Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Moikka!

Ja Grynnalle: Joo tiedän tasan tunteen!!Mäkin pystyn lihomaan ihan pelottavan pienessä ajassa vaikka kuinka monta kiloa ja niin kävi raskauden jälkeenkin. Mutta nyt vaan otat semmotteisen asenteen että "kolminumeroa en enää näe ikänä" niin kyllä lähtee :D

Miiuliinille pahoittelut tädin tulosta-aina se pahus on tunkemassa :/

Paitsi mulle..Mulla on nyt viikon menkat myöhässä ja edelleen alavatta on outo..2 negaa testattu kp 31/30-31 ja 32/30-31. Ei ymmärrä nyt mitään, kun ei oo ollu stressiä ei mitään kummallista elämässä..Noh Testailen varmaan pe tai la uudestaan ja katsotaan sitten mitä näyttää. Salaa toivon että olis plussa, mutta en kyllä usko sit en millään :whistle:

Mites niillä jotka on ennen olleet raskaana, onko plussa näkyny jo heti ekoilla päivillä kun menkat on jääneet poies? Mulla edellisestä oli mun mielestä näky jo aika varhain, oli silloin kierto niin sekaisin, että vaikeaa tietää..

Noh kaippa ne sieltä ajallaan..

Kaikille hirrrrmuisesti tsemppiä!!

Niisku
 
Menkkojen alkamista tässä itsekkin "odottelen"(No en todellakaan...)Mut yks nega testattu kp eh..34(?!?) Ukko taas yritti eilen kaivaa verta nenästään ja sanoi että et olet varmaan raskaana ja vauva tulossa..Miurr...Verikokeen ja papan tuloksia ei oo vieläkään tullut...Harmittaa :/ Joutuu vielä ensi viikkoon odottaa...Jaah mut mä näitä samoja murehdin ja vatvon...aina sama juttu kun kierto heittelee omiaan...ärsyttää vaan et PCO:sta huolimatta mun kierto ei aikasemmin oo näin ailahtelevainen ollut :|
No mut mutina mammasti pukee ja pinkoo pysäkille vartomaan bussia...
 
Ainoa hyvä puoli menkkojen alkamisessa oli se, (kun niitäkin täytyy aina välillä hakea) että nyt tuli toinen 29päivän kierto peräkkäin. Eli ehkä munkin kierto olis sit täs jo pikkuhiljaa tasaantumassa, niin ainakin toivon.
Mutta tänään tosiaan kp 1/29-36.
 
LEP
Huomenta naiset! :)

Rupesin välillä kuulumisia kirjoittaa täältäkin. Tai oikeastaan tänne ei kuulu mitään ihmeellistä edes. kp21/28-30 on menossa tällä hetkellä ja pääsiäisenä sitten taas jännäillään, että saatiinko mitään aikaiseksi oviksen aikoja. No sen näkee sitten. En ole onneksi vielä alkanut ainakaan mitään valeraskausoireita kehittää! :LOL:

Paino olisi kyllä saanut laskea enemmänkin tässä, mutta oma moka kun pitää mässätä kokoajan jotain herkkuja!! :headwall: Miten niistä herkuista voikin olla niin perkeleen vaikeata pysyä erossa? Ei mikään motivoi niin paljoa, että saisi painon kunnolla laskuun. :/
 
Kiitoksia Niiskuneidille lohdutuksista. Aloitinkin tämän painonpudotuksen eilen vakuuttavasti vetämällä jugurtti-banaanilastuja ja jäätelöä... Tällä hetkellä olo on niin vetämätön, että kaikki itsekuri menee ihan ns. hengissä säilymiseen. Pitäisi kyllä, pitäisi :ashamed:.

Onpas JuneGracella harmillinen vaaka, ei paljon painonpudotuksessa auta. Ja reipasta ylipainoa on minullakin suvussa, tosin äidin puolelta. Kaikki me olemme tällaista kokoluokkaa sinivalas... KP:lle jaksuja, kauan olette tekin jo yrittäneet! Miiuliinille myötätunnot tädistä. Hienoa kuitenkin, että kierto on tasaantumassa! LEPille vielä peukkua, että olis osunut ja uponnut!

Tänne ei mitään uutta, odottelen menkkoja alkavaksi joskus pääsiäisen tienoilla (ei ihan säännöllinen kierto), ja sitten alkaisi yrittys... Apua! Vähän kuumeesta huolimatta myös hirvittää, tai ei niin vähänkään, kun on tuo esikko niin huono nukkumaan. Noin tunnin välein käy herätys yöllä :(. Mietityttää, miten jaksan toisen vauvan tultua, ellei tuo ole siihen mennessä alkanut nukkua yhtään paremmin. Mies kun ei työaikojensa vuoksi voi arkisin auttaa. No, onhan tässä vielä aikaa mutta silti jännittää, kun niin paljon kuullut kauhutarinoita tutuilta vekaroista, jotka suunnilleen kouluikään ovat heräilleet öisin. Toivottavasti ei meillä...
 
Olen 22v, mieheni 24. Ensimmäisen lapsen yritys alkaa kesäkuussa :) Ylipainoa minulta löytyy vaikka muille jakaa.. Tällä hetkellä painan 126,2kg ja pituutta löytyy 167cm. Olen kuitenkin onnistunut pudottamaan painoa viime kesästä sellaiset 6,5kg, ja aion jatkaa samaa kaavaa. Myös mahdollisen raskauden aikana aion varpisti syödä terveellisesti.

Hei siis kaikille!
 
Tervetuloa joukkoon kissendaal :flower:

Painoa pitäis todellakin saada pois, mutta silti äsken tuli syötyä puoli pakettia keksejä... :( Täytyy yrittää tsempata taas kun menkat loppuu, näin menkkojen aikana se on niin vaikeeta...

Tsemppiä kaikille muillekin!
 
Tervetuloa kissendaal =)

Painoa pitäisi alkaa minunkin taas pudottelemaan, hienosti sain loppuvuodesta pois ja kun lopetin rääkin raskaaksi tullessa niin kaikki tuli kahdessa kuukaudessa takaisin, siis 8 kiloa...
Mulla on heikko kohta nuo sipsit... ja ihan vaan ruoka. Onneksi sentään makea ei himota...

Muuten... keskenmenon jälkeinen jälkivuoto loppui, joten nyt saa sitten alkaa odottamaan menkkoja. Yhdet menkat ja sitten saa taas alkaa yrittämään.
Joten puhaltaakahan tänne poikkeuksellisesti menkkapuhuri, tänne on täti tervetullut! :attn:

-Meritähti-
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grynna:
Kiitoksia Niiskuneidille lohdutuksista. Aloitinkin tämän painonpudotuksen eilen vakuuttavasti vetämällä jugurtti-banaanilastuja ja jäätelöä... Tällä hetkellä olo on niin vetämätön, että kaikki itsekuri menee ihan ns. hengissä säilymiseen. Pitäisi kyllä, pitäisi :ashamed:.

Onpas JuneGracella harmillinen vaaka, ei paljon painonpudotuksessa auta. Ja reipasta ylipainoa on minullakin suvussa, tosin äidin puolelta. Kaikki me olemme tällaista kokoluokkaa sinivalas... KP:lle jaksuja, kauan olette tekin jo yrittäneet! Miiuliinille myötätunnot tädistä. Hienoa kuitenkin, että kierto on tasaantumassa! LEPille vielä peukkua, että olis osunut ja uponnut!

Tänne ei mitään uutta, odottelen menkkoja alkavaksi joskus pääsiäisen tienoilla (ei ihan säännöllinen kierto), ja sitten alkaisi yrittys... Apua! Vähän kuumeesta huolimatta myös hirvittää, tai ei niin vähänkään, kun on tuo esikko niin huono nukkumaan. Noin tunnin välein käy herätys yöllä :(. Mietityttää, miten jaksan toisen vauvan tultua, ellei tuo ole siihen mennessä alkanut nukkua yhtään paremmin. Mies kun ei työaikojensa vuoksi voi arkisin auttaa. No, onhan tässä vielä aikaa mutta silti jännittää, kun niin paljon kuullut kauhutarinoita tutuilta vekaroista, jotka suunnilleen kouluikään ovat heräilleet öisin. Toivottavasti ei meillä...
Moikka taasen:)

Älä välitä, minäkin vedin juuri äsken aika hyvän jäätelöannoksen, huoh-miksi tän tosiaan pitää väliin olla niin vaikeeta.. :headwall:

Niin piti kysymän, että nyt oon missannu, että minkäikäinen lapsi sinulla on? Mulla on 1,5v. poika Ja heräilee edelleen yöllä...öö...4-15x-ei ees oikein pysy enää laskuissa mukana, kun niin tottunut jo sen touhuihin. Mä en edelleen tiedä mistä heräilyt johtuu..Allergiaepäily hänellä on ja tällä hetkellä on gluteenittomalla sekä laktoosittomalla ruokavaliolla, mutta heräilepää se siltikin.EHkä siis joku asennevamma vain :D Onpa se silti ihana pikku veitikka, äidin ylpeys :flower:

Mutta älä nyt vaan sano,että tää kestää kouluikään, hui! :$

Niisku

P.s TERVETULOA UUSILLE JA MUKAAN VAAN ROHKEESTI, ei täällä kukaan pure, vaikka ruoka ehkä hyvin maistuukin :D
 


Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää..................kp39/32-35(-43)............yk.7
laku...........................kp142/32.......................yk.12?
LEP...........................kp24/28-30..............yk.3
Miiuliini85..................kp4/29-36....................yk.9
Mayah.......................kp92/32.........................yk.1
JuneGrace.................kp16/28-31......................yk3
JoJo79.......................kp?/?..............................yk?
Piglet.........................kp16/27.........................yk.5
Arcatha.....................kp19/37..........................yk.5
Hemmuli87................kp?/?.................................yk.2?
kissendaal................kp/.....................................yk.alkaa kesäkuussa

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp14/31.......................... yk.20
Koralli73.......................kp24/25-30.....................yk.21
minilättä.......................kp75/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp37/26-34.............................yk.?
Grynna.........................kp/...............................yk
Niiskuneiti84................kp39/30-31

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp ?/?.............................yk.?
Netta08.......................kp?/?..............................yk.?
daizz............................kp?/?.............................. yk.10
mamma4v....................kp30/34........................yk.
TähtiTaika....................kp26/27-33...................yk.3

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp144/30-40.....................yk.40 Mitä kuuluu?
leidi..............................kp11/22-36..............................yk4

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp10/28-32....................yk.2v
Lumi-Marja.....................kp1/30-35......................yk.1

MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
tikruliini
kiukkutäti kp39/30-? -> yk.12

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja 9.2.08 enkelipoika :heart:
Meritähti :hug: :heart:
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :heart:
Red Dragon (la 8.11.08)

:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Tädin piinaamille :hug: ja kaikki virvon varvon plussaavaksi, odottavaksi... :flower: :wave:

Tervetuloa kissendaal joukkoon kuumeilevaan! Plussa onnea!! :flower: :wave:

kiukkutäti olen pudonnut... 1.haaveilette vai monesko? :wave:
 
...liikaakin eli eilen söin viinerin, join limua ja suklaatakin söin!!! :headwall: :headwall: :headwall:

Tulis nyt virpojia, että sais loput suklaat heille!! :LOL:

Puntari heilahti kuitenkin.... -100g :headwall: :LOL: :ashamed: Hohhoijaa ja pääsiäinen tulossa, mämmi on herkkuani... :p :D Mitähän tässä pitäisi tehdä... lenkille, lenkille... :ashamed: B)

Kp14/31 ja tuntuu, jotta ovis lähenee. Tässä kierrossa ei ole nyt ovistestit käytössä... unohdinpa sitten tilata ja apteekissa halvimmat yli 13e/5kpl satsi!!! No.... taidan ne kuiteskin hakea. =)
Pupuilut jo aloitettu ja tiivistä tahtia kohden pääsiäistä! :p

Munarikasta pääsiäisen aikaa kaikille tänne toivon ja virvon varvon..... :flower: :wave:
 
Moikka pitkästä aikaa. Nyt pitää vähän kiirusta leipomisen kans, mutta tulen lukemaan jttunne sit paremmalla aikaa.

Mut vois sitten päivitellä tuonne kp riville. täti tuli sitten pitäkän odottelun jälkeen ja tämä pienen menetys saa jonkinlaisen päätöksen. Kroppani palaa takasin normaaliin ja sen puoleen voi jatkaa elämää. Tässä välissä olen kirjoitellut blogiini http://hapsula.suntuubi.com joten siellä saapi vierailla ken tahtoo. Kaikkea on ollut ja mennyt, enkä enää jaksa niitä uudelleen alka kirjoittaan ja haavoja uusiksi auki repimään. Nyt on aika katsoa elämää eteenpäin. Lepää rauhassa pieni Onni-kulta, on ikuinen onni ja rauha sulla.

Kaippa se yk laskuri on nollattava ja laitettava yk 1, vaikka todellisuudessa tämä yritys alkoikin 3/06. Ilman nollausta olis yk 20. Mut kaippa se yk 1 on kuitenkin se mikä nyt on menossa, olnhan kuitenkin raskaana sen 16 viikkoa tässä välissä.

Mut nyt se rivi, Lumi-Marja......kp 1/30-35........yk 1
 
Haaveillaan haaveillaan vasta =) Esikoista yritetään :heart: Ei oo menkkoja kuulunu vieläkään...minne lie kadonneet... :headwall:
Ukkeli on muuten ollu eri kiltti mua kohtaan... :saint: Toi kymmenen ruusua, vei ulos ravintolaan ja osti ihanan riipuksen..Ensi lauantaina olisi tarkoitus päästä kihlasormuksia katselemaan ja syömään... :heart: Se on tainnu seota tai jotain :LOL:
 


Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää..................kp40/32-35(-43)............yk.7
laku...........................kp143/32.......................yk.12?
LEP...........................kp25/28-30..............yk.3
Miiuliini85..................kp5/29-36....................yk.9
Mayah.......................kp93/32.........................yk.1
JuneGrace.................kp17/28-31......................yk3
JoJo79.......................kp?/?..............................yk?
Piglet.........................kp17/27.........................yk.5
Arcatha.....................kp20/37..........................yk.5
Hemmuli87................kp?/?.................................yk.2?
kissendaal................kp/.............................yk.alkaa kesäkuussa kiukkutäti.................kp40/30-?..........................yk.12

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp15/31.......................... yk.20
Koralli73.......................kp25/25-30.....................yk.21
minilättä.......................kp76/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp38/26-34.............................yk.?
Grynna.........................kp/...............................yk
Niiskuneiti84................kp40/30-31

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp ?/?.............................yk.?
Netta08.......................kp?/?..............................yk.?
daizz............................kp?/?.............................. yk.10
mamma4v....................kp31/34........................yk.
TähtiTaika....................kp27/27-33...................yk.3

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp145/30-40..............yk.40 Mitä kuuluu?
leidi..............................kp12/22-36.......................yk4

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp11/28-32....................yk.2v
Lumi-Marja.....................kp2/30-35......................yk.1

MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
tikruliini

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja 9.2.08 enkelipoika :heart:
Meritähti :hug: :heart:
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :heart:
Red Dragon (la 8.11.08)

:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

 
Moips!

Mitäs tästä ajattelette?
Elikkä tein apteekin raskaustestin lauantaina jolloin kp 38/30-31. Nega oli, mutta jätin testin pöydälle. Myöhemmin (tunteja) olin näkevänäni testissä TODELLA heikon viivan kun sitä tiirailin kaiken maailman asennoissa ja valoissa. Mutta mieheni ei nähnyt siinä mitään!! No olin sitä mieltä että kuvittelin, mutta tiirailin sitä kaksi päivää ja mieheni meinas jo menettää hermot kun kyselin koko ajan, että eks sä nyt varmasti nää mitään :saint:

No sitten eilen illalla klo 23.00 tein kuin teinkin uuden apteekin oman raskaustestin (minulla on jatkuvia juilinoita alamahassa) ja kuinka ollakaan se näytti negaa. Silloin aattelin että noniin se on siis nega, odotellaan menkkoja. MUTTA aamulla 8h tästä testauksesta siinä on hailakka viiva, vahvempi kuin lauantaina.

Kun testasin edellisestä lapsesta, minulla kävi apteekin testillä aivan samalla lailla, mutta silloin kaivoin testin roskiksesta päivän jälkeen-jossa siis oli sittenkin roskishaamu. Sen jälkeen testasin predictorilla ja sain selkeän plussan

Pakko oli tulla kysymään, että mitä te tästä ajattelette? :whistle:
Täytyy tänään varmaan hakea joku muu testi kuin tämä apteekin..

Terkuin niiskuneiti

Tsemppiä kaikille!!!
 
Kannattaa Niiskuneiti varmaan odotella hetki ja tehdä sit uus testi.. Vaikka se odottelu ei oo helppoa. Sulla täti kumminkin jo sen verran paljon myöhässä että toivotaan että olis tärpännyt! :)

Itse tilasin eilen painonvartijoiden aloituspaketin, ja sitä nyt odottelen. Tuntuu että jotain on aivan tosissaan tehtävä, kun ei sitä omaa pikkuista oo alkanu kuulua, ja on jo yk 9 menos. Ehkä mä nyt saan kunnolla motivaatiota, että sais kiloja pois, kun niitä todellakin on yli 30kg liikaa :(
 
Plussa!!! Vihdoin ja viimein!!!

perjantaina testasin prisman Pregentillä selvän negan dpo10. Tänä aamuna ajattelin rutiininomaisesti testata dpo13 ja clearbluella tulikin suhteellisen selkeä plussa!!! Mä purskahdin hysteeriseen itkuun, josta ei meinannu loppua tulla. Olin niin järkyttynyt, kun ollut vaan tavallisia pms-oireita eikä mitään muuta.

Iltapäivällä hain vielä apteekista acon10 testin ja silläkin tuli selvät viivat. Pakko se on uskoa. Menkat pitäs alkaa vasta ylihuomenna, joten pakko tässä on vielä jäitä laittaa hattuun. Mikä vaan voi mennä vielä pieleen, mut ainakin sain sen kauan kaivatun plussan. Tähän asti on siis ainakin päästy! Voi kunpa te kaikki saisitte sen plussan vielä jonakin päivänä!

Tässä kuvalinkit vielä noihin mun testeihin:

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/IMG_3665.jpg

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/IMG_3672.jpg

En mä sit päässytkään ihan normipainoon asti. Nyt pitää olla sit kuitenki vähä tarkkana, ettei painoa tuu raskausaikana liikaa.

Niiskuneidille kovasti puhallan plussatuulia!!! Ja teille kaikille muillekin tietty!!
 

Yhteistyössä