Muita ylipainoisia kuumeilijoita???



Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää..................kp13/32-35(-46)............yk.8
laku...........................kp122/32.......................yk.12?
Miiuliini85..................kp24/29-36....................yk.9
Mayah.......................kp112/32.........................yk.1
JoJo79.......................kp/..............................yk?
Piglet.........................kp9/28.........................yk.6
Arcatha.....................kp39/37..........................yk.5
Hemmuli87................kp10/30-45.................................yk.3
kissendaal................kp/.............................yk.alkaa kesäkuussa kiukkutäti.................kp19/30-40?..........................yk.13
sarba.......................kp/.....

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp3/31.......................... yk.21
minilättä.......................kp95/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp57/26-34
Grynna.........................kp19/27-32.....................yk. 1
Niiskuneiti84................kp13/30-45...............................yk.1

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp /.............................yk.?
Netta08.......................kp/..............................yk.?
daizz............................kp33/31-35.............................. yk.10
mamma4v....................kp50/34........................yk.
TMK.............................kp/................................yk.

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp164/30-40..............yk.40 Mitä kuuluu?
leidi..............................kp31/22-36.......................yk4

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp3/28-32....................yk.2v

MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
tikruliini
HattiWatti78......3.vauva haaveissa
Tirppaliinu :wave:

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)

Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Meritähti :hug: :heart:
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :hug: :heart:

Vuoden 2008 plussat!

Red Dragon (la 8.11.08)
Koralli73 (la 28.11.08)
LEP (la 30.11.08)

:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

 
Moi taas,

en olekaan pitkaan aikaan kirjoitellut, viimeksi Tammikuun lopussa. Mutta eipa tassa ole paljoa tapahtunut, paino ei ainakaan ole tullut alas. :headwall: Ite omaa tyhmyyttani en ole viitsinyt/jaksanut aloittaa...

Mulla koko viime vuoden oli aika saannolliset kuukautiset, mutta viime marras-joulukuusta lahtien on ollut jotain lahemmas 50 kiertopaivaa. :eek: Eli pakko tehda painolle jotain.

Onko ylipainosta paljon haittaa raskautumiseen ja vauvan terveydelle kun kantaa?
 
JoJo79 :wave: Mukava sinustakin kuulla! Harmi kiertosi pidentyminen. Painonpudotus auttaa asiaa ja ainakin minulla itselläni pelkästään liikunnan lisääminen tehnyt tehtävänsä. Itse olin tosi ylipainoinen tyttöä odottaessa ja voin mainiosti, paitsi raskausdiabetes ja siksi tyttö oli syntyessään yli 5kg söpö vauveli. :heart:
Onneksi sentään terve!! :heart: =)
Monet ylipainoiset mammat laihtuu odottaessaan, kun muistaa miettiä mitä suuhunsa laittaa! Tsemppiä ja liikkumisen iloa sinullekin! :flower: :wave:
 
Hei taas kaikki!

Ihanan keväisiä ilmoja on ollut, voi kun nyt ei enää tulisi mitään takatalvea! Koko talven kyllä kaipasin lunta, mutta nyt ei enää tarttis tulla...

Paino on jymähtänyt sataan kiloon, vaikka mitä teen. En siis laihduta kylläkään niin, että ihan vedellä ja leivällä elelisin ;) mutta olen karsinut herkutteluja ja lisännyt liikuntaa. Tässä tilassa (väsymys) ei oikein jaksa ihan nälkäkuuriakaan ruveta pitämään.

Mistäpä johtui JoJolle vastata, että painoin itse 106 kiloa kun aloin odottaa esikoispoikaamme. Kaikki meni hyvin, paino pysyi kurissa (oli itse asiassa 103 sinä aamuna kun sairaalaan lähdimme) ja syömisten tarkkailun ansiosta ei tullut raskausdiabetestakaan (toki siihen kyllä vaikuttaa myös esim. perimä, sehän voi tulla normaalipainoisellekin). Eli kuten Mantanakin kertoi, minulla myös laski paino raskauden aikana ihan vaan terveellisesti elämällä, ja hyvin meni kaikki. Poitsu oli syntyessään melko iso, mutta niin meillä suvussa usein, ei siis ollut ns. sokerivauva.

Minä raskauduin painostani huolimatta ensiyrityksestä silloin! Kyllähän ylipaino toisilla vaikeuttaa raskautumista, mutta ei aina, kuten minun tapaukseni osoittaa. Saisivat lääkäritkin sen muistaa... Meinaan, että kun monia ei edes oteta lapsettomuushoitoihin painoon vedoten, vaikka lapsettomuuden syy voi olla - ja usein onkin - ihan muu kuin se paino.

Tirppaliinulle ja Pigletille myös vielä tsemppiä!
 
Heissan!

Jojo: Sinulle kanssa vastailisin, että painoin 96kiloa aletassani odottamaan poikaani ja raskaus sujui tosi hyvin ja synnytys myös. "Lihosin" 4kiloa raskauden aikana ja poistuessani painoin n. 92 kiloa. Että jonkun verran oli ihan lähtenytkin :) Söin raskausajan terveellisesti ja yritin kovasti kävelylenkkejä tehdä. Raskausdiabetesta en saanut.

Nyt paino on 92,7 ja tosi tyytyväinen olen, 8,6kiloa olen saanut lähtemään tammikuun 9. pv lähtien :heart:
Muuten GRYNNA ja kaikki muutkin. Suosittelen lämpimästi kalorilaskuri.fi:n palveluja. Todella edullinen, helppokäyttöinen ja syödään ihan suositusten mukaisesti. Ja mun mielestä saa paljon syödäkin ja jokapv olen hiukan pienesti herkutellutkin- ja viikottain pitäny kunnon herkkupäivän-ja silti paino nyt kivasti pudonnut-hitaasti, mutta varmasti :flower:

Mulla on tässä ovispäivät ihan hollilla(ainakin valkovuoto on tosi runsasta), että eilen peittoja heiluteltiin ihan kivasti ja huomenna aattelin että jos toisen kerran ja siitä sitten eteenpäin 2. pv välein.Ei oikein osaa sanoa koska se ovis on, kun viime kierto meni niin pitkäksi.. Jostain olen kuullut, että päivittäin ei olisi hyvä, kun siittiöt ei jotenkaan olis sitten niin "hyvät" tai jotain tällästä :D Mistä sitä sitten tietänee..

Niin ja tiettekö mitä outoa mulle tapahtu keskiviikkona..Elikkä mun päänahkaan nousi pienelle alueelle kirkuvan punaisia kovia "näppyjä", jotka oli aika arat ja kipeät. Sen jälkeen illalla alko korvantakana oleva luu tuntumaan ihan pirun kipeältä, turvonneelta jne. Samalla sinne korvan taakse kohosi imusolmuke. Ja seuraavana päivänä tuli kaulalle 2 imusolmuketta lisää ja korvan seutu oli kuin tulessa. No ei siinä mitään..menin perjantaina lekurille ja se sanoi, että päänahassa on jokin ihotulehdus ja sen takia imusolmukkeet turpoavat. Antoi antibioottikuurin ja käski tulla nyt maanantaina uudestaan. Nyt päänahka on jo vähän parempi ja imusolmukekin on hieman pienentynyt..mutta katsotaan mitä lääkäri huomenna sitten sanoo.
Ainoa mikä nyt häiritsee on se jos en ensi viikollakaan pääse jumpalle ollenkaan, sitten kyllä suutun!!

Huh, kyllä elämä on ihmeellistä..

T:pattipää B)
 
Täällä on ruvennu pukkaamaan oikein selviä oireita päälle: Tosi huono olo, tissit kipeenä, nälättää, viluttaa ja on kuuma vuoron perään.. Oikeestaan tuota viluttamista oon eniten ihmetelly.. Kaikki tämä puski päälle ku salama kirkkaalta taivaalta! + tietysti paikkojen jomotus.. Voiskohan tämä nyt olla sitä mitä "vahvasti" epäilen?? Koskaan ennen ei oo vielä ollu tällälailla näiden oireiden tuntumisen kanssa.. :eek: Niin ja kp:han oli 25/ 29-31. Eikait sitä testiä ainakaan uskalla vielä kehiin ottaa..? :whistle:
 


Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää..................kp16/32-35(-46)............yk.8
laku...........................kp125/32.......................yk.12?
Miiuliini85..................kp27/29-36....................yk.9
Mayah.......................kp115/32.........................yk.1
JoJo79.......................kp/..............................yk?
Piglet.........................kp12/28.........................yk.6
Arcatha.....................kp42/37..........................yk.5
Hemmuli87................kp13/30-45.................................yk.3
kissendaal................kp/.............................yk.alkaa kesäkuussa kiukkutäti.................kp22/30-40?..........................yk.13
sarba.......................kp/.....

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp6/31.......................... yk.21
minilättä.......................kp98/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp60/26-34
Grynna.........................kp22/27-32.....................yk. 1
Niiskuneiti84................kp16/30-45...............................yk.1

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp /.............................yk.?
Netta08.......................kp/..............................yk.?
daizz............................kp36/31-35.............................. yk.10
mamma4v....................kp53/34........................yk.
TMK.............................kp/................................yk.

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp167/30-40..............yk.40 Mitä kuuluu?
leidi..............................kp34/22-36.......................yk4

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp6/28-32....................yk.2v

MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
tikruliini
HattiWatti78......3.vauva haaveissa
Tirppaliinu :wave:

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)

Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Meritähti :hug: :heart:
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :hug: :heart:

Vuoden 2008 plussat!

Red Dragon (la 8.11.08)
Koralli73 (la 28.11.08)
LEP (la 30.11.08)

:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Jännitystä.... toivottavasti plussa vahvistuu tikruliini! Plussa onnea myös muille! :wave:

 
Kierto aivan sekaisin...Kierto päivä oli 40 kun aloitin menkkojen siirto pillerit koska lähettiin maaliskuun lopussa teneriffalle viikoksi. Kuin ihmeen kaupalla pillerit toimi ja menkkoja ei tullut reissun aikana. Nyt täällä odotellaan kuukautisia ja mietitään uskaltaako yrityksen aloittaa kun kierto on päin pyllyä ja painokin noussut viikon mässäilyn jälkeen. Oli kyllä ihana loma koko perheellä ja kun tultiin suomeen takaisin lumi oli sulanut todella minimiin eli loskakeleiltä säästyttiin. =)

ONNEA plussanneille ja haamuilijoille

Kaikille tsemppiä ja jaksamista...vauvakuume taudeista vakavin :LOL: :flower:
 
Hei ystävät!

On ollut niin hirmuista kiirettä etten ole tännekään moneen päivään ehtinyt. Tuota kalorilaskuria olen joskus Niisku katsellut, kiva kuulla että on ollut rahan väärti. En silloin uskaltautunut mukaan, kun en tiennyt minkämoista rahastusta kenties on :) . Hyvä kuulla positiivista käyttäjäpalautetta.

Peukkua pidän minäkin Tikruliinin haamulle ja Tirppaliinun aristeleville rinnoille! Olisipa ihanaa kuulla plussauutisia. Toivottavasti tietenkin Niiskun yritys myös tuottaa tulosta, ja Mamma4v:n kierto tasaantuu, niin pääsette "tositoimiin" ;) .

Täällä ei uutta auringon alla. Vielä en viitsi testailla ainakaan viikkoon, mieli tekisi tietysti :) mutta turhaa olisi. Vähän vain ihmettelen, kun (mahdollinen) ovis oli niin aikaisin, että erehdyinköhän merkeistä? No, eipä tässä ole paljon peittoja pöllytettykään, joten taitaa olla vähän turhaa näitä miettiäkään. Ensi kierrossa pitää saada sitten mies innokkaampaan yritykseen :p jos ei nyt ihmeen kaupalla tärpännyt.

Kiloja alas ja plussia ylös kaikille!
 
Täälläpäin odotellaan tätiä saapuvaksi huomenna, jos tuo kierto nyt olisi pysynyt siinä 29päivässä jo kolmatta kiertoa... kyllä sitten harmittaa jos taas yhtäkkiä tuleekin pitkä kierto. Kun en usko että olisi tärpännyt, kun en noihin ovulaatiotesteihin saanut aivan yhtä tummaa viivaa kuin testiviiva on :( yhden kerran oli tummempi kuin muulloin, mutta jäi kumminkin vielä mun mielestä vaaleammaksi kuin testiviiva... joten täällä yritellään painoa nyt pudotella, vauvakuumeen ja ihan terveydenkin takia!
Kaks viikkoa oon noita pisteitä nyt laskenut, ja paino on pudonnut 2kg. Eli kilo viikossa. Jotain hyvää siis kumminkin kuuluu :)

Plussaonnea kaikille!!! :)
 
heipä hei, äitipeikko täällä :wave:

meille syntyi sunnuntaina kello 23.29 pieni potra poika, 51cm ja 3720g :heart:
raskausaika meni niin ja näin, oksensin viime metreille asti ja mulla oli verenpainelääkitys ja insuliinit raskausdiabetekseen. mutta synnytys ainakin meni mallikkaasti, todella nopeasti ja jälkikäteen ei ole ollut kipuja.

kotiin päästiin jo tiistaina, poika voi hyvin mitä nyt on sokerivauvana vähän unelias ja saa herätellä syömään välillä. isosisko on ottanut veljen hyvin vastaan, aivan rakastunut on pikkuiseen :heart:

kovasti plussatuulia teille kaikille ja onnea jo plussanneille :hug:
 
Onnea kovasti pojasta äitipeikko :flower:

Me saimme luvan alkaa yrittämään uutta raskautta. Kohtu oli parantunut hienosti kaavinnan jäljiltä.
Toistaiseksi voisin hypätä tuonne mukana myös-osioon, koska kiertopäivistä ei ole hajuakaan saati kierron pituudesta. Niin ja esikoistahan meillä kuumeillaan.

-Meritähti-
 
Heissan!Pitkän tauon jälkeen palailen taas tänne...Papa-kokeesta tuli huonoja uutisia... :| Jotain hämminkiä oli ja näytteen tulos oli epänormaali...Mitään kiertoja tasoittavaa en saanut vaan lääkekuurin tulehdukseen (kk sen jälkeen kun olin papa-kokeessa ollut.. :/ )
Kuten arvanette veti mielen hiukan matalaksi ja oli pakko pitää pieni tauko kuumeilussa..No mut häntä taas pystyyn!Ostamani pyörän sain vihdoin ja viimein persiin alle ja nyt voi alkaa taas keskittymään tuohon "painon hallintaan"...Toivottavasti saadaan ensi viikolla myös tietoja isommasta asunnosta!
 
Kovasti onnitteluja Äitipeikolle pojasta!

Harmi juttu Tirppaliinu - toivottavasti ensi kierrossa sitten! Mitenkäs Miiuliini, tuliko teille täti?

Kiva Meritähti että lupa heltisi, eli tarkastuksessa kaikki hyvin! Kiukkutädille myötätunnot, mutta onneksi tutkittiin ja löytyi, nyt tutkitaan lisää ja hoidetaan! Yhdelle tutulle oli jopa looppi tehty kun oli raskaana (ihan alussa tosin) ja hyvin mennyt kaikki! Hyvin nykyään pystytään hoitamaan vaikka mitä (jos tarvetta on, voihan teillä olla vain väärä hälytyskin).

Täällä ei taaskaan uutta auringon alla, paino sahaa siinä 98 ja 100 kg välillä eikä taas ole yhtään voimia tehdä asialle mitään. Olen niin väsynyt että. Mulla on vielä vähän keskeneräisiä opintojakin jotka pitäisi saada tämän kevään aikana alta pois, sitten voisi alkaa panostaa enemmän. Tässä kun vauvaa hoitaa, tutkielmaa väsää ym. niin ei kyllä ehdi esim. paljon kokkailla, eli syöminen on mitä on (lue: epäterveellistä ) ja liikuntakin jäänyt turhan vähälle. Höh. Kai tää tästä.

Hirveästi himottais testailla jo viikonloppuna vaikka tiedän ettei kannata, liian aikaista. Jos vaikka keskiviikkoon jaksais odottaa. Miten..?
 
Uppista, oon unohtanut päivittää tietojani...
Nyt onkin menossa jo kpnoin 9/ 22-36, vaikea sanoa tarkkaa päivää, kun tiputteli taas melkein viikon ennen varsinaista vuotoa.
Niin, ja ykt-kin oon laskenut ihan väärin, nyt on alkanut siis jo 6.yk.
En oikein usko, että ovuloin edelleenkään, jotain juilimista tuntuu nyt, ja mies alkaa näyttämään vallan vastustamattomalta...oliskohan jotain ovikseen viittaavaa kuitenkin?
Paino meni jo niin kivasti alaspäin, että aloin ottamaan löysemmin... ja tuloksena 2 kiloa lisää. Plääh!
 
:flower:

Ja hyvä että meritähdellä kaikki ok!Harmi että tirppaliinu sai vieraakseen ikävän vieraan.. grr :( Kiukkutädille sellasia sanoisin että mullakin oli papasta raskauden jälkeen löydetty jotain muutoksia, ei kuulemma pahanlaatuisia, mutta kuitenkin(viime lokakuussa). Laittoivat lähetteen gynegologin erikoislääkärille, mutta vieläkään ei ole kutsua kuulunut...Olen ymmärtänyt, että puolen vuoden päästä ne vasta uutta papaa tarkistelee, mutta vähäsen kyllä huolettaa..

Mitenköhän tikruliinilla menee, vahvistuko plussa??

ON taas: Itsellä on tullut limaa jo monen monta päivää ja mää olen sitä tutkinut. Välillä on tullut venyvää ja välillä taas vähemmän..huh, ota noista nyt selvää. Me ollaan pupuiltu nyt säännöllisesti 2. pv välein ja eilen illalla ihan väsyneenäkin oli pakko..(ei mitään kauhian romanttisia pupuiluja välillä :D) Niin ja sitten tänä aamuna alko tuntuun selvää oviskipua-eli tiesi taas peittojen heiluntaa. Mies on ihan kummissaan, että yhtäkkiä musta on tullut seksihulluista seksihulluin, kun yleensä aivan eri päin :D Ja ihan varmasti kun ovisaika ohi niin itsellä kummasti halut hiljenee heh :whistle:
Joo ei meillä mitään kauheen romanttisia sessioita kyllä välillä oo ollut, "noniin, heitettäiskö pikaset" "okei" ----tätä luokkaa :LOL: Mutta toivottavasti pikku kakkonen ei katso sitä, että kuinka romanttiseen sävyyn hommat on hoideltu :p

Mulla menee painonpudotus nyt hyvin, nyt on lähtenyt yhteensä 9,2kiloa ja paino on vähentynyt 101,3--->92,1 :saint: Ihanaa! :heart:


Mutta tsemppiä kaikille painonpudottajille ja vauvakuumeisille!!

Terkuin Onnellinen Niisku :flower:
 
Hei kaikille!

Terveisiä Tukholmasta!

En nyt ehdi lukemaan teidän tekstejä, kun en ole ollut koneella tiistain jälkeen. Kun to aamulla lähdin Helsinkiin risteilylle ja nyt olemme miehen kotona, enkä vielä ole ehtinyt käymään kotona.. Oli kivaa olla koulutusristeilyllä. Mutta nyt on ihanaa olla miehen luona kotona kolmen päivän jälkeen. Olimme päivän Tukholmassa shoppailemassa. Joten nyt on riittävästi reissattu vähäksi aikaa.
Mutta ei mitään ihmeellistä. Joten kuullaan kunhan ehdin ajan kanssa koneelle...

KP

P.S. olen laiska ja kopioin, koska en ole vielä päässyt kotiinkaan asti.
 
:flower: :hug: :flower: :hug: :flower: :hug: :flower: :hug: :flower: :hug: :flower:

Aivan mahtava juttu, siis kerro kaikki, ensioireet, millä kp:lla testailit ja mones yrityskerta/lapsi.. En jaksais nyt kovasti selailla taaksepäin :whistle:

Te saatte oikein ihanan jouluvauvan!

Paljon tarrasukkia ja liimaa vauvelille :)

Onnittelee Niisku
 
Sylintäydeltä onnea tikruliinille! ihania uutisia :)

Itse tätiä odottelen, ei alkaneet vielä silloin kun odotin, eli niin et kierto olis ollu sen 29päivää. Katotaan kuinka pitkäksi kierto menee, ihmetyttää vaan kun oli jo kaks 29päivän kiertoa ja luulin että olis nyt kierto muuttumas säännöllisemmäksi... ehkä se tästä pikkuhiljaa.

täytyy odotella...
 

Yhteistyössä