Mulla on sitten uusi, erityinen tatuointi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en kihloja ajatellut tatuoida, mutta joskus kun menen naimisiin, haluan tatuoida vihkisormuksen (toki tahdon myös oikean sormuksen) joku ohut mikä menee peittoon kun sormuksen laittaa

Eihän tuo nyt mikään kamala juttu ole :O saahan sen peitettyä jos ero tulee joskus :D

Alkuperäinen kirjoittaja harkitsen myös:
Alkuperäinen kirjoittaja tatuoijan vaimo:
Ehkä sinulle erityinen, muttei erikoinen. Noitahan on laitettu jo useiden vuosien ajan. Ja kun ero tulee niitä on vaikea muutella.....

Yhtä kulunut juttu toi kultainen yms. kihlasormus on :D

Kultaanen kihlasormus on paljon vanhempi juttu kuin tatskattu sormus eli paaaaljon kuluneempi idea. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Onnea kihlauksesta :flower:

Mä en kyllä julkeaisi sormusta tatuoida itselleni vaikka joskus moista pohdinkin. Vasta puhuttiin miehen kaa miten yhet sen tutut oli ottaneet kihla-tatuoinnit, eivät sentäs sormuksia, toisella oli sormessa lohikäärme, toisella joku muu elukka. No, ne eros, vähän varmaan ottas päähän jos olis ne sormukset tatuoineet :D

Meillä ei siis mitään sormuksen mallisia nämä ole. Vähän vaikea selittää, pitäs voida kuva laittaa, mutta olen nyt miniläppärin kanssa miehen asunnolla, eikä tässä ole bluetoothia kaiketi...

Ette siis asu yhdessä?
Oletteko seurustelleet pitkään?

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Onnea kihlauksesta :flower:

Mä en kyllä julkeaisi sormusta tatuoida itselleni vaikka joskus moista pohdinkin. Vasta puhuttiin miehen kaa miten yhet sen tutut oli ottaneet kihla-tatuoinnit, eivät sentäs sormuksia, toisella oli sormessa lohikäärme, toisella joku muu elukka. No, ne eros, vähän varmaan ottas päähän jos olis ne sormukset tatuoineet :D

Meillä ei siis mitään sormuksen mallisia nämä ole. Vähän vaikea selittää, pitäs voida kuva laittaa, mutta olen nyt miniläppärin kanssa miehen asunnolla, eikä tässä ole bluetoothia kaiketi...

Hyvin yksinkertainen, koostuu kahdesta "koukerosta" ja sydämestä. Simppeli ja nätti.

Joku tollanen ei-niin-sormus voi kyllä olla oikeasti ihan nätti ja hauska =)

Kuva kyllä olis kiva nähdä :attn:

(meinaa iskeä itseen taas tatuointi-himo)

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Onnea :). mutta jos menette naimisiin mitä sitten? Toinen tatska viereen?

Mietittiin ensin, että jätetään se sydän värittämättä ja naimisiin mennessä väritettäis se punaiseksi. :D Mutta juu, en tiedä, tuskin tuohon mitään lisätään. Sen sijaan satsataan häämatkaan kunnolla. Sydän pistettiin nyt mustaksi kuitenkin.

Kuvan pistän sitten kotona, kun saan siirrettyä kännykästä koneelle kuvan.

Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Mitä siitä jos eroaa, ei se nyt vaarallista ole että merkki entisestä näkyy iholla. Vähän noloa tietty, mutta ei nyt mitenkään liian kamalaa.

Mulla on myös pohkeessa miehen lempinimi nätillä fontilla. ;) Ja vaikka ero jostain ihmeen syystä tulisi joskus, en peittäisi, enkä haluaisi unohtaa ikinä tätä suurta rakkautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Onnea kihlauksesta molemmille! (Ja sori niiden puolesta tässä ketjussa jotka ei osaa pitää näppistään kurissa edes kerran elämässään, kun ei mitään hyvää voi koskaan sanoa... juu, ärsyttää sun puolesta joskus)

Oon kyllä niin samaa mieltä kanssasi. Vaikken ap:tä tunnekaan niin lähettelen lämpimät, suorastaan hikiset onnittelut!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Onnea! Joko teillä on hääpäivä päätetty? Kauanko ootte olleet yhdessä? Vai olitko sä se, joka löysi onnensa jostain vanhasta tuttavasta..? :)

Yhdessä 10kk ja 4pv. :D Avioeron otin rakastuttuani tähän nykyiseeni. Ja teini-iässä olin ihan lääpälläni ko. mieheen. Silloin kummallakin oli liikaa meno päällä, vipinää punteissa ja kusta päässä, että olisi toiminut millään tavalla.

Onnea! Joko teillä on hääpäivä päätetty? Kauanko ootte olleet yhdessä? Vai olitko sä se, joka löysi onnensa jostain vanhasta tuttavasta..? :)

Yhdessä 10kk ja 4pv. :D Avioeron otin rakastuttuani tähän nykyiseeni. Ja teini-iässä olin ihan lääpälläni ko. mieheen. Silloin kummallakin oli liikaa meno päällä, vipinää punteissa ja kusta päässä, että olisi toiminut millään tavalla.

Ok, kiva että ootte nyt löytäneet toisenne :) Koska tanssitte häitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ottiko kuinka kipiää kun sormeen laitettiin? Mä haluaasin sormeen jonkun kuvion, mutta en kuitenkaan kihlasormusta.

:wave:

Tota, kehtaakohan sitä edes tunnustaa... Käytin Emlaa, kun luin että on saakelin kipeä tatskauspaikka. Mie kun suunnilleen meinasin pyörtyä kivusta säären ja polven kohdalla. :D Ja ranteen... :ashamed: Mutta joo, kyllä se pienestä puudutuksesta huolimatta joissakin kohdissa kirpaisi pahasti. Luun päälle tatskaaminen on aikamoista...

Ok, kiva että ootte nyt löytäneet toisenne :) Koska tanssitte häitä?

Ei vielä tiedetä, muttei ole kiirusta.

Ja juu, ei asuta yhdessä virallisesti vielä.

Ottiko kuinka kipiää kun sormeen laitettiin? Mä haluaasin sormeen jonkun kuvion, mutta en kuitenkaan kihlasormusta.

:wave:

Tota, kehtaakohan sitä edes tunnustaa... Käytin Emlaa, kun luin että on saakelin kipeä tatskauspaikka. Mie kun suunnilleen meinasin pyörtyä kivusta säären ja polven kohdalla. :D Ja ranteen... :ashamed: Mutta joo, kyllä se pienestä puudutuksesta huolimatta joissakin kohdissa kirpaisi pahasti. Luun päälle tatskaaminen on aikamoista...

Mulla on kuvat sääressä ja lapaluun kohdalla ja kyllä tunnahti aikalailla. Seuraava pitääs kestää ottaa nilkkaan. Pyörryttänyt ei ole vielä kertaakaan, mutta hammasta on pitänyt purra yhteen. :D

Yhteistyössä