Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:mua vähän väsyttäs. pitäis aamulla herätä kasin ja ysin välitä ku lapset herättää! menenkö siis nukkumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miks terapian tarpeessa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miks terapian tarpeessa :attn:
Ei miksikään, se on vain hyvä ohjelmaSiitä siis nimi...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miks terapian tarpeessa :attn:
mä en paljoa telkkaria kattele, mutta ilmeisesti on hyvä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miks terapian tarpeessa :attn:
Onhan se(kait sitä jokainen on jossain vaiheessa kuitenkin jonkunlaisen terapian tarpeessa
Eli kääntykää siis minun puoleen!![]()
Pitäskhän mun laittaa ? merkki tuonne loppuun ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miks terapian tarpeessa :attn:
Onhan se(kait sitä jokainen on jossain vaiheessa kuitenkin jonkunlaisen terapian tarpeessa
Eli kääntykää siis minun puoleen!![]()
Pitäskhän mun laittaa ? merkki tuonne loppuun ?![]()
olenko minäki![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:se oliski helppo jutella irralliselle päälle B)
Alkuperäinen kirjoittaja Elinda:Noiden kahden jutuille on aina pakko hymyillä. B)
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Elinda:Noiden kahden jutuille on aina pakko hymyillä. B)
Ai kenen? Minun ja päättömän? Hyvässä vai pahassa![]()