Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Milloin tulet meille vierailulle?![]()
Heti, kun kutsutte minut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Milloin tulet meille vierailulle?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Milloin tulet meille vierailulle?![]()
Jos Berlusconi suo...?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Milloin tulet meille vierailulle?![]()
Heti, kun kutsutte minut.En kieltäydy Italian matkasta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:Miksi roikut netissä vanhojen mammojen kanssa etkä ole ystäviesi kanssa nauttimassa opiskelijaelämästä?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:miksi hämiksiä inhotaan, monet tytöt, nuoret naiset inhoo, inhoo lähes fobisesti, en voi ymmärtää. Onko siinä kyse jostain muusta - ei vain hämähäkistä an sich?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja ?:miksi hämiksiä inhotaan, monet tytöt, nuoret naiset inhoo, inhoo lähes fobisesti, en voi ymmärtää. Onko siinä kyse jostain muusta - ei vain hämähäkistä an sich?
Hyvä kysymys. Mä olen pelännyt ja inhonnut ihan lapsesta asti. :| Olisiko osittain myös mallioppimista, äitini pelkää niitä myös. En osaa sanoa, mikä niissä pelottaa. Ne ovat vaan niin kertakaikkisen inhottavia! :x
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja ?:miksi hämiksiä inhotaan, monet tytöt, nuoret naiset inhoo, inhoo lähes fobisesti, en voi ymmärtää. Onko siinä kyse jostain muusta - ei vain hämähäkistä an sich?
Hyvä kysymys. Mä olen pelännyt ja inhonnut ihan lapsesta asti. :| Olisiko osittain myös mallioppimista, äitini pelkää niitä myös. En osaa sanoa, mikä niissä pelottaa. Ne ovat vaan niin kertakaikkisen inhottavia! :x
Jos huoneestasi lötyy hämis - mitä teet?
Jos huomaat peitollasi kulkevan ison hämiksen, kun itse loikoilet sängylläsi - mitä teet?
ts. miten käyttäydyt / toimit?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja ?:miksi hämiksiä inhotaan, monet tytöt, nuoret naiset inhoo, inhoo lähes fobisesti, en voi ymmärtää. Onko siinä kyse jostain muusta - ei vain hämähäkistä an sich?
Jos huoneestasi lötyy hämis - mitä teet?
Jos huomaat peitollasi kulkevan ison hämiksen, kun itse loikoilet sängylläsi - mitä teet?
ts. miten käyttäydyt / toimit?
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mitä kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mitä kuuluu?
Ihan hyvää.Kiireistä tosin, kun ensimmäinen tentti on maanantaina ja sitä varten täytyy lukea 4 kirjaa. Sain tänään muuten kakkosvaiheen suoritettua!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mitä kuuluu?
Ihan hyvää.Kiireistä tosin, kun ensimmäinen tentti on maanantaina ja sitä varten täytyy lukea 4 kirjaa. Sain tänään muuten kakkosvaiheen suoritettua!
![]()
jee, onnea :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:Miksi roikut netissä vanhojen mammojen kanssa etkä ole ystäviesi kanssa nauttimassa opiskelijaelämästä?
Sulkevatko nuo asiat toisensa pois? =) Ehdin kyllä tekemään molempia. Sitäpaitsi, on täällä palstallakin eräs ystäväni.Tai kaksi, jos meseystävät lasketaan (terkut vaan Blumelle :wave: ).
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:Miksi roikut netissä vanhojen mammojen kanssa etkä ole ystäviesi kanssa nauttimassa opiskelijaelämästä?
Sulkevatko nuo asiat toisensa pois? =) Ehdin kyllä tekemään molempia. Sitäpaitsi, on täällä palstallakin eräs ystäväni.Tai kaksi, jos meseystävät lasketaan (terkut vaan Blumelle :wave: ).
Tarkoitettiinko tässä nyt minuakin?:wave:
En mä usko että susta lestadiolaisen pojan vaimoa tulisi.Et sä ole lainkaan sen tyyppinen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:hämähäkeistä, kumpi on pahempi, ISO ja karvainen, tyylin tarantella vai pieni, vikkelä ja ohut jalkainen?
Mua ällöttää nuo jälkimmäiset, mitä isompi, sen vähemmän inhottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apua:ja kysymys.. ööö.. mikset oo jo nukkumassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Juotko alkohoolia? Vaikutat niin kiltille siksi kysyn![]()