Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:onko hiukset sinulle pakkomielle? mitä tapahtuisi jos heräisit ja niitä ei enää olisi?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:onko hiukset sinulle pakkomielle? mitä tapahtuisi jos heräisit ja niitä ei enää olisi?
No ei ole.Tykkään kieltämättä hiuksistani, mielestäni ne ovat paras asia ulkonäössäni, mutta ei mulla sentään mitään pakkomiellettä niistä ole. Olisihan se inhottavaa, mulle ei sovi kalju.
Kasvattaisin ne takaisin, ei kai siinä muutakaan voisi.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:onko hiukset sinulle pakkomielle? mitä tapahtuisi jos heräisit ja niitä ei enää olisi?
No ei ole.Tykkään kieltämättä hiuksistani, mielestäni ne ovat paras asia ulkonäössäni, mutta ei mulla sentään mitään pakkomiellettä niistä ole. Olisihan se inhottavaa, mulle ei sovi kalju.
Kasvattaisin ne takaisin, ei kai siinä muutakaan voisi.
nätti sinä oot muutenkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:No, onks sulla mitään säpinää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:oliko tuttuja siinä talossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Millaisen elämäntilanteen toivoisit itselläsi olevan kymmenen vuoden päästä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:mistä tykkäät, mitä inhoot?
Alkuperäinen kirjoittaja o:Ehkä voisit löytää miehen jostain seurakunnan nuorten aikuisten illasta.. Joku lestadiolainen kunnonpoika voisi sopia sulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä opiskelet?
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Milloin tulet meille vierailulle?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Joko sä olet kirjoittanut ensimmäisen romaanisi?