään lähdetään pääsiäisen viettoon, niin saa vähän muuta ajateltavaa.

Mukavaa pääsiäisen aikaa kaikille! :flower:

DaylightDancer oih miehelläs tulee oleen kissan pivät ;) Meille tulee kavereita pääsiäiseksi ja sehän tietää kosteeta ja munarikasta pääsiäisen viettoa :LOL:
Aivan ihanan mahtava ilma! Olen täällä töisä ihan fiilareissa ja odotan että pääsen 4 pvän lomille vaik just vietinkin talviloman. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Missy-85:
Täällä olisi yksi uusi jännäilijä 16 viikolle.
Äsken koulusta tullessani hanat aukes oikein kerta rysäyksellä. :/
Elikkäs tänään on kp 1/26-29 ja toinen yrityskierto pyörähti käyntiin. Ensimmäinen yhteinen vaavi on toiveissa. Miehellä siis tyttö -04 ja poika -01 sekä mulla oma poika -04. Pitkään ollut jo tää mun kierto tasan 26 päivää, mutt kai se sit jännityksen takia vähän venähti. Tänään lähdetään pääsiäisen viettoon, niin saa vähän muuta ajateltavaa.

Mukavaa pääsiäisen aikaa kaikille! :flower:
tervetuloa :) ollaankin "vanhoja" tuttuja :xmas:

myymä
Missy-85 Tervetuloa!!! :)

Siis nyt täytyy vielä valittaa tätä vuodon määrää.. uskokaa tai älkää mutta mulla on tänä päivänä menossa jo kolmas side :( Siis voiko tää olla enää edes normaalia |O

myymä on tuo normaalia! Mulla on ainakin kaksi ensimmäistä päivää tooosi runsaat, tulee usein ylivuotoja vaik kuinka ahkeraan sidettä vaihtaa. Tamppooni pitää paremmin, mut se pitää muistaa vaihtaa silti useasti. Kyl naisen elämää koetellaan kaikillä ikävillä jutskilla, mul on jo onneks hiipumaan päin, on kyl ollut tavallista oudommat menkat täälläkin.... hei ehkä se enteilee sitä et niitä ei tule enää noin vuoteen :D :D :D

missy tere tulemast! :wave:

**********LAUANTAI 22.3***********

Millukka.........kp 6/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 6/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 7/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 9/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 9/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 6/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
myymä...........kp 5/28 (-39)...... yk.1.......haaveissa toinen
Tanjusha82...kp 8/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 8/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 3/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 5/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen

joko alkaisi olemaan tärppipäiviä käsillä ja saataisiin juttua tännekkin pinoon...? itsellä kp 9 ja kierron pituudesta ei hajua, mutta eiköhän sitä voi olettaa että ovis viikon sisään tulisi :D millon ootte alkanut tikuttaan?? en raaskis turhaan niitä käyttää, viimeksin meni turhaan kp 10-25, kun kierron pituudeksi tulikin 65 :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
joko alkaisi olemaan tärppipäiviä käsillä ja saataisiin juttua tännekkin pinoon...? itsellä kp 9 ja kierron pituudesta ei hajua, mutta eiköhän sitä voi olettaa että ovis viikon sisään tulisi :D millon ootte alkanut tikuttaan?? en raaskis turhaan niitä käyttää, viimeksin meni turhaan kp 10-25, kun kierron pituudeksi tulikin 65 :eek:
mulla on aikast hyvin nyt pitäny kierto kutinsa joten odottelen ovista reilun 1,5viikon päähän :snotty: :snotty: tosin olen bongannut sen joka toinen kuukausi vain ja viime kierrosta bongasin joten....
mulla se digitaalinen ovis-mittari joka rupee kysymään niitä tikkuja kp10 eteenpäin :whistle: ja se kysyy niitä niin pitkään kun ovis bongattu tai sitten kun hormonitaso nousee pykälän ja laskee (eli ei käy kolmannessa palkissa ollenkaan) toivottavasti vaan käy tässä kierrossa nyt kun mä nyt niin toivon ett tässä kierrossa viimein tärppäis

**********MAANANTAI 24.3***********

Millukka.........kp 8/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 8/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 9/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 11/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 11/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 8/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
myymä...........kp 7/28 (-39)...... yk.1.......haaveissa toinen
Tanjusha82...kp 10/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 10/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 5/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 7/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen

KYLLÄ VIELÄ ON HILJAISTA KU HUOPATOSSUTEHTAALLA :kieh:
mulla alkoi taas ihme ruskee tuhrutus :eek: muutama päivä oli menkoista väliä ja nyt tuhruttaa :headwall: :headwall: ettei vaan tästä tuu taas just se kierto ettei ovista tuu. mulla on aikaisemmistakin kierroista välillä tuhruttanut ja miten mä muistelen ett just niistä kierroista en oo ovista bongannu. viime kierrosta ei tullu mitään tuhruu ja ovis löyty |O voi samperin samperi.... ovistestit tulee käyttöön taas parin päivän päästä :saint:

HII`OP!!!

hiljaista on juu... me olimme pääsiäisen vaunulla nettipimennossa, aloinkin eilen puhumaan että tarttis kannettava ostaa jottei pimentoon joutuis... mutta katsotaan... elikkäs noin muuten täti punainen poistui paikalta (toivottavasti ärsyttävän naapurimme riesaksi...) ja nyt toivotaan ettei meille eksy seuraavaan 10 kuukauteen ;) harjoitukset aloitettu,ovikseen vielä aikaa mutta harjoitus tekee mestarin eikös vaan? ;) jotkut eivät halua loppuvuodesta syntynyttä lasta, mutta miksi? itse ainakin katsoin että JOS nyt sattuisi raskautumaan niin la olisi 28.12. ja voihan olla että menisi yli, mutta meillä syntynyt lapset 40+0, 41+3, ja 39. joten ei voi tietää miten syntyisi. koitin eilen kysellä mieheni pikkusisaruksilta että miksei halua syntyä loppuvuodesta niin vastauksia sain vain liittyen mopokorttiin ja ajokorttiin, saa siis AINA viimeisenä kaiken hauskan... toisaalta en näkisi välttämättä asiaa niin pahana, ehtisi ainakin nähdä toisten mokia mm. mopon kanssa ja toivottavasti oppisikin niistä jotain. mutta mitäs mieltä te olette?

masukki

myymä
Tulen tännekkin ilmoittamaan että laitamme vauvahaaveet sittenkin miehen kanssa joksikin aikaa jäähylle... meillä taas hirveä kriisi päällä joten ei tähän väliin uskalla mitään vauvaa hankkia... Plussaonnea kaikille :heart:

**********TIISTAI 25.3***********

Millukka.........kp 9/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 9/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 10/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 12/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 12/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 9/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 11/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 11/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 6/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 8/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen

Yhteistyössä