Saa kysyä, 26 vuotta parisuhdetta takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Onko rakkaus loppunut kertaakaan? Mitä silloin tapahtui?

Ei se loppunut ole koskaan, mutta on ollut sellaisia aikoja että on pitänyt itsekkin oikein mietti, että missä mennään.
Ja lopputulos on ollut aina sama että rakastan yhä ja mies rakastaa mua.

Alkuperäinen kirjoittaja 13v. ps:
Onko tuossa ajassa paljon muutosta tähän 13 vuoteen? Musta tuntuu, et tällaisena tulee jatkumaan seuraavatt 13v. Eli pahimmat karikot takana?!

Kyllä aina jotain sattuu ja tapahtuu, esim. lapset kasvaa ja vapaa-aika lisääntyy.
Voimme nykyään lähteä lähes mihin vaan ja milloin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mika on se teidan pitkan liiton salaisuus? Meillakin tuli yhdessa 22 v. Mies on entista rakkaampi vuosi vuodelta :heart:

Luulisin että anteeksianto ja toisen hyväksyminen sellaisena kuin on.
Ja jotenkin vain olemme toisillemme luodut, en osaisi kuvitellakkaan elämääni kenenkään muun kanssa.

27 vuotta kesti minun ensimmäinen suhteeni, sitten mies löysi uuden puolison itselleen.
mekin aloitettin toooosi nuorina. pelkäätkö koskaan neljänkympin-viidenkympin-villitystä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 13v. ps:
Onko tuossa ajassa paljon muutosta tähän 13 vuoteen? Musta tuntuu, et tällaisena tulee jatkumaan seuraavatt 13v. Eli pahimmat karikot takana?!

Kyllä aina jotain sattuu ja tapahtuu, esim. lapset kasvaa ja vapaa-aika lisääntyy.
Voimme nykyään lähteä lähes mihin vaan ja milloin vaan.

Niin mekin lapset hankittiin heti!

Alkuperäinen kirjoittaja </3:
27 vuotta kesti minun ensimmäinen suhteeni, sitten mies löysi uuden puolison itselleen.
mekin aloitettin toooosi nuorina. pelkäätkö koskaan neljänkympin-viidenkympin-villitystä?

Neljänkympin villitys tais mennä jo ;)
Saa nähdä mitä seuraava villitys tuo tullessaan, en kuienkaan pelkää niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämäkin Menee Ohi:
miten miehesi hemmottelee sinua? entä sinä häntä?

Minä hemmottelen ihan tavallisilla jutuilla, rapsuttelen (mies tykkää ), keitän kahvit, teen lettuja jne....
Mies ei oikein osaa tuota hemmottelun taitoa mutta joskus yllättää iloisesti esim. ostamalla jotain isompaa tai pitämällä muuten vaan hyvänä.

Yhteistyössä