Mistä kannattaa kysyä töitä palkkatuella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
Todella vaikea tietää kuka haluaa sellaisella palkata, kuka ei. Olen nyt laittanut sähköpostia muutamaan päiväkotiin, en siis ole lähihoitaja mutta ajattelin että jos jotain päiväkotiapulaisen työtä...kukaan ei edes vastaa.

Ajatteleeko ne että olen joku minkinrehu, työkkärin pakottama pitkäaikaistyötön.
MÄ IHAN OIKEASTI HALUAN TÖIHIN!

Mistä muualta kannattaa kysyä, mulla on vain ravintola-alan koulutus, mutta sitä en voi tehdä selkävaivojen vuoksi, enkä edes halua. Haluaisin tehdä lähihoitajan työtä tai jotain sinnepäin (hoivatyötä), mutta ei varmaan mitään tsäänsejä päästä alan kouluun, kun on skolioosi ja selkärangan kulumaa, atooppista ihottumaa käsissä mm.

Miten ois hoitokodit, koulut ym.? Mene jutteleen suoraan vastaavan tai esimiehen kanssa ja vakuuta hänet! Seurakunnat voi myös palkata! Mene suoraan paikalle ja hymyile, ole vakuuttava :)

Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29566055:
Vanhuspuolelta(palvelutalot,hoitokodit,vanhustentalot),kotiavustaja/kodinhoitaja,jotkut keittiöt saattaa ottaa..
Rohkeasti vaan kyselemään =)

Voisko vanhustenpuolelle päästä, vaikkei ole alan koulutusta?

[QUOTE="vieras.";29566073]Voisko vanhustenpuolelle päästä, vaikkei ole alan koulutusta?[/QUOTE]
Kannattaa kysyä!
Ei mullakaan ollut kotiavustajan koulutusta,ja kaks vuotta tein ko hommaa palkkatuella.Ja saunotin vanhuksia sekä mielenterveysongelmaisia kahdesti viikossa.