L
Lunatic
Vieras
Vai niin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole. Mulla on tänään rakastunut itsetunto!
Ajatella, 11 yhteistä vuotta ja sitten kosinta... Kai me ollaan nyt tarpeeksi kauan "seukattu."
Juu juu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vai niin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole. Mulla on tänään rakastunut itsetunto!
Ajatella, 11 yhteistä vuotta ja sitten kosinta... Kai me ollaan nyt tarpeeksi kauan "seukattu."
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Vai niin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole. Mulla on tänään rakastunut itsetunto!
Juu juu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sua vaivaa siis mikä?
Nikkisi varmaan kuvastaa sua rehellisesti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sua vaivaa siis mikä?
Mikä tässä nyt pitäis vaivata sitten? Kysyin vaan että mitä ne kutistumiset ja leviämiset liitty kosintaan, mutta en saanut vastausta.
Soita heti valkotakkisille.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sua vaivaa siis mikä?
Mikä tässä nyt pitäis vaivata sitten? Kysyin vaan että mitä ne kutistumiset ja leviämiset liitty kosintaan, mutta en saanut vastausta.
Soita heti valkotakkisille.
No ONNEA nyt sitten.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mun lihominen ja laihtuminen liittyi asiaan sillä tavoin että ajattelin että tuo mies jo haluaa mut vaihtaa, parempaan vuosimalliin niin sanotusti. Vaan sainkin kosinnan, mistä olin tosi yllättynyt. Saitko vastauksen vai pitääkö vielä selventää jotenkin?
Jotkut muut jo tajusi, joten mikä sun vastaanottimessa on tänään tahallaan vikana?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No ONNEA nyt sitten.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mun lihominen ja laihtuminen liittyi asiaan sillä tavoin että ajattelin että tuo mies jo haluaa mut vaihtaa, parempaan vuosimalliin niin sanotusti. Vaan sainkin kosinnan, mistä olin tosi yllättynyt. Saitko vastauksen vai pitääkö vielä selventää jotenkin?
Jotkut muut jo tajusi, joten mikä sun vastaanottimessa on tänään tahallaan vikana?
Mutta joku tässä ei nyt täsmää... Ei kai 11 vuoden jälkeen ulkonäöllä ole enää väliä.