Kenellä muulla vain yksi sormus, vaikka on naimisissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muita?

Vieras
Löytyykö täältä muita, jotka pitävät vain yhtä sormusta vasemmassa nimettömässä, vaikka onkin naimisissa? Mikä tähän on syynä?

Me ei koskaan menty kihloihin tai tarkemmin sanottuna pidetty mitään kihlajaisia, joten ei ole kihlasormuksiakaan hankittu. Mentiin vain naimisiin ja ostettiin silloin kummallekin yksi sormus. Toista en halunnut, kun minulla on lyhyet sormet ja näyttäisi tyhmältä, jos olisi kaksi sormusta näissä nakkisormissa.

En ole vielä naimisissa, mutta häät ensi kesänä ja aion sulattaa kihlasormukseni ja teetättää siitä uuden, joka siis tulee olemaan vihkisormus.
Mun mielestä ei oo kivan näköistä, jos on kaks sormusta niin siksi näin :D

Itselläni on vain yksi sormus, mentiin ilman välivaiheita naimisiin. Valitsemani sormus on lisäksi melko paksu, joten näihin sormiin riittää mainiosti yksi sellainen :)

Mulla vain yksi sormus jota pidän kun jaksan. Ehkä 1-2pv viikossa.
Syy= Koen sormuksen ikävän tuntuiseksi sormessa ja kostakin syystä saan usein ihottumaa vaikka sormus kultaa 100% varmuudella. On ehkä likaihottumaa sitten tai jotakin muuta ( ? ).

Niin ja kädet ym. pesen usein ettei voi siitä johtua.

Mullakin vain yksi. Emme hankkineet kihloja ollenkaan, emme pitäneet erityisiä kihlajaisia tai menneet kihloihin muuten kuin toteamalla yksi päivä: "Kai sitä pitäis mennä naimisiin." "Joo." Ja sitten katsottiin kalenteria ja päätettiin sopiva päivä häille kolmen kuukauden päähän.

Vain yksi sormus vaikka kihloissakin oltiin, sormukset hommattiin ja sormuskin oli sopiva.

Ja vihkisormustakin pidän vaib jos lähden kotoa jonnekin, kotona olen ilman sormusta (niin muuten on mieskin), en tykkää kotona pitää sitä kun saa pestä käsiä ja pyllyjä ja muutenkin läträtä ipanoiden ja ruokien ja muun kanssa.

Vain yksi sormus sormessa!
Siitä syystä että vihkisormus on niin leveä ja sen tyylinen että näyttää parhaalta ihan yksikseen :)

579582.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Siitä syystä että vihkisormus on niin leveä ja sen tyylinen että näyttää parhaalta ihan yksikseen :)

579582.jpg

Ihana! Mistä ja paljoknko hintaa? :D

Meillä vaan kihlasormukset sormissa. Joskus täsä kun on varaa niin hommataan uudet sormukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:

579582.jpg

Onpa kaunis sormus!!

Mäki katoin, että on tosi kiva.

Ei varmaan kannata unohtaa sormeen, kun leipoo sämpylöitä :)

Yhteistyössä