Alkuperäinen kirjoittaja --:Toosii kivaa kun erootte ni se on siinä ja pysyy
Ai kun? Mitäs muuta sun ennustajanpallo kertoo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Toosii kivaa kun erootte ni se on siinä ja pysyy
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onnea, olet sen ansainnutkin!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Minäkin aion ottaa sormustatskan. Ihan vain mustan ympyrän sormeni ympärille. Ei sen ihmeellisempää. Olen nyt ollut saman miehen kanssa reilu kaksikymmentä vuotta. Paino vaihtelee turvotusten kanssa niin paljon, että harvoin enää saan iloisesti sormuksia sormeeni, joten olen yleensä ilman virallisia sormuksia, käytän vain jotain sormuksia. Jos joskus eroamme niin eroamme. Hällä väliä onko silloin sormessani tatuoitu sormus tai joku muu. Sormus siinä tulee kuitenkin aina olemaan. Se on tapa. Onhan noita sormuksellisia tuolla tarjolla muutenkin, ja nekin tuntuvat menevän "kaupaksi". Itselleni ei tuo kaupankäynti ole enää merkityksellistä. Toki nuoremmilla se saattaa olla tärkeää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Minäkin aion ottaa sormustatskan. Ihan vain mustan ympyrän sormeni ympärille. Ei sen ihmeellisempää. Olen nyt ollut saman miehen kanssa reilu kaksikymmentä vuotta. Paino vaihtelee turvotusten kanssa niin paljon, että harvoin enää saan iloisesti sormuksia sormeeni, joten olen yleensä ilman virallisia sormuksia, käytän vain jotain sormuksia. Jos joskus eroamme niin eroamme. Hällä väliä onko silloin sormessani tatuoitu sormus tai joku muu. Sormus siinä tulee kuitenkin aina olemaan. Se on tapa. Onhan noita sormuksellisia tuolla tarjolla muutenkin, ja nekin tuntuvat menevän "kaupaksi". Itselleni ei tuo kaupankäynti ole enää merkityksellistä. Toki nuoremmilla se saattaa olla tärkeää![]()
Mie menin naimisiin nuorena ja tyhmänä ja se sormus lensi... Viimeisen kerran sitten, kun sitä ei löydetty enää pihalta. Se mies pahoinpiteli ja joi rahat yms. Tän miehen kanssa kaikki toimii. Huumori, seksi, kaikki... Aivan upea mies, sovitaan erittäin hyvin yhteen. Monen liitto on hajonnut vuosien kuluttua pettämiseen. Ei ne vuodet takaa onnea. Vaan se kemia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Minäkin aion ottaa sormustatskan. Ihan vain mustan ympyrän sormeni ympärille. Ei sen ihmeellisempää. Olen nyt ollut saman miehen kanssa reilu kaksikymmentä vuotta. Paino vaihtelee turvotusten kanssa niin paljon, että harvoin enää saan iloisesti sormuksia sormeeni, joten olen yleensä ilman virallisia sormuksia, käytän vain jotain sormuksia. Jos joskus eroamme niin eroamme. Hällä väliä onko silloin sormessani tatuoitu sormus tai joku muu. Sormus siinä tulee kuitenkin aina olemaan. Se on tapa. Onhan noita sormuksellisia tuolla tarjolla muutenkin, ja nekin tuntuvat menevän "kaupaksi". Itselleni ei tuo kaupankäynti ole enää merkityksellistä. Toki nuoremmilla se saattaa olla tärkeää![]()
Mie menin naimisiin nuorena ja tyhmänä ja se sormus lensi... Viimeisen kerran sitten, kun sitä ei löydetty enää pihalta. Se mies pahoinpiteli ja joi rahat yms. Tän miehen kanssa kaikki toimii. Huumori, seksi, kaikki... Aivan upea mies, sovitaan erittäin hyvin yhteen. Monen liitto on hajonnut vuosien kuluttua pettämiseen. Ei ne vuodet takaa onnea. Vaan se kemia.
Pystytkö tosiaan sanomaan 10 kuukauden perusteella noin?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Minäkin aion ottaa sormustatskan. Ihan vain mustan ympyrän sormeni ympärille. Ei sen ihmeellisempää. Olen nyt ollut saman miehen kanssa reilu kaksikymmentä vuotta. Paino vaihtelee turvotusten kanssa niin paljon, että harvoin enää saan iloisesti sormuksia sormeeni, joten olen yleensä ilman virallisia sormuksia, käytän vain jotain sormuksia. Jos joskus eroamme niin eroamme. Hällä väliä onko silloin sormessani tatuoitu sormus tai joku muu. Sormus siinä tulee kuitenkin aina olemaan. Se on tapa. Onhan noita sormuksellisia tuolla tarjolla muutenkin, ja nekin tuntuvat menevän "kaupaksi". Itselleni ei tuo kaupankäynti ole enää merkityksellistä. Toki nuoremmilla se saattaa olla tärkeää![]()
Pystytkö tosiaan sanomaan 10 kuukauden perusteella noin?
Ei siis ole uusi tuttavuus mulle, vaan yläasteluokkakaverin isoveljestä kyse. Voin sanoa jo nyt, että tämä tulee kestämään, ollaan niin samanlaisia, että ymmärretään toisiamme kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja tatuoijan vaimo:Ehkä sinulle erityinen, muttei erikoinen. Noitahan on laitettu jo useiden vuosien ajan. Ja kun ero tulee niitä on vaikea muutella.....
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Minäkin aion ottaa sormustatskan. Ihan vain mustan ympyrän sormeni ympärille. Ei sen ihmeellisempää. Olen nyt ollut saman miehen kanssa reilu kaksikymmentä vuotta. Paino vaihtelee turvotusten kanssa niin paljon, että harvoin enää saan iloisesti sormuksia sormeeni, joten olen yleensä ilman virallisia sormuksia, käytän vain jotain sormuksia. Jos joskus eroamme niin eroamme. Hällä väliä onko silloin sormessani tatuoitu sormus tai joku muu. Sormus siinä tulee kuitenkin aina olemaan. Se on tapa. Onhan noita sormuksellisia tuolla tarjolla muutenkin, ja nekin tuntuvat menevän "kaupaksi". Itselleni ei tuo kaupankäynti ole enää merkityksellistä. Toki nuoremmilla se saattaa olla tärkeää![]()