Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Lumi-Marjalle hurjasti onnia jo siitä haamustakin! :) Peukutan täällä niin kovasti sun puolesta,että varmasti pärähtää se komia lussakin sieltä! :flower: Ei me sitä täti ennää huolita..eihän? :D On se pitemmän päälle vaan niin pas..*anteeksi* huono kaveri,että ei sitä mielellään kattele.. :kieh: :LOL:
 
Keskiviikko 21.11.

Ensimmäistä enteilevät
**********************
heminä........................kp27/28-30.............................. . ...yk14
Sarah85.......................kp51/28-36................................yk1 5
Hempukka87.................kp58/30-35................................yk12
Meritähti......................kp1/33-36...................................yk 4
Tirppaliinu....................kp44/28-31.................................yk10
laku............................kp26/32.................................... .yk12?

Toista toivovat
**************
tii-tikkä.........................kp25/28-35...............km:n jälk. yk7
mantana.......................kp25/28-40..........................yk16
Koralli73.......................kp22/25-30.............................yk17

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp28/30-40.............................yk40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp32/28-32.......................yk1v 10 kk


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
kiharapää
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
daizz......................kp20
Hopeapaju
jonttu79
Heidsu

PLUSSANNEET
*************
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)


Lumi-Marjalle iso onnitteluhali =) Kerrohan vinkkejä miten sitä vielä jaksaisi itse toivoa... Olen käynyt lueskelemassa tuolla yli vuoden yrittäneiden ketjussakin, koska kuuluisin myös sinne, onhan kakkosta yritetty jo yli puolitoista vuotta... Itse olen nyt asennoitunut niin, että olisi se jo tullut jos on tullakseen...Itkua täällä taas väännetään kun täti tekee tuloaan ja ystävien vauvakortteihin etsiskelen onnittelurunoja.... :(

Ja Tirppaliinu, käyhän kertomassa mitä terkkarin testi sanoi.
 
Moi,

laskettu aika edelleen 31.5. eli rv 12+4 vaikka ultran arvio tänään 13+0. Kolposkopian jälkeen kaveri meinasi pudota kyydistä, joten isukki ei haluaisi mun menevän uusintakolposkopiaan maaliskuun alussa. Ehkä nyt jo uskaltaa hieman nauttia tästä, toisin olo on edelleen kamala 24/7. Nytkin päätä särkee niin et pitää mennä ulkoilemaan koirien kanssa.

Plussaonnea kaikille!!!
 
Kiitos onnitteluissta :heart:

tii-tikkä ja muutkin, miten siis jaksaa...eihän siinä auta muu, kuin ottaa päivä kerrallaan ja katsoa tulevaisuutta sellaisena haasteena, että kaikki on mahdollista, mahdotonkin. Ei kai siihen mitään sen kummempaa vinkkiä ole. Jos nega olis nyt tullut, olisin kieriskellyt viikon kyynelissä kuten ennenkin ja kironnut itteni ja munatorveni alimpaan mahdolliseen.

Meillä tätä Helmi-Onnia yritettiin tämä 1v8kk. Eka yhteinen kulki tekonimellä Lumi-Marja ja sehän on nikkini. Häntä tehtiin kaksi vuotta. Ne pitkät yritykset ja monet pettymykset söi ihmistä ja jätti pysyvät jäjet. Nytkin koko ajan pelkään, että tämä menee kesken heti alkuun tai hetken päästä. Ei tahdo oikein sisäistää vielä koko asiaa. Painoakin kun on tämä 30kg liikaa.

Lumi-Marja tuli siitä, kun ekassa varhaisultrassa käytiin ja miehen mielestä se pikkuruinen alku oli kuin ruusunmarja. Lunta pyrytti ja parkkipaikalla hän tuumas, että Lumi-Marja se seillä kasvaa. Helmi onni sai tekonimensä onnesta ja arvokkaasta helmestä, joka kehittyy pikkuhiljaa omassa kuoressaan. Siis Helmi-Onnia tässä kasvatellaan. Isännän keksimä tuokin. Hänelle on niin tärkeää, että pikkuista alkua kutsutaan jollakin nimellä.

Massua nippailee aika lujaakin välillä ja pelottaa. Kunhan vaan ei tätiaika veis voittia ja pikkunen putois matkasta. Tänään olis pitäny menkat alkaa. Mä oon aivan hermoraunio ajatusteni kans. Pitää vaan keskittyä vauvantuoksuisiin ajatuksiin, niin pysyy paremmin koossa. Kipu hellittää, kun nousen ylös. Se erottaa sen menkkakivusta, joka ei hellitä ei sitten vaikka päällään seisois. Eikä päätäkään ole särkeny jälkeen oviksen, joka on ollut todella rampauttavaa ennemmin. Nyt olen ollut pääsärystä vapaa pari viikkoa ja tuntuu mahtavalta.

Toivon paljon plussia tähän pinoon ja lähetän plussasäteitä teille kaikille. Taustalla käyn kattelemassa mitä teille kuuluu. Tsemppiä kaikille ja paljon jaksamista. Toinen toistanne tukien jaksaa vaikka mitä. Pitäkää huolta toisistanne, missä ikinä olettekin. Rakkaus on kantava voima, joka vie yli pahimmankin päivän.

 
Nyt mua rupes pelottaan ja jännittään ihan todenteolla tämä homma. Pieni,hyvin pieni osa minusta uskoo siihen plussaan ja loput negaan joten... :(
Empä tiijä sitten mitä teen jos nega tulee,eikä tätiä vaan näy.

Hyvän tähen, että muuten väsyttää ihan pirusti..VAIKKA nukuin päikkärit..Tätä se on ollu viimeset pari viikkoa. Välillä muuten tulee semmosia pikkusia vihlasuja tuonne tissien molemmin puolin..tiijäppä taas sitte.. :whistle: Siis en tajua kun eilen tosiaan irtosi se limaklöntti "tuolta noin" ja niin se irtosi sillon OIKEANKIN puolen välin jälkeen n. 4 päivää.
 
Heippa.

On vähän jäänyt vähemmälle tämä palstailu...
Menkat alkoi eilen, joten yk 4 lähtee käyntiin, kp 2 penkele.
Eipä siinä, jotenkin uskoin siihen plussaan, oli sellainen vahva tunne että on tärpännyt...

Onnea Lumi-Marja :flower:

Toivottavasti Tirppaliinu saat mieluisia uutisia, piinaava tilanne sinulla.

Oli outo tilanne kun juuri samana päivänä kun menkat alkoi työkaveri kertoi että saavat vauvan.
Olin kyllä kovin onnellinen heidän puolestaan, hekin olivat yrittäneet kuulemma melkein vuoden, mutta kyllähän se vähän kirpaisikin.
Toisaalta antoi lohtua se, että meillä lähtee vasta tuo neljäs yk, ja hekin onnistuivat nyt. Kaksi hoikkaa ihmistä, kestää se pitkään muillakin...
Välillä hävettää, että on itse välillä ihan surun murtama, vaikkei edes ole vielä pitkää taivalta takana.
Vaan eipä se siitä, vaan tuo pelko ettei tärppää ollenkaan.
Sama se minulle kestääkö tässä puolivuotta vai vuosi vai mitä, kunhan vain tietäisi että saa sen oman pikkuisen...
Ei kun uuttaa kiertoa kohti.

Noh, painoa sentään on 7 kiloa lähtenyt...pudotettavaa tosin vielä riittää ja pitkään. Ensi viikonloppuna lähdetään miehen kanssa reissuun Tukholmaan.
Ihana päästä kolmeksi päiväksi pois kotoa...
 
Heippa!
Laskettu aika on 15.4. ja siis nyt on 19+2... Olo on ihan loistava,välillä melkein unohtuu että raskaana olen :) Täysin erilainen raskaus kyllä kuin esikoisesta. Liekö se sitten merkitä mitään... Ens keskiviikkona on rakenneultra,toivottavasti kaikki kunnossa!
 
Moikka vielä. Mun LA on 29.7.-08 ja pitkähän se tie vielä sinne on. Eka neuvola on jo 3.12 ja pikkuhiljaa tuntuu se etova tunne tulevan, mutta ei sentään mitään yökkimistä. Nälkä, vilu, väsy, pissatus ja tissikipu päällimmäisinä. Menkkamaista jomotustakin on, mutta terkkarin mukaan kuuluu asiaan siinä missä päänsärkykin, joten no proplemo. Jännä sinäsnä, jotta LA on sama kuin meidän hääpäivä :heart:

Paljon plussia vielä teille nakkelen ja yritän kiskoa plussajunaan mukaan :wave:
 
heippahei, äitipeikko tässä :wave:

laskettu on 15.4. eli sama kuin Hoonalla. rv 19+2 mennään, ensi tiistaina on rakenneultra. profiilissa on selkeä kuva edellisestä ultrasta :heart:
olo vähän niin ja näin, edelleen oksettaa noin kerran tai pari viikossa, varsinkin jos makeaa herkuttelen niin se kostautuu heti. eli eipä tartte herkutella :LOL: verenpainelääkityksen sain luojan kiitos ja sokerirasituksessakin "narahdin" mikä on mun mielestä hemmetin hyvä. nyt vähän lisäpotkua tähän elämäntapojen muuttumiseen. painoa tullut pari kiloa lisää, nekin silloin kun korjailin jatkuvaa oksentelua syömällä sitä mikä pysyi sisällä.
esikoinen kovasti hoitaa omaa vauvanukkeaan, on se sellainen pikkuäiti (1v9kk) :heart:

kovasti plussaonnea teille kaikille :hug: ja onnea jo plussanneille!
 
Heips! Gynellä kävin tänään ja sain Terolut reseptin kierron tasaamiseksi, sekä kehoituksen pudottaa painoa!! Lääkäri tutki hyvin ja suht` sama tilanne munasarjoissa edelleen, munasolu näkyi irronneen eli kuurin aloitan vasta seuraavasta kierrosta varmuuden vuoksi! yritystä kuitenkin ollut, niin aina voipi olla toiveita.... sanoi lääkärikin! ;)

Lääkäri arveli kuukautisten alkavan tuossa kp30-35 eli katsotaan miten käypi, nyt kp26/28-40! =)

Semmoinen 12kg saatava ainakin painoa pois, jotta voitaisiin aloittaa clomifeenihoito ja kontrollikäynti 3kk:den päästä, joten nyt on näytön paikka! :headwall: =) Kaippa se siitä. Ainakin liikunta on nyt lisääntynyt ja yritän jaksaa vielä vkl lenkillekin. Tavoite on kaikinpuolin korkea, mutta niin toivottava lopputulos kylläkin! =)

Tirppaliinu :hug: ja voimia sinulle! Uutta yritystä sitten vaan, eikös?! :wave:

Nyt en ehdi enempiä, töihin pian... joten plussa tuulia ja tsemppiä kaikille!!! :flower: :flower: :flower: :wave:

vuotaraaputin :wave: Mukavaa odotusta sinulle!!!! =)
 
Noh,enpäs oikein tiedä kannattaako tässä enää mitään yrittääkkään edes. Toivo menny ja sillä siisti. Miksi tavoitella jotain sellasta mitä ei voi saada? :'(
Varmaan täytyy tehdä silleen,että jätetään tämä yrittäminen poissa, eipähän tuu stressiäkään sitten. Tämähän oliskin ollu liian helppoa jos kaikki olis tapahtunu niinku toivoi.
 
Täälläpä ei kummempia. Töitä tehdessä, kissoja kasvattaessa ja menkkoja odotellessa. Saas nähdä kuinka pitkälle venyy että toiset luomumenkat alkaa, vielä ei merkkejä.

).(=omaa napaa. Aika pillereiden jälkeen on ollut sellaista että valkovuoto on ollut tosi runsasta ja naama kukkii ja tukka rasvottuu nopeemmin pillereiden lopettamisen jälkeen. Odotan joulua. Saas nähdä miten farmaseuttien lakko venyy kun mulla ois koko jouluviikko vapaata mut jos huonosti käy ja lakko venyy niin sit on vaan mentävä töihin. Nyt me tekniset tehdään lakon ajan poikkeavia työvuoroja.
 
Mitähän minäkin jo täällä pyörin, kun nuorimmaista ei ole vielä kastettukkaan?? Elikkäs olen 34 vuotias ja todella ylipainoinen... Esikoinen syntyi 03 ja sai alkunsa heti. Toista toivottiin heti perään,vaan kuinkas kävikään,ikäeroksi tuli 4 vuotta. Mulla ei ole jälkivuoto edes vielä loppunut ja kaihoilen jo kolmatta... Normaalia?
Ikääkin on jo sen verran että nyt on toimittava jos meinaa,isäntäkin näyttää vihreetä valoa. Sitä vaan aattelen et jos menee taasen vuosien odottelun odotteluksi ni mä en välttämättä enää jaksa henkisesti sitä. Siinä jää jo olevat lapset huomioitta kun vaan aattelee josko ois tässä kierrossa vaiko seuraavassa raskaana. Jotenkin siinä vajoaa niin siihen omaan maailmaansa...Olenkin ajatellut sellasta vuoden aika rajaa raskautumiselle,jos ei niin sit saapi olla! ( Helppoahan se nyt on sanoa) Painosta en ole saanut koskaan nega kommentteja ja mulla paino laskenut molemmilla kerroilla. Nytkin olen 10 kg kevyempi,kuin odotuksen alkaessa. 9 kk laihdutuskuuri!!!
Muutenkin olin odotusaikana elämäni kunnossa..
 
Täällä päässä on kyllä niin masentavat tunnelmat tuon jupakan tiimoilta ettei oo taas tosikaan.. :( Eikä asiaa yhtään auta se,että lähipiiriin on piakkoin syntymässä parikin vauvaa. Yritäppä siinä sitten niellä katkeruutes ja surus! :'( Onhan tämä henkisesti tosi rankkaa. Ja vaikka JOSKUS sen lapsen saisikin niin kyllä tämä jättää pysyvät jäljet kehoon ja mieleen.
 
Huomenta! Mukavaa sunnuntaita kaikille! :wave:

Kaikille tädin piinaamille nyt teho :hug: ja paljon tsemppiä!! :hug:
Tirppaliinu yritä jaksaa, teidän tuon tunteen. Tuntuu ihan pohjattoman haikealta, kun tuttaville syntyy vauvoja ja tuntuvat sikiävän ihan NAPS tuosta vaan! Niistä pikkuisista voi saada myös itselleenkin iloa ja toivoa kuitenkin, että itsekin saisi sen onnen kokea. :'( :wave:

Oonakamu tervetuloa ja plussa onnea! Koskaan ei ole liian aikaista... :D :wave: Kaippa ainakin sen raskausajan ja masun kaipaus on ihan normaalia tuossa vaiheessa! Miksei siis myös vauvakuume, kun elät siinä ihanassa vauvahuumassa! Onnea pikkuisesta ja jokos on nimi päätettynä? =) :wave:

Itsellä siis kp29/28-40 ja tätöstä odottelen pessimistinä täällä! :headwall: Olishan se aivan ihana kyllä plussata jouluksi... tisut vähän arat, mutta muuten olo aikas ok. Noo... sitten kohti Terolutti kuuria ja kevääseen helmikuulle gyneaikaa jo odottelen! :headwall: :xmas:

Mukavaa sunnuntaita ja tulevaa ensi viikkoa kaikille!!! Paljon plussa tuulia tänne puhkun!!! :whistle: :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave:
 
Kiitos! Nimi on vihdoin ja viimein päätetty,ristiäiset ois 9.12. Ultran mukaan oli poika tulossa ja nimi sen mukaan valittu,kuinkas kävikään. Olin kyl ennen sitä varma tytöstä kun samanlainen,oireeton odotus kuin ekastakin. Positiivisesti olin yllättynyt ku tulikin tyttö!!
Elikkä sitä poikaa oltaisiin vailla tai mies etenkin. Sanoin vaan et sitten ku meillä on 3 tyttöä niin ne on sitten siinä!!!!
Nyt tarttee palata esikoisen synttäri huumaan, ku täyttää tänään maagiset 4. Mutta palailen kun juhlat juhlittu....
Plussa onnea siis meille kaikille,tietäis vaan koska ois se maaginen ovulaatio kun aina vaan vuotaa....
 
Sorruin sitten vielä yhteen testiin..ja ette arvaakkaan miten komea haamu siinä komeili kuitenkin! :xmas: Tosin en minä vielä halua sitä tällä puheellani hehkuttaa koska ei se ole minulle ollenkaan sama kuin plussa, mutta tästä näköjään taas lähdetään sitten.. :snotty:
 
Maanantai 26.11.

Ensimmäistä enteilevät
**********************
heminä........................kp32/28-30.............................. . ...yk14
Meritähti......................kp6/33-36.............................. .....yk 4
Tirppaliinu....................kp49/28-31.................................y k10
laku............................kp31/32.................................... .yk12?

Toista toivovat
**************
tii-tikkä.........................kp1/28-35...............km:n jälk. yk8 (20)
mantana.......................kp30/28-40..........................yk16
Koralli73.......................kp27/25-30.............................yk17

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp33/30-40.............................yk40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp37/28-32.......................yk1v 10 kk


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
kiharapää
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
daizz......................kp20
Hopeapaju
jonttu79
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)


Täällä lähti kierto odotetusti taas alusta :| Alkaa meillä sitten todennäköisesti viimeinen yrityskerta, alustavasti ollaan sovittu, että vuoden vaihteeseen piinailu lopetetaan, ei jaksa enää henkisesti...

Tirppaliinu on edelleen tuolla kuumeilevissa, vai joko uskaltaisi plussanneisiin siirtää, toivotaan ainakin niin =)
Lumi-Marjalle ja muille jo pidemmällä oleville onnea odotukseen, on se vaan niin ihanaa aikaa, huoh...
 

Yhteistyössä