~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16

**********LAUANTAI 12.4***********

Millukka.........kp 27/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 27/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 28-30/28............... yk.7.......haaveissa eka
muumiska......kp 30/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 27/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 29/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 29/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 24/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 26/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen
tuulia85........kp 25/28............yk.4...........haaveissa eka
xAnnax........kp 29/28-29.........yk.4........haaveissa eka
astydameia...kp 29/28-30.......yk.14.......haaveissa eka
Citrus...........kp 29/28-?............yk.2.......haaveissa eka

TIKKU/PUIKKO PÄIVÄT:

la 12.4:Citrus
su 13.4:Tanjusha82
ma 14.4:astydameia, Missy-85
ti 15.4:
ke 16.4:
to 17.4:Millukka
pe 18.4:masukki08
la 19.4:
su 20.4: DaylightDancer

PLUSSANNEET:

TIPPUNEET:

JJ-t

Alkuperäinen kirjoittaja Citrus:
Hyvää viikonloppua kaikille!

Testasin tänäaamuna selvän negan (kp 29/28-?)... Tätiä ei vielä näy, epätoivoisesti elättelen vielä toiveita, että täti ei negasta huolimatta tulisikaan...
:hug: NIIMPÄ... TOIVOA ON VIELÄ NIIN KAUAN KU TÄTI PYSYY POISSA.

).( mulla alkoi kkivistämään alamahaa vähän siihen malliin että täti tekee tuloaan.... :snotty:

Heipat tännekkin! :flower:

Ei oo oikein tullut kirjoiteltua tänne, kun ei oo mitään kerrottavaa.. Jotenkin menny tää kierto sellaisissa alakuloisissa tunnelmissa. Ei uskalla toivoa mahdollisten oireitten johtuvan raskaudesta. On vaan sellainen odottava olotila.. :/

Rinnat on taas pari päivää sitten tullut kipeäksi, mutt niin mulla on tullut joka kierrossa.. oon sitten ollut raskaana tai en.. Ainoa "uusi" tuntemus on sellainen kutina ja viiltely tuolla alamahassa. Ei siis oo ollenkaan sellainen kipeä ja turvonnut alamaha, niin kuin yleensä ennen menkkoja.
Maanantaina ajattelin testata, jos on tarvetta. =)

Mutta mä lähen hetkeksi lepäilemään tohon sohvalle. Saatiin just vietetty pojan 4.v-synttärit ja hän lähtikin sitten mummolaan yöksi. Saadaan miehen kanssa olla tää ilta ihan kahdestaan :heart:

tere!
kotona ollaan. jes jes 11 tunnin ajomatka takana. mutta totuuden nimissä triomme jaksoi sen todella hyvin. kiitos autotelkkarin :p

jaa miksi se latu hyökkäsi pyllyyni? se vaan tahtoi ottaa lähikontaktia! ;) jokin murtuman sorttinen siellä luuraa...automatkan istuin untuvatakin päällä ja silti töyssyt oli inhottavia :x muutama ärräpää siinä matkan varrella pääsi! :xmas:

missä on jouskarin plussa?

[/b]missylle nautinnollista iltaa! multa puuttuu myös tavanomainen turvotus sekä tissit kipeät.

mutta ei se omalta osaltani kuitenkaan vielä plussaa meinaa...
jätetään testauspäivä vielä avoimeksi kun en ole asiaa sen enempää miettinyt... perjantaihin on niin kauan... maltanko niin kauan? hymm... mietitään! ;)

nyt kaikki plussaamaan!

masukki

**********SUNNUNTAI 13.4***********

Millukka.........kp 28/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 28/27-34..........yk.2........haaveissa eka
muumiska......kp 31/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 28/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 30/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 30/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 25/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 27/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen
tuulia85........kp 26/28............yk.4...........haaveissa eka
astydameia...kp 30/28-30.......yk.14.......haaveissa eka
Citrus...........kp 30/28-?............yk.2.......haaveissa eka
Havupuu......Kp 22/24-28.....................................

TIKKU/PUIKKO PÄIVÄT:

su 13.4:Tanjusha82
ti 15.4:
ke 16.4:
to 17.4:
pe 18.4:masukki08,Millukka,Havupuu
la 19.4:

PLUSSANNEET:

TIPPUNEET:

JJ-t
xAnnax
Jouskari-82

Täällä on viimeksi tänä aamuna testattu nega. Täti on tupannut viime kierroissa tulemaan kellontarkasti, mut nyt jo toista päivää myöhässä. Eli täällä ollaan sekavissa oloissa.. Koko kierron on ollu olo semmonen, et tästä ei tuu tärppäämään, vaikka mahikset käytännössä onkin ihan hyvät. Odotin siis tätiä kylään eilen, mutta kun ei ilmestynytkään, ni jo tässä ehti sitten toivo vähän nousemaan. Tuntuu, että se mokoma vaan kiusaa mua ja hyppää kulman takaa hetkenä minä hyvänsä. :headwall:

moikka!
ilmottelen nyt tännekin, koska tulin vuodattamaan verisestä vuodostani reilu viikko sitten. Elikkä 9 pv kärvistelin oudon vuodon kanssa, en tiedä mitä tapahtui, mutta kierto ihan sekaisin. Nyt mulla siis kp 11/19-28. Eli tippunut olen ja kovaa jo pitkän aikaa sitten! Noh, ei auta. Oviksesta ei tietoakaan, joten taidanpa ootella koska seuraavat menkat tulee, että saan jotain tolkkua tähän touhuun...

Pilkkis79 ja Tanjusha peukut pystyssä! Jospa se plussa muutaman päivän kuluttua tulis!
xAnnax :hug: pahoittelut tippumisesta
Mulla testi negaa, menkkoja ei näy. Mitään oireita ei ole, liekö hyvä vai paha asia? Toisaalta ovis tais olla aika myöhään, joten menkat voi tulla vasta muutaman päivän päästä...

Alkuperäinen kirjoittaja xAnnax:
moikka!
ilmottelen nyt tännekin, koska tulin vuodattamaan verisestä vuodostani reilu viikko sitten. Elikkä 9 pv kärvistelin oudon vuodon kanssa, en tiedä mitä tapahtui, mutta kierto ihan sekaisin. Nyt mulla siis kp 11/19-28. Eli tippunut olen ja kovaa jo pitkän aikaa sitten! Noh, ei auta. Oviksesta ei tietoakaan, joten taidanpa ootella koska seuraavat menkat tulee, että saan jotain tolkkua tähän touhuun...
voi ei :hug: on kyl kummallista,toivottavasti saat selvyyttä asiaan.

ja pahoittelut negoista Pilkkis79, Tanjusha sekä Citrus :hug: toivotaan kuitenkin vielä parasta =) vielä ei olla saatu yhtään plussaa pinoon joten saas nähdä kuka tekee ensimmäisen :D kyl nyt vähintään yksi plussa pakko saada pinoon :xmas:
mulla ei minkäänlaista täti tunnetta enää eikä mitään muutakaan mutta eipä sitä ovistakaan sit löytynyt joten...oottelen että täti löytää tiensä. ensi viikon perjantaina vasta testaan jos ei oo täti tullu viel sillo...

Moikka!
Täällä ois yksi uusi joka ihmettelee omia "vaivojaan". ;) Ajattelin tulla kyselemään teiltä viisaammilta mahdollista testipäivää, että kannattaako vielä testata.
Tiistaina rinnat kipeyty, on mahaa nipistelly ja ollut pahoinvointia koko viikon. Kp 22/24-28. Koskakohan uskaltaa testata? Näkyykö raskaus jo aiemmin, jos on oireita? Olin ajatellut testata perjantaina, mut en tiedä malttaako odottaa siihen asti. :)
Oon naureskellut itsekseni, kun oon lukenut teidän hauskoja kirjotuksia. Välillä ollut vähän pettymyksiä toisilla, mut hienoa, kun toisilta saa tukea. Halauksia kaikille! :)

**********MAANANTAI 14.4***********

Millukka.........kp 29/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 29/27-34..........yk.2........haaveissa eka
muumiska......kp 32/30-40........................haaveissa neljäs
neloshaave.....kp 29/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 31/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 31/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 26/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 28/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen
tuulia85........kp 27/28............yk.4...........haaveissa eka
astydameia...kp 31/28-30.......yk.14.......haaveissa eka
Havupuu......Kp 23/24-28.....................................

TIKKU/PUIKKO PÄIVÄT:

ti 15.4:
ke 16.4:
to 17.4:
pe 18.4:neloshaave,Millukka,Havupuu
la 19.4:

PLUSSANNEET:

TIPPUNEET:

JJ-t
xAnnax
Jouskari-82
Citrus

Alkuperäinen kirjoittaja masukki08:
plääh.. aamulla testattu -viivanpaikka.
jotenka tätiä odotellessa...

masukki
ELÄHÄN VIELÄ MASENNU :hug:

).( ei ihmeitä...ei oireita eikä muutakaan..... testit jo näyttäis ett oisko tärpänny jos vaan tekis mutta en halua kun tiijän että nega pärähtää kun ei ovistakaan löytynyt koko kierrosta tikkujen mukaan :headwall: se on niin ärsyttävä sit oottaa vaan menkkoja kun negan on saanu joten jännään loppu viikkoon asti jos tarvetta :kieh: :kieh: vähä kyl polttelis testit kaapissa mutta ei niin pahasti ku aikasemmin,johtunee täysin siitä kun ovis puuttui niin ei ole toiveetkaan korkeella.

Hei kaikki =)

Pahoittelut kaikille pettymyksistä, toivottavasti tädin lähtöön mennessä saatte kasaan tarpeeksi uhmaa sen karkoittamiseksi vähintäänkin 9 kuukauden pannaan :heart:

Mä olen ollut tässä hyvin rauhallisin mielin, ja päättänyt visusti että testaan vasta sitten, kun tiedän että on myöhässä. En viitsi tuhlata testejä etukäteen, niinkun ennen tein (sillonkin kun oli just pillerit jääneet eikä ees luomumenkkoja, joten ei oikein mahiksia). Ihan lupaava olo on ollu kyllä, tissiä jomottanut monta kertaa viime päivinä ilman että mitään olisi osunut. Nännit kipeytyy mulla ennen menkkoja, mut tissit ei kyl oo viel kertaakaan. Niitä ei voi ees puristaa, sängyssä jouduin sanoo miehelle kun niihin koski et "ai, toi tekee tosi kipeetä", ja se oli et "normaalisti sä et tätä viel ees vielä huomaa" :D. Mut jos ei ens viikonloppuna täti tuu, niin sit alan toivomaan pientä ihmettä. =)

Iltaa kaikille! :flower:

Ensikki pahoittelut tippuneille! :hug: Ja tietenkin myös negan saanneille, toivottavasti kuitenkin ne yksiviivaiset testit muuttuisi kaksiviivaisiksi lähipäivien aikana! :)

Ite testasin aamulla negan.. :/ Mutta mutta, ilman tota negatestiä olisin aika varma raskaudesta. Nimittäin rinnat on lauantain jälkeen muuttuneet todella kipeiksi. Yleensä ennen menkkoja ne ovat olleet arat - nyt ne on kipeät. Rintsikoita on kurja pitää päällä ja varsinkin jos joku osuu niihin, ni ääni pääsee tältä tytöltä.. Mutt sitten kuitenkin alamasussa on sellainen paineentunne, jonka pelkään tarkoittavan menkkojen alkua..
Jännää aikaa siis elellään täällä suunnalla.. Saas nähdä miten käy.. =)

Lähden tästä tekemään palapeliä pojan kanssa.. Heippa! :wave:

Yhteistyössä