Multakin saa kysyä jotain, jos haluaa :>

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
Miksi roikut netissä vanhojen mammojen kanssa etkä ole ystäviesi kanssa nauttimassa opiskelijaelämästä?

Sulkevatko nuo asiat toisensa pois? =) Ehdin kyllä tekemään molempia. Sitäpaitsi, on täällä palstallakin eräs ystäväni. ;) Tai kaksi, jos meseystävät lasketaan (terkut vaan Blumelle :wave: ).

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
miksi hämiksiä inhotaan, monet tytöt, nuoret naiset inhoo, inhoo lähes fobisesti, en voi ymmärtää. Onko siinä kyse jostain muusta - ei vain hämähäkistä an sich?

Hyvä kysymys. Mä olen pelännyt ja inhonnut ihan lapsesta asti. :| Olisiko osittain myös mallioppimista, äitini pelkää niitä myös. En osaa sanoa, mikä niissä pelottaa. Ne ovat vaan niin kertakaikkisen inhottavia! :x

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
miksi hämiksiä inhotaan, monet tytöt, nuoret naiset inhoo, inhoo lähes fobisesti, en voi ymmärtää. Onko siinä kyse jostain muusta - ei vain hämähäkistä an sich?

Hyvä kysymys. Mä olen pelännyt ja inhonnut ihan lapsesta asti. :| Olisiko osittain myös mallioppimista, äitini pelkää niitä myös. En osaa sanoa, mikä niissä pelottaa. Ne ovat vaan niin kertakaikkisen inhottavia! :x

Jos huoneestasi lötyy hämis - mitä teet?

Jos huomaat peitollasi kulkevan ison hämiksen, kun itse loikoilet sängylläsi - mitä teet?

ts. miten käyttäydyt / toimit?

Jos huomaat peitollasi kulkevan ison hämiksen, kun itse loikoilet sängylläsi - mitä teet?

Yritän vain hahmottaa, mitä käytännössä voisi tarkoittaa ilmaisu"kertakaikkisen inhottavia"

Jos huoneestani löytyy hämppis, pyydän isääni tai veljeäni hakemaan sen pois. Jos sängyllä olisi hämähäkki, todennäköisesti kiljuisin ja hyppäisin sekunnissa sängystä pois. :D

Miksi roikut netissä vanhojen mammojen kanssa etkä ole ystäviesi kanssa nauttimassa opiskelijaelämästä?

Sulkevatko nuo asiat toisensa pois? =) Ehdin kyllä tekemään molempia. Sitäpaitsi, on täällä palstallakin eräs ystäväni. ;) Tai kaksi, jos meseystävät lasketaan (terkut vaan Blumelle :wave: ).

Tarkoitettiinko tässä nyt minuakin? :D :wave:

En mä usko että susta lestadiolaisen pojan vaimoa tulisi. :o Et sä ole lainkaan sen tyyppinen. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Tarkoitettiinko tässä nyt minuakin? :D :wave:

En mä usko että susta lestadiolaisen pojan vaimoa tulisi. :o Et sä ole lainkaan sen tyyppinen. :whistle:

Toki toki, ystäväiseni :heart: :hug:

Juu ei :D

hämähäkeistä, kumpi on pahempi, ISO ja karvainen, tyylin tarantella vai pieni, vikkelä ja ohut jalkainen? :D
Mua ällöttää nuo jälkimmäiset, mitä isompi, sen vähemmän inhottaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
hämähäkeistä, kumpi on pahempi, ISO ja karvainen, tyylin tarantella vai pieni, vikkelä ja ohut jalkainen? :D
Mua ällöttää nuo jälkimmäiset, mitä isompi, sen vähemmän inhottaa :D

Iso ja karvainen!!! :x Älä edes puhu tarantelloista :D

Meidän parvekkeella on koko kesän asunut iso, mutta kalju hämähäkki. Siis se on hirveen näkönen :/ En uskalla mennä edes koko parvekkeelle enää, kun se on jo nyt kasvanut niin isoksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Juotko alkohoolia? Vaikutat niin kiltille siksi kysyn :D

Juon kyllä. En ole absolutisti, en tosin myöskään mikään joka viikonloppu änkyräkännit vetäväkään. Silloin tällöin juon, kun olen baarissa tai muuten iltaa viettämässä. :) En ole valitettavasti ollenkaan niin kiltti, miltä näytän...osaan olla todella ilkeä esim. veljelleni. :ashamed: Mutta myönnän kyllä olevani enimmäkseen hyvinkin kiltti, joskus liiankin.

ai niin, sullahan ei ollut lapsia :) mäkin olen yökukkuja, tai olin. nyt on pakko yrittää vähän aikaisemmin mennä nukkumaan, tosin nyt mies on kotona ja hoitaa huomenna aamulla lapset, niin mie voin kukkua, jee :D
oot tosi symppiksen oloinen tyttö.

Yhteistyössä