Kenellä muulla vain yksi sormus, vaikka on naimisissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Mulla vain yksi sormus jota pidän kun jaksan. Ehkä 1-2pv viikossa.
Syy= Koen sormuksen ikävän tuntuiseksi sormessa ja kostakin syystä saan usein ihottumaa vaikka sormus kultaa 100% varmuudella. On ehkä likaihottumaa sitten tai jotakin muuta ( ? ).

Niin ja kädet ym. pesen usein ettei voi siitä johtua.

Peesi tähän, paitsi että minulla on 2 sormusta.
Minulla vihkisormuksen timantti-istutuksen takapuolella (siis ihoon päin) on pieni kolo (siis oikeasti naurettavan pieni), mutta sinne kertynyt lika aiheuttaa minulle sormeen ihottuman... Säännöllinen ultraäänipesu pitää sen kunnossa, mutta ei koko aikaa jaksa...

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Mulla vain yksi sormus jota pidän kun jaksan. Ehkä 1-2pv viikossa.
Syy= Koen sormuksen ikävän tuntuiseksi sormessa ja kostakin syystä saan usein ihottumaa vaikka sormus kultaa 100% varmuudella. On ehkä likaihottumaa sitten tai jotakin muuta ( ? ).

Niin ja kädet ym. pesen usein ettei voi siitä johtua.

Kullallekin voi olla allerginen. Tätini on.

Täällä kans yks sormuksinen naimisissa oleva!!! Mutta mulla vain kihlasormus, vihkisormusta ei ole hommattu. Naimisiin mentiin maistraatissa farkut jalassa ilman mitään krumeluureja.

Alkuperäinen kirjoittaja Dusk harmaana:
Ihana! Mistä ja paljoknko hintaa? :D

Meillä vaan kihlasormukset sormissa. Joskus täsä kun on varaa niin hommataan uudet sormukset.

http://www.au3.fi/Myymalasta-sormukset.html
Saa kivettömänä ja ilman kiviä, hinta noin 1000e ilman kiviä ja kivillä oisko ollut joku 1300?
Nääkin ihan päästä heitän...

Ja joo ei tosiaan kannata jättää sormeen leipoessa :D

Muutenkin on aiheuttanut vähän pakkomielteitä pienten lasten äidille kun täytyy koko aika olla putsamassa ja desinfioimassa sitä ettei vaan säilö mitään pöpöjä pikkusille.. Mutta silti tykkään enkä vaihtais ikinä! :heart:

Mullakin vain yksi sormus. Unohdettiin ostaa sormukset, kun mentiin naimisin. Pappi kun pyysi siunattavaksi sormuksia, niin annettiin sitten nuo kihlasormukset.

Jospa vaikka 10 v. hääpäivän kunniaksi hommattaisiin toiset sormukset.... tai ainakin pidettäisiin ne isot juhlat. Meillä kun jäi juhlimisetkin väliin eli juotiin vaan kahvit perheen kesken vihkimisen jälkeen :)

Mulle kultaisesta kihlasormuksesta tehtiin vihkisormus lisäämällä timantteja ja valkokultaa, joten vaan yksi sormus.

Kaveri ei ollu lainkaan kihloissa, molemmille ostettiin vihkisormukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Mulla on tatuoitu sormus, yksi siis vaan :D

Mullakin pian :D yksi tai kaksi normisti. En ole jumittanut yhteen sormukseen ja koska hopea kolahtaa muhun paremmin kuin kulta, niin noita nimettömässä pidettäviä sormuksia on ihan kiitettävästi :saint:

Yhteistyössä