V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Tai raastimella vetää. No juu... Kummankin päätös.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Onnea kihlauksesta :flower:
Mä en kyllä julkeaisi sormusta tatuoida itselleni vaikka joskus moista pohdinkin. Vasta puhuttiin miehen kaa miten yhet sen tutut oli ottaneet kihla-tatuoinnit, eivät sentäs sormuksia, toisella oli sormessa lohikäärme, toisella joku muu elukka. No, ne eros, vähän varmaan ottas päähän jos olis ne sormukset tatuoineet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ev:minusta mauttomin ja juntein tatska mitä voi olla.
itsellänikin kuvia mutta tää vaan mun mielipide. joteskin nuo kihlasormukset tatskana on mun silmissä yöks. ja vähän hölmöäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja gg:no laita kuva, onks siinäkin tuhat tähteä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sou white trash meninkiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sou white trash meninkiä![]()
Ah, muoti-ilmaisu palstalla nykyään.
Alkuperäinen kirjoittaja tatuoijan vaimo:Ehkä sinulle erityinen, muttei erikoinen. Noitahan on laitettu jo useiden vuosien ajan. Ja kun ero tulee niitä on vaikea muutella.....
Alkuperäinen kirjoittaja ev:minusta mauttomin ja juntein tatska mitä voi olla.
itsellänikin kuvia mutta tää vaan mun mielipide. joteskin nuo kihlasormukset tatskana on mun silmissä yöks. ja vähän hölmöäkin.