Mun mies kosi mua!!!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja sua vaivaa siis mikä?
Nikkisi varmaan kuvastaa sua rehellisesti. :(

Mikä tässä nyt pitäis vaivata sitten? Kysyin vaan että mitä ne kutistumiset ja leviämiset liitty kosintaan, mutta en saanut vastausta.
Soita heti valkotakkisille.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ja sua vaivaa siis mikä?

Mikä tässä nyt pitäis vaivata sitten? Kysyin vaan että mitä ne kutistumiset ja leviämiset liitty kosintaan, mutta en saanut vastausta.

Ap varmaan luuli, että vain kauniita ja hyvännäköisiä kositaan ;) Tuskin sillä monien yhteisten vuosien jälkeen on väliä onko ylipainoa 20kg ja tukka takussa :D

Ja sua vaivaa siis mikä?

mun lihominen ja laihtuminen liittyi asiaan sillä tavoin että ajattelin että tuo mies jo haluaa mut vaihtaa, parempaan vuosimalliin niin sanotusti. Vaan sainkin kosinnan, mistä olin tosi yllättynyt. Saitko vastauksen vai pitääkö vielä selventää jotenkin?
Jotkut muut jo tajusi, joten mikä sun vastaanottimessa on tänään tahallaan vikana?

mun lihominen ja laihtuminen liittyi asiaan sillä tavoin että ajattelin että tuo mies jo haluaa mut vaihtaa, parempaan vuosimalliin niin sanotusti. Vaan sainkin kosinnan, mistä olin tosi yllättynyt. Saitko vastauksen vai pitääkö vielä selventää jotenkin?
Jotkut muut jo tajusi, joten mikä sun vastaanottimessa on tänään tahallaan vikana?
No ONNEA nyt sitten.
Mutta joku tässä ei nyt täsmää... Ei kai 11 vuoden jälkeen ulkonäöllä ole enää väliä.

No ONNEA nyt sitten.
Mutta joku tässä ei nyt täsmää... Ei kai 11 vuoden jälkeen ulkonäöllä ole enää väliä.

No ei ole. Nimenomaan. Vaikea selittää sellaselle joka ei ole sitä kokenut.