[QUOTE="neuvoton";22433385]Mistä tiedät mitä muuta mun mies tekee lapsen kanssa kuin herää joka lauantaiyö häntä syöttämään ja arkisin aamulla n. tunnin ennen mua? Kyllä mä pääasiassa hoidan lapsen silloinkin kun mies on kotona. Lisäksi käyn myös kaksi kolmesta kerrasta koirien kanssa ulkona päivittäin, teen ruuan, pesen pyyki ja siivoan. Mies käy töissä ja arkisin kaupassa, leikkii lapsen kanssa ne ajat kun teen kotitöitä tai ulkoilutan koiraa ja noi mitä ekassa lauseessa mainitsin. Missä kohtaa hän on siis tossun alla?
Mulla ei ole toista lasta jolle nakittaa vauvan viihdytys, ja anteeksi nyt vaan, en myöskään usko että sun esikoinen ei nukkunut 3 kuukauteen OLLENKAAN! Toi oli jo aika paksu väite, johan sun lapses ois kuollu jos ei ois yhtään minuuttia nukkunut. Ja voi voi jos sun mies ei voi imettää, mun mies taas osaa ruokkia lapsen pullosta ja tekeekin niin pyydettäessä. Ja ihan oikeasti, mä en flipannut vai sen takia että lapsi heräili, jos osaisit lukea niin tajuist sen. Varmasti jos meidänkin poika ois aina herännyt yhtä monta kertaa yössä, olisin tottunut siihen, mutta kun näin ei ole. Mutta siltikään en oisi normipäivän jälkeen edes kiukutellut lapsen ylimääräsistä heräämisistä.
Mutta onnea siitä että oot parempi äiti kun mä. Tuliko parempi mieli kun sait lytätä lisää?[/QUOTE]
no en mä ny uskonu että kukaan noin tosissaan ottaa ton ollenkaan sanan. no selvennetään. yhen aikaan monen tunnin täyden huudon jälkeen saatiin vauva nukkumaan. nukkui tunnin, söi, nukkumaan, nukkui tunnin, söi, nukkumaan, nukkui tunnin, heräsi ja valvotti pari tuntia jonka jälkeen nukkui vielä tunnin/kaksi. päivällä nukkui vaan vaunuissa, liikkuvissa sellasissa eli mä tein muutaman tunnin kävelylenkkejä joka päivä että vauva sai vähän unta. joo kyllä mä itkua väänsin sillon moneen kertaan.
siks en ehkä jaksa ymmärtää tota alotusta. ihanaa jos meidän iso vauva nukkuisi jo noin hyvin kun teidän vauva nukkuu, mutta kun ei nuku niin ei nuku. mä hoidan meillä yöt ja mies herää aikasin töihin. mä heräilen lasten kanssa rauhassa, lähdetään harrastuksiin ja mies on meidän kanssa kun tulee töistä. ihan normaalia mun mielestä. pulloa meidän poika ei osaa imea kun ei ole sitä koskaan tarvinnut. en halunnut pullolle opettaa kun maito on riittänyt niin hyvin ja kyllä se raskaalta joskus tuntuu herätä edelleen parin tunnin välein, mutta se oon minä joka tässä perheessä sitä maitoa tuottaa niin minä se silloin joudun yötkin hoitamaan.
sitä ihmettelin että jos tämä oli eka kerta kun vauva sairastaa ja eka vaikea yö ja sä räjähdät heti. sen tässä oon lasten kanssa oppinut että pitkin talvea on koko ajan jotain. molemmat ollaan miehen kanssa valvottu tänäkin talvena lasten sairastaessa mies esikoisen kanssa sairaalassa ja mä kuopuksen kanssa kotona. se vaan on kestettävä.
ja mä pyydän anteeksi kun ymmärsin aloituksesi väärin. ymmärsin että vauva alkoi huutamaan niin vauvalle karjuen painuit tupakalle. näin siis ilmeisesti ei ollutkaan.
toivottavasti vauva paranee pian