Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

:flower: :flower: :flower: :flower: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ihana kuulla hyviä uutisia!!Ja LEP, kyllä se tosiaan selvä plussa on :heart: Nyt vaan sitten odotuspualelle hyvillä mielin! Ja tervetuloa uudet ja palailijat:)

Oma Napa taas poksuu: Elikkäs testailin sillon aikasemmin..öö..5testiä ja olihan se lopulta pakko uskoa, että nega se oli. Noh lopetin sitten siitä stressaamisen ja menkat alko tänään elikkä kierto oli kai jotain 44 pv!! Mutta tänään nyt siis kp1/30-45..toivotaan nyt kovasti että ei ihan noin pitkäks menis kierrot. Kyllä muuten verta tulee sitten kun saavista kaataen!! Ja elikkä nyt vois sit alkaa virallinen yk1!!
Vaikka täti vähän ärsyttää niin hyvä kun alkovat sentää :D

Ja laihtumisessa ei ole tapahtunut tällä viikolla suuntaa ei mihinkään, +-0, mutta ens viikon lupaan skarpata niin että allit tutisee!! :saint:

TSEMPPIÄ KAIKILLE!!

Niisku!!
 
LEPille kovasti onnitteluita! :flower:
Ikävä juttu kuulla Tirppaliinun enkelivauvoista. :'(
Ja harmi kun Niiskuneidille tuli nega. :(

Pääsiäinen sujui rauhallisesti mökkeillessä, saunottiin paljon ja syötiin hyvin. Kiva kun säätkin suosivat. Joskus kuunvaihteen tienoilla pitäisi olla ovisaika, jos en ole ihan pieleen hahmottanut, sittenpä nähdään...
 


Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää..................kp1/32-35(-46)............yk.8
laku...........................kp110/32.......................yk.12?
Miiuliini85..................kp12/29-36....................yk.9
Mayah.......................kp100/32.........................yk.1
JuneGrace.................kp24/28-31......................yk3
JoJo79.......................kp/..............................yk?
Piglet.........................kp24/27.........................yk.5
Arcatha.....................kp27/37..........................yk.5
Hemmuli87................kp/.................................yk.2?
kissendaal................kp/.............................yk.alkaa kesäkuussa kiukkutäti.................kp7/30-40?..........................yk.13

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp22/31.......................... yk.20
minilättä.......................kp83/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp45/26-34.............................yk.?
Grynna.........................kp7/27-32...............................yk.1
Niiskuneiti84................kp1/30-45...............................yk.1

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp /.............................yk.?
Netta08.......................kp/..............................yk.?
daizz............................kp/.............................. yk.10
mamma4v....................kp38/34........................yk.

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp152/30-40..............yk.40 Mitä kuuluu?
leidi..............................kp19/22-36.......................yk4

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp18/28-32....................yk.2v
Lumi-Marja.....................kp9/30-35......................yk.1

MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
tikruliini
HattiWatti78......3.vauva haaveissa

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja 9.2.08 enkelipoika :heart:
Meritähti :hug: :heart:
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :heart:
Red Dragon (la 8.11.08)
Koralli73 (la 28.11.08)
LEP (la 30.11.08)

:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

ONNEA LEP!!!! Paljon tarraisia sukkasia pikkuiselle!! :flower: :heart: :wave:

Tädin piinaamille :hug: ja tsemppiä!! :wave:
 
Paino tyssäs 77-78kg. Ei millää laske siittä alle. Tosin nyt kyllä liikunta vähän väheni viikon ajaksi kun polvikipeytyi. Täytyy tällä viikolla taas kokeilla liikkua vähän enemmän.
Perunan,riisin,pastan ja leivän jätin vallan pois.
 
Moikka taasen! Meillä täällä meni tämä kuu vähän pyllylleen :( Tämä oli siis periaatteessa kolmas yk mutta tämä kuu oli eka kuun kun ihan "tosissaan" päätettiin yrittää.. Yrittäminen meni sitten vähän liiankin tosiseksi.. Kolme neljä päivää pupuiltiin tooodella ahkerasti ja sitten molemmille tuli tunne että siitä oli tullu vaan pelkkä suorite, sitä oli pakko tehdä vähän väliä eikä tuntemuksilla ollut niin väliä kuhan siemenet saatiin sisään.. Siinä sitten lopahtikin vähän molempien halut ja pupuilut jäi siihen. Nyt sitten päätettiin että lopetetaan totisuus eikä yritetä liikaa. Kummasti heti kiinnostus petihommiin palasikin =)
Inhottaa kun mulla on todella epäsaannöllinen kierto ja siksi on tosi vaikeaa arvioida ovulaatioa. Ajateltiin että jos alkukesään mennessä mitään ei tapahdu niin sitten kokeiltas niitä ovistestejä.

Niin ja siis tohon taulukkoon voi mun kohdalle täydentää että 31/30-45.. suurinpiirtein.. :) Olen hukannut mun tätikalenterin enkä muista tarkkaan tota kierron pituutta.

Mutta siis onnea oikein paljon plussanneille!!! :hug: :flower: Minäkin tänään meinasin jo testin tehdä kun ei taas tätiä näy mutta ajattelin malttaa vielä pari päivää :)
 
Hurjasti onnea Koralli ja Lep :heart: Tarrasukkia pikkuisille ja plajon onnea matkaan masuaikaan :heart:

Tirppaliinu pahoittelut enkelivauvoista :'( :hug:

Pitkästä aikaa taas koneella ja mitään uutta ei oikeastaan kuulu. Täti lähti, mutta neljä päivää olen ollut jo kovassa kuumessa. Tänään sentään jo jaksoin sen verran nousta, et koneen avasin. Siis nostin pään tyynystä ja otin läppätin petikaveriksi. Torstaina jälkitarkastus, toivottavasti siihen mennessä tulen kuntoon.

Plussaista kevättä kaikille :wave:
 
Nooh,eipä tässä hätiä. Vaikka kaihertaahan ne km:t mieltä aina :( Viikolla pitäs sit koittaa järjestää sen verran aikaa,että pääsis sinne lekurille. Hieman pelottaa tää painohomma kun en halua edes miehenikään tietävän. Se on ehoton HYST kunnes saan sen siedettäviin lukemiin. Karppausta olen tässä lähinnä tehtaillu ja hyvin kyllä toimii :)
 
Heissan!
Vieläköhän tänne mukaan otetaan? =)
ikää on 20 vuotta ja painoa jonkin verran yli ns.ihanne mittojen mukaan... :(
toista lasta kovasti yritellään vaikkei sitä niin mainosteta,ensimmäinen raskaus kun päättyi kolmannella kuulla n.kolme kuukautta sitten :'( :'(
elikkäs mikäs täällä on tämä homman nimi?ett' mitäs tänne "pitäis" ilmoitella? :)
Erittäin hyvää kevään odottelua kaikille :) vaikka täällä keski-suomessa ne pakkaset vain paukkuvatkin =)
 
TMK
Minäkin taidan "ilmottautua" tähänkin pinoon, tuolla 3:tta haavelevissa olenkin jo :)
Itseltä tuota ylipainoa löytyy ja liikaa, tällä hetkellä 95 kg (164cm). Joskin sain tiputettua painoani poistettuani hormonikierukan tammikuussa niin siitä tähän päivään on tippunut 8kg.
Meillä on siis 2 lasta ennestään. Ensimmäistä odottaessani laihduin alkuraskaudessa 8kg, jolloinka olinkin ihan norm. painoinen. Lopulta minulle jäi vauvasta kuitenkin ~6kg ylimääräistä, sitten tuli vielä vähän lisää ja kun aloin odottaa toista lasta, niin ylipainoa oli tuolloin 10 kg liikaaa ja raskauden aikana sitä tuli vielä hirmuiset 20 kg liikaa :/ Siitä painosta sain kyllä hepposesti lähtemään 10 kg, mutta sen jälkeen ollaankin sitten pyöritty 85-95kg välillä ja sitkeästi. Mieheni halusi aluksi että tiputan painoa vajaa 30 kg, jotten sairastuisi diabetekseen, mutta nyt kun sain tiputettua jo 8 kg, niin ei hän enempää vaatinutkaan, joten meillä "yritykset" kolmannesta käynnissä :saint:
Vieläkin pysin syömään terveellisesti ja eritoten yritän pitää kurin raskauden aikana, koska minulla on suht suuri riski saieastua raskausajan diabetekseen..toinen lapsistani oli syntyessään 5 kiloinen, vaikka kaikki sokerirasitustestien arvot olivat normaalit.
Tuosta neuvolatätien asenteesta..muistan miten minullekkin neuvolatäti paasasi, että hui kauhia miten minulla on ylipainoa, ja pitää nyt sitten kaikkea makeaa välttää ym (Silloin minulla oli VAIN se 10 kiloa ylipainoa). Onneksi nyt minulla on eri neuvolatäti, joka ainakin nuorimpien lasteni kanssa hällä käydessä on ollut mukava. Joskin olen karvat pystyssä valmiina plajauttamaan jotain repäisevää vastaan heti jos alkaa luennoimaan ylipainosta :kieh:
 
Hei!
Määkin olen kuullut että jotkut neuvola tädit osaa olla jotenkin työkeitä :/
Onneksi itselle ekan raskauden aikana sattui todella mukava neukka-täti, vaikka painoa oli paljon niin ei sitä mitenkään kauhistellut vaan puheli siitä et jos painoa ei raskauden aikana tule paljoa lisää niin toden näköisesti sitten raskauden jälkeen olisin hoikemmassa kunnossa..Ja sama neukka-täti oli vielä todella sympaattinen kun keskenmenon sain :'(
 


Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää..................kp2/32-35(-46)............yk.8
laku...........................kp111/32.......................yk.12?
Miiuliini85..................kp13/29-36....................yk.9
Mayah.......................kp101/32.........................yk.1
JuneGrace.................kp25/28-31......................yk3
JoJo79.......................kp/..............................yk?
Piglet.........................kp25/27.........................yk.5
Arcatha.....................kp28/37..........................yk.5
Hemmuli87................kp31/30-45.................................yk.2?
kissendaal................kp/.............................yk.alkaa kesäkuussa kiukkutäti.................kp8/30-40?..........................yk.13
sarba.......................kp/.....

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp23/31.......................... yk.20
minilättä.......................kp84/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp46/26-34.............................yk.?
Grynna.........................kp8/27-32...............................yk.1
Niiskuneiti84................kp2/30-45...............................yk.1

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp /.............................yk.?
Netta08.......................kp/..............................yk.?
daizz............................kp/.............................. yk.10
mamma4v....................kp39/34........................yk.
TMK.............................kp/................................yk.

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp153/30-40..............yk.40 Mitä kuuluu?
leidi..............................kp20/22-36.......................yk4

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp19/28-32....................yk.2v
Lumi-Marja.....................kp10/30-35......................yk.1

MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
tikruliini
HattiWatti78......3.vauva haaveissa
Tirppaliinu :wave:

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja 9.2.08 enkelipoika :heart:
Meritähti :hug: :heart:
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :heart:
Red Dragon (la 8.11.08)
Koralli73 (la 28.11.08)
LEP (la 30.11.08)

:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Tervetuloa joukkoon TMK ja sarba! Plussa onnea ja tsemppiä painonpudotukseen teille ja meille muillekin!!! Plussia lissää kiitos!! :flower: :wave:
 
Mantana minutkin voipi lisätä mukana olijoihin.. :) . Sanokaapas nyt hyvät kanssa sisaret,että mistä revin itseluottamusta sitä lääkäriin menoa varten..?? Pelkään niin kamalasti tämän painoni puolesta,että en kehtaa sitä edes miehellekkään kertoa.. :ashamed: Se on kyllä ehoton HYST! siihen asti kunnes saan sen siedettäviin lukemiin, joskus.. :/
 
Tirppaliinulla on visainen kysymys, enpä osaa siihen oikein muuta sanoa kuin että kovasti tsemppiä ja rohkeutta! Itseäni hirvittää ihan sama juttu, etenkin kun paino jo välillä putosi 17 kiloa ja nyt siitä on tullut 14 takaisin... :headwall:

Sitten minua on myös alkanut hirvittää sen sektion takia. Tämän piti olla meillä yk 1 ja nyt olen alkanut miettiä, uskallanko sittenkään. Ihan hyvin meni leikkaus ja haava ainakin päällisin puolin parantui nopeasti. Silti mietityttää, kun joillekin on suositeltu vuoden (tai jopa useamman) väliä ennen uudestaan raskaaksi tulemista. Itselleni lääkäri sanoi 6 kk riittävän, ja nyt on kohta 8 kk takana, mutta silti alkoi nyt jänistää... Vauvakuume on kyllä kova ja toivon pientä ikäeroa tenavillemme (kaksi saa riittää, sen olen jo etukäteen päättänyt, joten se ei haittaa vaikka nyt toinenkin tulisi sektiolla ja sitten sanottaisiin, että enää ei uskalla yrittää tai jotain).

Ei kai muu Tirppaliinu auta kuin härkää sarvista vain! Se on 50-50 että sattuuko mukava vai p**ka lääkäri. Ainakin tiedät seuraavalla kerralla, menetkö samalle vai et.

TMK:lle ja Sarballe tervetuloa! Tikruliinille tsemppiä, kuulostat olevan oikein tosissasi, hienoa! Ja kiva oli kuulla Hemmulin ja Lumi-Marjankin kuulumisia. Kaikille painonpudotustsemppiä ja plussaonnea!
 
Alaselkää juilii jännästi ja valkovuotoa on. Yleinsä tässä vaiheessa on täysin kuivakausi menossa.
Huomenna testaan viimeisen testin pois kaapista huvin vuoksi. Vaikka ei siihen testiin mitään tulekkaan. Mutta onpa pois kaapista kun ei tiedä koska niitä edes seuraavaksi tarvitsee
 
Noh, kai se on vaan mentävä "pidä ittes miehenä/naisena"- asenteella etteenpäin kuten myös sinne lekuriinkin sitten! :) Olen saanut nyt ONNEKSI, vihdoin ja viimein kakistettua asian parhaalle ystävälleni kun niin kauan tätäkin asiaa häneltä pimitin..ja HUHHEIJJAA että helpotti! :heart: Ja tietysti TE, ootte aivan mahtava porukka ja jetsulleen hyvä vertaistuki näinä vaikeina aikoina! :heart: OIKEIN ISOT -- > :hug: kaikille!!!
 
Rasittavaa, yritin lähettää tätä viestiä aikaisemmin varmaan 100 kertaa ;) mutta en päässyt läpi. Muuten sivut eivät kyllä tökkineet, esim. sisäänkirjautuminen kävi heti. Voisiko johtua viestiketjun pituudesta, vai onko teillä muillakin usein ongelmia saada Kaksplussalle viesti läpi?

Mantana, minulta voi ottaa tuon yk 1 pois listasta. Meni pupu pöksyyn ja odotamme vielä kuukauden ennen kuin alamme yrittää. Kun ei siitä leikkauksesta ole vielä edes ihan tasan 8 kk kulunut. Ei voi mitään. :(

Jotain hyvääkin sentään, paino on pudonnut pari kiloa! Nestettähän se vain on, mutta antaa toivoa. Nyt tässä olisi sitten hyvä sauma pudottaa vielä edes vähän ennen yritystä :whistle: ...

Toivottavasti Tikruliini kuitenkin plussaa tänään ja Tirppaliinu saa rohkeutta lääkäriin! On niitä sattunut inhottavia tapauksia minullekin, mutta onneksi myös niitä, jotka ymmärtävät, että arvostelemalla ei saa mitään hyvää aikaiseksi.
 
Jälkitarkastus ja muut käynnit meni ihan ok. Sydän voi hyvin, astmakin lentsuun nähden ok, niiden puolesta näytettiin vihreää valoa. Gyne tutki ja kaikki muuten ok silläkin saralla, mutta mitään pientäkään viittausta tulevasta ovulaatiosta ei näkynyt. Ei sitten foliikkelin foliikkelia, ei edes johtofoliikkelia, ei mitään. Joko tästä tule järjettömän pitkä kierto tai en ovuloi ollenkaan Muuten näytettiin vihreää valoa uuteen yritykseen ja jos ei kierto tasoitu, niin sit avitellaan taas. Muutamaa kiloa suositteli pudottaa, mutta ei tehnyt siitä mitään pakkoa. Toivotteli vain tervetulleeksi uudelleen, eri merkeissä.

Kyllähän tässä sitä kuumetta olis vauvautumiseen, mut pitäis ovuloida ensin Kaippa tämä kroppa tästä vielä alkaa toimia. Ennemmin tai myöhemmin. En just nyt jaksa alkaa stressaamaan tuota asiaa.

Meillä on kaikki lapset kipeenä, joten on tulossa tosi mukava vkl. Kuumetta, ripulia, oksentelua, yskmistä ja itekkään en ole vielä toipilasta kummemmassa kunnossa. Molemmissa korvissa mulla nestepinta ja huimaa kauheesti koko ajan. Epäilivät, et on keskikorvantulehdus. Kaippa tämä olo tästä vielä joskus helpottuu.

Plussatuulia kaikille
 
Moikka....
Mulle voi laittaa kp 25/31-35...Ekat menkat kaavinnasta takana jo hetki siitä...viime vkolla oli ovisviikko...ja kyllä sitä muuten peittoja pöllytettiin... :LOL: :D Mukavaa touhua kyllä :D

Mukana siis...mutta taustailen aika paljon...
 
Heippa!

Tirppaliinu: Rohkeutta vaan lääkärille menoon, tiedän kyllä kuinka pelottavaa se voi olla-mutta nopsaan se sit on ohi.
Lumi-Marjalle paranemisia ja kaikkein parasta on just yrittää olla stressaamatta (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty..) Kuinka monta lasta sulla jo on?
daizzille paljon PLUSSAONNEA!!! Kohta jännät päivät :D
Tikruliini Kuis kävi testin kanssa?
Täällä nyt menkat loppumassa ja kohta pääsee myös peiton pöllytykseen. Saanen kysyä, että kuinka usein pöllyttelette esim. ovisaikana? Siis joka päivä vai joka toinen päivä vai miten? Mietin, että jos joka päivä vetäis koko kuun niin kait sen olis pakko nappailla :saint: Siinä kyllä vois tulla jo vähän "pakkopulla"meininkiä B)
Edellisestä mentiin TJOT meiningillä ja tärppäs aikas nopsaan kyllä..3kk:tta "yriteltiin"..Nyt toisen kanssa on vähän semmonen "mulle kaikki heti nyt"-meininki..Mut sen oon päättänyt etten ota mitään ressiä asiasta.. ainakin kovasti yritän..:saint:

Ja vain luoja tietää minkähän pitunen kierto on seuraava..

Muutes laihdutusrintamalla menee ihan hyvin, oon jaksanu taas tällä viikolla jumpata kovasti ja ihan ok syönytkin. Toivottavasti näkyis painossakin LASKUSUUNTAISESTI sitten lauantaina. Tänään meen yöksi töihin, keikkailen siis tässä kotonaolon sivussa..Ihanaa toisaalta päästä vähän töihin..tuntee jotenkin olonsa tärkeäksi, tottakai sitä on lapsellekin tärkeä ja kyllä poika sen näyttääkin, mutta jotenkin konkreettisemmin se tärkeys tuntuu siellä töissä-olen siis lähihoitaja ammatiltani =)

Kauhian sekavaa tekstiä tunnuin saavan aikaseksi..

Kaikille paljon :hug: ja PLUSSIA ja LAIHTUVUUTTA :D

:heart: : Niisku
 
Niisku, mulla on viisi lasta. Pojat on 15, 11 ja 7v, tytöt 14 ja 2 vuotiaat. Sitten on nämä viisi enkeliä :ashamed: Kuudetta kuumeillaan, vaikka toisaalta yhdettätoista. Mun neljä ekaa lasta on ekasta liitosta, uudesta yksi yhteinen ja miehellä olisi kova halu saada toinenkin ihan ikioma. Kaksi vuotta tehtiin ekaa yhteistä, pluolitoistavuotta tätä toista, joka menetettiin rv 16 anenkefalian eli aivottomuuden takia. Pää ei ollut oikeastaan ollenkaan kehittynyt. Moni pitää meitä hulluina, kun vielä meinataan yrittää, mutta lapset ovat meille koko elämä, joten heitä saa tulla niin monta kuin tulee. Emmekä ole lestadiolaisia, vaikka pohojalaisia ollaanki :D

Meillä taas väki pienen ruokasantsauksen jälkeen nukkuu vanhimmasta nuorimpaan, joten taidan minäkin tästä pästä hetkeksi nukkumattia kattoon.

Plussia vielä nakkaan jokaiseen tupaan :wave:
 

Yhteistyössä