Mun mies kosi mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pimu

Vieras
Heipat taas!
Jouduin eilen jättämään netin vähän pikasesti, kun meinasi tulla kiire sen jälkiruuan kanssa ja sitten mun kulta tulikin jo kotiin. Ruoka maistui hyvin ja vietimme mukavaa koti-iltaa.
No, tänä aamuna mä jäin vielä vähäksi aikaa koisimaan petiin, kun kulta sano käyvänsä R-kiskalla hakemassa lehden. Minä nukahdin ja kun heräsin, kulta oli vuoteen vierellä tarjottimen kanssa. Se oli tehnyt mulle aamupalan. Siinä oli mysliä, suolasarvia, tuoremehua ja jälkkäriksi kahvit suklaasydämen kera.
No, kun me olimme syöneet aamupalan ja vähän jutelleet niitä näitä, kulta vetäisi jostain ihmeestä ruusukimpun, polvistui lattialle ja kosi mua!!! Ja minähän suostuin!!! Ihanaa! Tämä tuli ihan yllättäin, mutta me ollaan niin sopivat toisillemme, ettei mun tarvinnut miettiä yhtään.
Sovimme jopa, että menemme naimisiin elokuussa ja sitten alamme perustamaan perhettä, jos Luoja suo. Voi tätä onnea!

Tämä saa kyllä potkua mun graduun. Mä olen kerännyt syksyn aineistoa mun yhteiskuntatieteelliseen projektiin ja tammikuussa olen aloittanut analysoinnin. Jos mä vain saisin sen tehtyä kesään mennessä, niin mä valmistuisin.

Tämä oli kyllä paras ystävänpäivä koskaan!
Terkkuja teillekin!

Yhteistyössä