Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Moikkelis koikkelis!
Mie tahtoisin myös mukaan. Olen aivan uusi palstailija ja uusi muutenkin näissä vauvapiireissä joten en oikein ymmärrä noita lyhenteitä noitsa listoista.. :/ Voisikos joku ystävällisesti vähän selittää niitä mulle?
Me siis haaveillaan ensimmäisestä muksusta ja vähemmän tosissaan ollaan kaksi kk yritetty. Päätettiin nyt sitten että tässä kuussa yritetään ihan "tosissaan" B)
 
LEP
Terppatuloa Hemmuli87! :wave:
Listoissa kp = kiertopäivä, eli ensin oleva numero on se minkä aikaa kiertoa mennyt menkkojen alusta ja toisena oleva päivämäärä(t) on se kuinka pitkä sun kiertosi yleensä on menkkojen välissä. Yk= yrityskerta lastenteossa, eli siihen tulee monesko yrityskierto on menossa. Sulla siis nyt ilmeisesti se yk1, kun nyt tosissaan aloitatte touhut. :)
 
Hei taas!

Kiitos karppauslinkistä JuneGracelle, pitää käydä katselemassa!

Tervetuloa uusille, Kiukkutädille ja Hemmulille!

Kiharapäälle sekä TähtiTaialle nyt kovasti tärppionnea, ja Niiskuneidille voimia suklaasta vierottautumiseen - kohtalotoveri täällä... Kun koko ajan väsyttää (meillä poitsu 7 kk heräilee edelleen ihan hirveästi öisin) ja opintojakin pitäisi tässä mammaloman ohessa edistää jne. niin herkkuihin sortuu ihan liian helposti.

Eipä muuta uutta auringon alla - ihanaa, kun se aurinkokin vähän tuolla ulkona näyttäytyy! Taidanpa ekaa kertaa kahteen viikkoon lähteä ulkoilemaan kunhan mies tulee töistä vauvanvahdiksi, häntä en vielä vie pihalle. Ihana tunne, kun se kaamea flunssa on viimein ohi. Olikin kyllä todella ärhäkkä ja sitkeä tauti.

Plussasäteitä ja katoavia kiloja kaikille!
 
Pikaisesti vain Heidsulle, eli Meritähteä komppaan - kannattaa tosiaan heti kättelyssä tehdä selväksi tiedostavansa asian ja tekevänsä jotain sen eteen, niin ei siihen todennäköisesti kukaan ainakaan kovin pahasti sano! Taisin jo aikaisemmin kertoillakin, että minulla oli lähtöpaino (ekassa) raskaudessani 106 kg, mutta ei terkkani siihen mitään pahaa sanonut. Rohkeutta vain!
 
Ihan ekaksi, uusille lämmin tervetulotoivotus!
Meillä pyörähti uusi yrityskierto käyntiin, nyt on menossa kp 2/22-36 (viimeksi 29). Olin just edellisenä päivänä käynyt lääkärissä valittamassa epäsäännöllisistä kierroista ym, joten tyypillistä, että täti tulikin sitten ihan ajallaan! Toivottavasti tämä on hyvä merkki! Lääkäri nimittäin epäili, etten mä ovuloi ollenkaan...ilmeisesti siksi, kun imetän kuopusta vielä. Käski lopettamaan sen touhun (typy on jo 13kk), ja katsellaan, josko kierrot tasaantuis. Se muuten sanoi heti, että "hei, sä olet laihtunut" -arvatkaa vaan, meinasinko hypätä kaulaan!

Nyt keskityn täysillä painon tiputukseen, sekin voi avittaa oviksen kanssa... Tällä viikolla tuli plussaa 200 grammaa, mutta syytän siitä tätiä!

Nyt syömään!

M
 
En ole muistanutkaan tänne kirjoitella aikoihin..

Täällä meinaa mieli olla maassa kun ei plussaa tullutkaan viime kierrosta.
Vaikka nyt täti onkin saatu häädettyä, ei meinaa peittojen heiluttelu innostaa :( Saa siis nähdä, että näinköhän tulee salamatkustajaa tässäkään kierrossa.

Ei vaan jaksa mitään :(
 
Pöh...Testailin eilen kun menkat taas pari päivää myöhässä,mut eipä sieltä mitään positiivisia yllätyksiä tullut.. :| Ärsyttää tää vainoharhaisuus...Miten sen vaavin yrittämisen voiskin vaan ottaa sillä tavalla, ettei jatkuvasti tutkiskelis itteään ja kehittelis jotain muka "oireita"...Nooh...täytyy rientää nukkumaan (yövuorosta olen saapunut..) No jos jotain positiivista tästä haetaan, ni ukko on innostunu "vauvanteko hommista" viime aikoina :D
 
Minunkin puolesta tervetuloa uusille! :flower:

Oli mukava kuulla Meritähden ja Grynnan kokemuksia noista painoasioista :) niitä kun on tulllut itsekin mietittyä jonkin verrran.

Taas alkaa tädin odottelu. Silti on taas pieni toivon pilkahdus ettei tätiä näkyisi ollenkaan, kun on niin ahkerasti peittoja heiluteltu =)
 
Moikka taasen ja tervetuloa Hemmuli87 :hug:

Mäkin pelkäsin ennen Kasperia ihan älyttömästi neuvolaan menemistä. Painoin 96kiloa ja olen siis 168 cm pitkä. Vaa-alle astuminen oli mun pahin pelkoni! Loppujen lopuksi kun menin neuvolaan niin tädit eivät sanoneet MITÄÄN!! Olin todella ihmeissäni. Mutta se että mun piti säännöllisesti käydä siellä vaa-alla siellä neuvolassa piti kyllä mua koko raskausajan terveellisissä syömisissä. Jotenkin olis nolottanut vielä kauheemmin jos paino olis noussut 20kiloa-eikäpä se terveellistä oliskaan ollut..Mutta siis aivan ihana kokemus kuitenkin, että ekaa kertaa kukaan ei oikeesti sanokaan siitä painosta mitään :heart: Meillä molemmat tädit (siis mulla oli kaks terkkaa, vuorottelivat) siis aivan ihania! Sen takia varmaan pelkääkin niin kauheesti lääkäreitä ja terkkoja kun on tyyliin koko elämänsä joutunut kuuntelemaan lääkäreiden ym. kommentteja ylipainosta, vaikka olisit mennyt sinne vaikka kurkkukivusta..

Jeps sitten taas Oma Napa laulaa: ELikkä mulle ei oo tullu menkkoja nyt ollenkaan, mutta silti on kolme päivää ollut menkkakipuja. Luulisin että nyt olis kp 33/30-31. Kaks kertaa olen jo testaillutkin :whistle: Mutta vaan negaa näyttää. En siis usko että olen raskaanakaan, koska mahdollisuus on maailman pienin kun ollaan vasta nyt jätetty kortsut veks! Mutta nyt musta on alkanut tuntuun, että jos mun ovis oliskin siirtyny näin pitkälle, että mulla oliskin nyt sit ovis..äh en tiiä..Ollaan nyt kuitenkin varmuudeks annettu peittojen heilua oikein olan takaa :D Limaa tulee ihan sikana, että ihan kun olis menkat ilman väriä B) Päh, ota tästä kropasta taas selvää :/

Minkähän takia on luotu vauvojen teko ja synnytys niin kovin vaivalloiseks-eihän siinä oo mitään järkee!!

Onpas positiivista tekstiä :saint:

Plussatuulia kaikille :flower:
Toivottaa aika NEGATIIVINEN niiskuneiti :D
 


Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää..................kp33/32-35(-43)............yk.7
laku...........................kp136/32.......................yk.12?
LEP...........................kp18/28-30..............yk.3
Miiuliini85..................kp27/29-36....................yk.8
Mayah.......................kp86/32.........................yk.1
JuneGrace.................kp10/28-31......................yk3
JoJo79.......................kp?/?..............................yk?
Piglet.........................kp10/27.........................yk.5
Arcatha.....................kp13/37..........................yk.5
Hemmuli87................kp?/?.................................yk.2?

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp8/31.......................... yk.20
Koralli73.......................kp18/25-30.....................yk.21
minilättä.......................kp69/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp31/26-34.............................yk.?
Grynna.........................kp/...............................yk
Niiskuneiti84................kp33/30-31

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp ?/?.............................yk.?
Netta08.......................kp?/?..............................yk.?
daizz............................kp?/?.............................. yk.10
mamma4v....................kp24/34........................yk.
TähtiTaika....................kp20/27-33...................yk.3

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp138/30-40.....................yk.40
leidi..............................kp5/22-36..............................yk4

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp32/28-32....................yk.2v


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
Lumi-Marja
tikruliini
kiukkutäti

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja 9.2.08 enkelipoika :heart:
Meritähti :hug: :heart:
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :heart:
Red Dragon (la 8.11.08)

:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Tädin piinaamille :hug: ja plussa onnea tähän kiertoon! :flower:

Tervetuloa joukkoon kuumeilemaan
Hemmuli87, kiukkutäti, sekä TähtiTaikakin uudella taialla mukaan!! :wave:

Ilmoitelkaa tietojanne 1. vai monettako lasta haaveilette kp:t =kiertopäivät ja yk. =yrityskerta? Nostelen teittiä sitten oikealle kohdalle. Paljon teille plussa onnea!!! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:

tikruliini :hug: ja tulehan remmiin mukaan, kun jälleen siltä tuntuu! Plussa onnea! :flower: :wave:

 
Täällä varmasti alkaa menkat nyt.. Vaikka tässä kierrossa yritettiinkin vähän enemmän kuin "normaalisti" mutta edelleen mennään asenteella, tulee jos on tullakseen.. Välillä vaikea pysyä tässä mielialassa, mutta pääasiassa ollaan sillä mielellä..

KP
 
Nyt alamahassa tuntuu semmoselta painon tunteelta ja kun käy pissalla niin viel enemmän tulee paineen tunnetta ja pyyhkiessä tulee vertakin vähän. Ja tuntuu että vessassa saisi ravata vähän väliä. Äsken oli pakko ottaa oikein särkylääkä tuohon jomotukseen. Pitäisiköös tästä huolestua??????
 
Voi pa*ka. Uskaltauduin aamulla pitkästä, pitkästä aikaa vaa'alle, ja sehän näytti kolminumeroista lukua. Mulla on tullut melkein kaikki takaisin niistä 17 kilosta jotka lähtivät edellisen odotuksen, synnytyksen ja (valitettavan lyhyeksi jääneen) imetyksen aikana. Siis voi helvetti. Olen kieltämättä väsyksissäni sallinut itselleni herkuttelua enemmän kuin hyvä olisi, mutta en uskonut enää ikinä sentään sataa kiloa rikkovani. Anteeksi kielenkäyttöni, olen vain niin hiton vihainen (itselleni) ja pakko oli tulla purkamaan... Jep, jotain tarttis tehrä kieltämättä. Miten sitä jaksais....
 
Voi kun omistaisi oman vaa'an...

Veli kokeili vaakaa tässä jonkii aikaa sitten meitin vaarin vaakaa, ja hämmästyi huomatessaan sen näyttävän kymmenen kiloa liikaa :eek:
Minulle tuo vaarin vaaka on ainut missä olen kilojani tarkkaillut.. Vuosia paino pysynyt samana, mutta sitten jossain vaiheessa hilautui kolme kiloa ylöspäin ja siihen jäi...
Nyt karpatessa meinasin ilahduttaa itseäni viime torstaina ja tarkistaa sillä samaisella vaa'alla millä tähänkin asti mittaillut, että paljon lähtenyt. Ei grammaakaan! olin järkyttynyt, kun vaatteisiin tullut selkeää väljyyttä ja huomaa silmämääräisestikkin makkaroiden pienentyneen.
Sunnuntaina ajatelin tarkistaa tuloksen, -4kiloa! Jee!!! Ja sitten astui vaa'alle uudestaan, ihan vain nähdäkseni sulolukemat uudelleen, +2kiloa alkupainoon!?? :eek: :eek: Kolmas kokeilu antoi tasan sen vanhan tuloksen, eli se sen vaa'an tulosluotettavuudesta :headwall: :LOL:
Meillä tuo ylipaino menee suvussa, eli isäkin heiluttelee painavimpana vaakaa 160kg tuntumassa ja tekee sen meitin vaarin vaa'alla, joka ei ole tarkoitettu ihan noille kiloille.. Suottaapi jotain olla asian kanssa tekemistä... :D
 


Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää..................kp35/32-35(-43)............yk.7
laku...........................kp138/32.......................yk.12?
LEP...........................kp20/28-30..............yk.3
Miiuliini85..................kp29/29-36....................yk.8
Mayah.......................kp88/32.........................yk.1
JuneGrace.................kp12/28-31......................yk3
JoJo79.......................kp?/?..............................yk?
Piglet.........................kp12/27.........................yk.5
Arcatha.....................kp15/37..........................yk.5
Hemmuli87................kp?/?.................................yk.2?

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp10/31.......................... yk.20
Koralli73.......................kp20/25-30.....................yk.21
minilättä.......................kp71/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp33/26-34.............................yk.?
Grynna.........................kp/...............................yk
Niiskuneiti84................kp35/30-31

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp ?/?.............................yk.?
Netta08.......................kp?/?..............................yk.?
daizz............................kp?/?.............................. yk.10
mamma4v....................kp26/34........................yk.
TähtiTaika....................kp22/27-33...................yk.3

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp140/30-40.....................yk.40
leidi..............................kp7/22-36..............................yk4

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp6/28-32....................yk.2v


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
Lumi-Marja
tikruliini
kiukkutäti kp35/30-? -> yk.12

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja 9.2.08 enkelipoika :heart:
Meritähti :hug: :heart:
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :heart:
Red Dragon (la 8.11.08)

:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Pikainen päivitys ja kaikille tsemppiä!!! :hug: :flower: :wave:
 

Yhteistyössä