Mun äitini on outo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Kaiken huippu oli tänään, kun oon valittanut miten mun tissit ovat kamalat kun lopetin imetyksen kolmatta kertaa.
Tulin suihkusta ja mulla oli pyyhe päällä. Se sanoi että kyllä ne ovatkin pienentynee. Ja kun sanoin että niin ne on vaan sellaset tyhjät ja roikkuvat se alkas taas nauraa röhöttää sellasta räkästä naurua. :O

Se ei sinänsä mua loukannut koska itsetunto on kohdillaan ja tiedostan todellisuuden mutta aloin tässä miettiä että mikä sitä vaivaa.

No mitä ilkeää tuossa nyt oli, sinähän valitit rinnoistasi, ja äitisi selkeästi otti asian huumorilla. Onhan se nyt vähän huvittavaa sanoa, että rinnat on tyhjät ja roikkuvat. Itse en ainakaan osaisi sanoa siihen mitään (jos ne kerta oikeasti ovat sellaiset), olisin varmaan myös nauranut.

Kyllä se nyt taisi sinua kuitenkin loukata, kun tänne asti tulit asiasta kirjoittamaan, ja vielä aloitit juttusi "Kaiken huippu..."
Ota huumori huumorilla. :D

Ei kai outous (erilaisuus?) ole hyvä syy pistää välejä poikki? Mun äitini on aina ollut outo, ainakin luulen, että aika harvalla äiti on esittänyt kylään tulleille kavereille pienten joutsenten tanssia rintsikoissa ja pitkissä kalsareissa tai joskus toteuttanut kleptomaanisia taipumuksiaan tai jotain muuta vastaavaa ja vielä oudompaa.

Ihmisiä ne oudotkin ovat. Oppiipahan olemaan erilaisten ihmisten seurassa. Itse olen AS-aikuinen ja mulle vitsit olivat lapsena ihan hepreaa. Kyllä sitä sitten lopulta oppi ymmärtämään, että tässä ei ihan todellista juttua ole taustalla. Pärjää paremmin aikuisenakin, jos osaa olla erilaisten ihmisten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Kaiken huippu oli tänään, kun oon valittanut miten mun tissit ovat kamalat kun lopetin imetyksen kolmatta kertaa.
Tulin suihkusta ja mulla oli pyyhe päällä. Se sanoi että kyllä ne ovatkin pienentynee. Ja kun sanoin että niin ne on vaan sellaset tyhjät ja roikkuvat se alkas taas nauraa röhöttää sellasta räkästä naurua. :O

Se ei sinänsä mua loukannut koska itsetunto on kohdillaan ja tiedostan todellisuuden mutta aloin tässä miettiä että mikä sitä vaivaa.

No mitä ilkeää tuossa nyt oli, sinähän valitit rinnoistasi, ja äitisi selkeästi otti asian huumorilla. Onhan se nyt vähän huvittavaa sanoa, että rinnat on tyhjät ja roikkuvat. Itse en ainakaan osaisi sanoa siihen mitään (jos ne kerta oikeasti ovat sellaiset), olisin varmaan myös nauranut.

Kyllä se nyt taisi sinua kuitenkin loukata, kun tänne asti tulit asiasta kirjoittamaan, ja vielä aloitit juttusi "Kaiken huippu..."
Ota huumori huumorilla. :D

Kuten huomasit, kirjoitin myös lapsille "vitsailusta". Ihan sama mitä mulle sanoo, kunhan ei laittas lapsia itkemään ihan kummallisilla jutuilla. Tuo ei todellakaan loukannut mua. En tykkää tisseistäni ja sitä ei muuta se mitä mieltä kuka tahansa niistä on.
Ihmettelin vaan tässä että miten se voi nauraa kaikelle ja kaikille.

Ei mulle tulisi ekana kiusata asiasta jossa ei ole mitään positiivista.
Enkä mä näe tisseissäni mitään huumoria.

Ja se että naurahtaisi jos joku sanoo tissejään roikkuviksi, on ok. Mutta että räjähtää räkäiseen röhöttävään kiusaavaan nauruun on mun mielestä liikaa. SEN JÄLKEEN kun on itse sanonut että ne ovat tosi pienet.

Yhteistyössä