Multakin saa kysyä jotain, jos haluaa :>

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
onko hiukset sinulle pakkomielle? mitä tapahtuisi jos heräisit ja niitä ei enää olisi?

No ei ole. :D Tykkään kieltämättä hiuksistani, mielestäni ne ovat paras asia ulkonäössäni, mutta ei mulla sentään mitään pakkomiellettä niistä ole. Olisihan se inhottavaa, mulle ei sovi kalju. :whistle: Kasvattaisin ne takaisin, ei kai siinä muutakaan voisi.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
onko hiukset sinulle pakkomielle? mitä tapahtuisi jos heräisit ja niitä ei enää olisi?

No ei ole. :D Tykkään kieltämättä hiuksistani, mielestäni ne ovat paras asia ulkonäössäni, mutta ei mulla sentään mitään pakkomiellettä niistä ole. Olisihan se inhottavaa, mulle ei sovi kalju. :whistle: Kasvattaisin ne takaisin, ei kai siinä muutakaan voisi.

nätti sinä oot muutenkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

nätti sinä oot muutenkin =)

Oho, kiitos! :ashamed: :)

Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
No, onks sulla mitään säpinää :D

Ei. :| Eikä tilanteeseen taida auttaa se, että pyörin jatkuvasti täällä netissä (vaikka voihan netinkin kautta löytää seuraa) :D Melko harvoin olen käynyt baareissa, opiskelijaporukan kanssa muutamia kertoja syksyn aikana. Meillä kasvatustieteessä ei valitettavasti kovin paljon miehiä näy. :D Mut toivotaan, että sieltä yliopistolta joku jossain vaiheessa löytyisi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Millaisen elämäntilanteen toivoisit itselläsi olevan kymmenen vuoden päästä? :D

Hmm, olisin 30-vuotias. Opiskelut olisivat jo takana päin ja toivottavasti olisin saanut myös alan töitä. En tiedä vielä, miksi haluaisin "isona". Ennen kaikkea toivoisin, että minulla olisi 10 vuoden kuluttua hyvä parisuhde (ehkäpä avioliitto) ja ainakin yksi lapsi. :) Haaveenani olisi saada 2 lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
mistä tykkäät, mitä inhoot?

Laaja kysymys :D Laitan muutamia juttuja.

Tykkään: Lapsista, ystävistäni+perheestäni (totta kai), kirjoittamisesta, kesästä, saunomisesta, valokuvaamisesta, romanttisista komedioista, syvällisistä keskusteluista, ihmisistä yleensäkin, karaokesta, espanjan kielestä jne. jne. :)

Inhoan: tupakointia, hämähäkkejä, väkivaltaa, pettämistä, toisten kadehtimista, tahallista ilkeyttä, suvaitsemattomuutta jne.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Joko sä olet kirjoittanut ensimmäisen romaanisi?

En. :ashamed: Kaikki ovat valitettavasti jääneet kesken. :| (Jos 15-vuotiaana kirjoitettua Salattuihin elämiin perustuvaa kirjaa ei lasketa :p )

Ehkä joskus vielä. =)

Yhteistyössä