muita n.-33kg tiputukseen?

Heippa hei!
Niin siinä käi kun pelkäsin ,eli eilinen lukema oli huijausta vaan... Pitäisi varmaan hävittää kotoa tuo vaaka ja käydä sitten vaikka äidin luona kerran viikkoon puntarilla... Mutta en malta sitä kuitenkaan tehdä...

Tänään on ollut suorastaan pirteä päivä, lapset herättivät klo 6 joten pääsin ajoissa siivoamaan. Sitten vietiin esikoinen eskariin ja tultiin tyttären kanssa kotiin jumppaamaan... Sellanen 45min hikijumppa tuli tehtyä ja sen jälkeen olo oli kyllä mainio. Tytärkin sitten jumppasi omiaan ja välillä sain tehdä selkälihas yms liikkeitä 12 kg:n painon kanssa... Mutta paremmin tämä sujui kun esim stepperöinti, siinä kun tytär pyrkii kyytiin kokoajan. Kaivoin esiin myös ton painareitten askelmittarin, koska varmaan tässä nyt käy niin että jos en liiku niin painonputoaminen hidastuu, kun siirrytään nesteistä siihen ehtaan läskiin...

Nyt hetki laiskottelua ja sitten töihin iltavuoroon!

Heips kaikille!

Kohtalaisen hyvin mennyt Kaloriinan kyläily, jos vaan pari pientä mokkapalaa herkuteltu ;) . Lohdutukseksi kerron, että mä yleensä syön joka lajia :ashamed: , kun en pysty pitämään näppejäni erossa. Ja nöpö80 on ollut tosi aktiivinen tänään!

Mä tässä kovasti pohdin viikonlopun ruokalistaa. Jotain herkkua olisi kiva syödä, jotta olis edes yksi herkkupäivä viikossa. Mutta tällä kerralla sen olis pakko olla kevyttä herkkua. Mitä ihmettä vois tehdä? :eek:

Mulla on vaaka jämähtänyt tuohon tiistain lukemaan. Aika epätodennäköistä, että lähtis edes kilon viikkovauhdilla tämä massa häviämään. Miten mä saisin itsestäni irti sen verran, että liikkuisin edes joka toinen päivä *huoh* :ashamed: ?

tulos 3vko pudotus -1.6kg yht. 3.4kg
olen tosi tyytyväinen mua on tainnu joku liikunta kärpänen purra jota olen odottanut vuosia oon käyny salilla ja jumpassa tosi paljon ja se näkyy heti vko tuloksessakin =)
tosta kertomisesta oon toitottanu kaikille mahollisille jotta kun ne näkee ni ei kehtaa lopettaa ja ne huomaa ettei mitään oo tapahtunu vaikka motivaatio on edelleen hyvä noi pisteet on niin hyviä ku kaikkea voi syödä ei tosin siinä mittakaavassa kun ennen...
motivaattoreina toimii tosiaan ens kesänä kaason pesti johon halua pukeutua nätisti ja vaatteet ylipäätään ei tarvii kattoa ku siskoa joka on saman pitunen mut 30kg kevyempi ni mitä vaan pukee päälleen ni näyttää hyvältä mulla vaan kaikki pursuu ja pursuu....ja oon oikeesti kattonu peiliin montakertaa et mä en edes näytä siltä millanen mä oon...ymmärtääköhän kukaan tätä...? se kun luot ihmisestä ensivaikutelman ni musta sais ihan väärän ku en oo tällänen..en tiä... pitä taas mennä tsemppiä tytöt lippu korkeella :wave: :wave:

Hieno tulos mamma0507!

Mä sain eilen ihan pienenpienen liikuntakipinän. Ulos en millään jaksanut lähteä mutta raahasin kuntopyörän olkkariin :D . Eilen poljin 20 min+venyttelyt päälle. Tänään olis tarkoitus polkea pojan päikkäreiden aikana 30 min, huomenna 40 min jne. Ajattelin ottaa kovan tavoitteen, eli jos en lähde lenkille, niin sitten poljen 45 min -tunnin päivässä. Voi olla liian kova tavoite mutta katsotaan miten lähtee sujumaan.

Vaaka on edelleen samoissa lukemissa kuin tiistaina. Mä toivon, että se liikahtais edes hiukan alaspäin. Ylöspäin ei voi mennä, koska oon pysynyt tarkasti pisteissä. Jos ylitystä on tullut, niin se on sit ollut jotain puolen pisteen luokkaa. Yksi vanha työkaveri sanoi, että kroppa muistaa vanhat painot ja jos se jämähtää laihdutuksessa johonkin, niin se on sellainen paino missä kropan on ollut hyvä olla. Tarvii kunnon työn ennenkuin se lähtee siitä taas laskemaan.Olis mielenkiintoista tietää onko näin.

Nyt tarviikin lähteä pojan kanssa ulos. Taidetaan mennä puistoon hetkeksi ja sitten lenkille. Hyvää perjantaita kaikille!

Heippa, lista on taas päivitetty..(en mene takuuseen sen oikeellisuudesta jotenka saapi huomautella)
Onnittelut mamma0507lle pudotuksesta!:flower:

Viikonloppu edessä sitten taas, ajattelin jos pitäs keitto viikonlopun ja leipoisi sämpylöitä kyytipojaksi. Luvassa on ihan kiitettävästi puuhastelua että varmaan menee nopeasti ilman pahempia repsahduksia, toivottavasti ilman!

Eilen uskaltauduin uusille lenkkipoluille..tuli vähän pidempi lenkki. Olen vähän arka kävelemään pimeillä teillä, mutta rohkaisin mieleni. Tänään jää varmaan lenkki väliin, mikä vähän hamittaa, mutta tunnit päivässä ei taida riittää.
Toivottavasti se pitäisi nyt hyvää lenkkisäätä viikonlopun niin päästäisiin kaikki ulkoilemaan! =)

Kyselempä vielä, että jumppaako teitä kukaan kotona ?
Jos, niin mistä liikkeet ym ohjeet..onko teillä jotain välineitä ?
Itse en ole koskaan käynyt salin jumppatunneilla, eikä oikein ole innostanut se kotonakaan, lähinnä sen takia että ei ole hajuakaan kuinka sitä lähtisi vääntelemään kroppaansa.
Nyt ajattelin että voisi kokeilla aina välillä kun ulkona huono ilma lenkkeillä.

Tämä porukka on varmaan minulle juurikin sopiva...
Eli painoa oli vielä vuodenvaihteessa 117,7kg ja pituutta 172cm. Nyt olen kuihduttanut ja tällä viikolla lukema oli 115kg. Tavoite on kova, pitäis saada 87kg:aan lukemat. Silloin olisin enää lievästi ylipainoinen. Jos ikuna sellaiseen lukemaan pääsen niin todennäköisesti sitten 82kg seuraava etappi, sen painoisena olen ollut kaikista tyytyväisin itseeni, vaikka silloinkin vissiin oli vähän ylimääräistä. Sellainen suunnitelma tässä on myös, että kun saan painoa tuonne alle 100kg:n, niin alamme yrittää kolmatta lasta :heart:
Jennan äiti, mäkin toivon oikein kunnon vauvamasua eikä vaan yhtä ylimääräistä rengasta vyötärölle =)
Siis, mut saa listaan lisätä. Olikos teillä joku tietty punnituspäivä?

Heippa!

Taas yksi työpäivä takana... Ja toinen päivä askelmittarin kanssa, eilen askeleita tuli 8200 ja tänään tähän mennessä 5500... Että reilusti mulla on petrattavaa jos aion joskus sen 10000 askelta päivässä saavuttaa. Ja mä olenkin vakaasti sitä mieltä että juuri tuo liikunnan vähyys on se mun ongelmani, ja sen eteen yritän nyt tehdä töitä... Toki paino ihan varmasti tippuisi pelkällä ruokavaliolla, mutta kun mä niin paljon mielummin ottaisin sen 1kg per viikko miinusta kun 500g per viikko. Joten liikuntaa on lisättävä.

Ja nyt on sitten taas edessä tämä viikonloppu... En tiedä, mut tuntuu vaan että viikonloppuna itseään on paljon vaikeampi hallita kuin arkena. Vaan viimestään maanantaina palaan asiaan punnitustuloksen kera.

Ai niin, Piti vielä lisätä Kaloriinalle, että mä tein eilen ekan kotijumpan, eka "ilmapyöräilyä" lämmittelyksi, sitten nää vatsa- ja selkä liikkeet, jalkakyykkyjä, punnerruksia yms kouluajoilta mieleen tulevia liikkeitä ja sitten lopuksi paikallaan hölkkää+ kävelyä. 45 min tuo kesti ja hiki tuli kyllä. Ehkä joskus 10 kilon kuluttua tohdin johonkin yleiseen jumppaan mennä...

Joo. Terve taas! Enpä ole joka päivä ehtinytkään tänne,kun työmaa oli sairaalassa alkuviikon,ja iltaisin en raaski koneella istua. Mulla on tuo paino ihan ok,pysytellyt jo pari päivää 84,5kg. Välillä se pomppaa lähemmäs 86kg,ja silloin tympii. Viime päivinä en ole tuntenut itteeni yhtään hoikemmaksi,ja housutkin "puristaa",kun sitte eilen tajusin että menkat on tulossa niin kaippa oon turvonnut vaan...
Houkutuksilta olen aika hyvin selvinnyt,tuotteet on kevyitä versioita,mutta annoskoko välillä lipsuu :ashamed: . Liikuntaa en saa tarpeeksi alkuunkaan,laiska ja saamaton olen.
Nutrilettia on jäljellä 1 pussi niin kaippa mä vielä sitä syön ja ostan uuden paketin,harmi vain ettei makuja ole monia,kun parsakaali yms. en koske. Syön siis ainakin arkisin,töissä sellaisen pussillisen,ja kotona normiruokaa riippuen mitä on.
Jatketaan vaan,aika näyttää,ja itselläni kaason rooli vasta 26.7.!

Viikonloppu melkein ohi...

Tervetuloa mukaan laihduttelemaan hattiWatti78! Itselläni on mennyt ihan kohtalaisesti. Eilen sorruin syömään mozzarellaa, joka on yksi mun suosikkiherkuista. Pahanlaisesti ei mennyt yli, sillä kävin lapsen kanssa lenkillä ja illalla poljin vielä kuntopyörää. Tänään en ole lenkille ehtinyt, joten täytyy tyytyä polkemiseen.

Tämä päivä on ollut mun laiharini koetinkivi, kun tuli vieraita ja tottakai jotain piti tarjota kahvin kanssa. Söin yhden pullan ja keksiä. Tarjottavia jäi vielä, mutta toivon että mies syö ne kaikki ettei ne vaan mene mun suuhuni ;) . Tiistaina sitten nähdään onko mitään tapahtunut, suuntaan tai toiseen.

Hei vieläkö teidän mukaan mahtuisi?
Minulla aika lailla saman laisia suunnitelmia kuin teillä ja teidän porukka vaikuttaa mukavalta. Olen 152cm pitkä ja painoa viimeksi punnitessani 77kg. Aloittanut olen oman urakkani hieman ennen joulua ja joulun+ sen jälkeisen ajan herkutteluiden jälkeen aloitin uudelleen tammikuun alussa. Lähtöpainoni on ollut 80kg ja ensimmäinen tavoitteeni on saada raskauskilot pois,joita on vielä noin 5kg ja siitä pikkuhiljaa tuonne alle 57kg:n mikä olisi normaali painoni yläraja ja siitä matkaa jatkaen niin kauan kuin tuntuu tarpeelliselta.
Minultakin nuo paikkareiden pisteet löytyvät vaan en ole vielä alkanut pisteitä laskea kun imetän satunaisesti nuorimmaista. Olen pyrkinut jättämään herkut ja kaiken muun ylimääräisen napostelun pois sekä kuntoillut enemmän.
Ihan kivasti on laihuttelut lähteneet käyntiin mutta tuntuu että pitäisi heti tulla selvästi silmin nähtäviä tuloksia.
Elikkä siis jos vain vielä mukaanne mahtuisin niin lisäisittekö minutkin listaan!? Ja oliko teillä kaikilla punnitus päivä tuo tiistai vai oman mielen mukaan? Olen punninnut itseni maanantaisin mutta jos viikonloppuna on tullut repsahdeltua niin olen suosiolla siirtänyt punnitusta päivällä.

Huomenta.. :wave:

Tervetuloa mukaan HattiWatti78 ja Taata ! Ja onnea pudotuksen tielle! =) Lisäsin teidät myös listaan tuonne ylemmäs, saa aina huomauttaa jos on korjattavaa!
Tässä sakissa on kiva luihutella, tiistaina minä oon ilmoitellu viikkotuloksen, mutta kukin vähän niin kuin itsestä tuntuu mielekkäältä. Keskiviikkisin olen yleensä vääntänyt tuon taulukon, mutta saahan sitä aina sitten päivitettyä.

Kuinkas teillä meni viikonloppu ?
Mulla tuli TAAS vähän lipsumista! Säästin lauantaina pisteitä, ja sitten illalla söin kolme tortillaa ja vielä VÄHÄN kasvisrasvajäätelöä.
Täytteenä oli vain naudan paistijaihelihaa vähän kaikissa ja loput salaattia! Mutta kun laskin pisteet niin ei tainnut kuitenkaan riittää 12 pistettä! :ashamed: En osannut arvatakaan että yksi tortilla lätty on 2,5 pistettä.
Oi voi..
mutta kuitenkaan en näe tuota niin pahana kuin että olisin popsinut pisteet yli vaikka kermakakulla!
;) Lohduttavaa..
Eilen en päässyt lenkillekään kun maajussit oli pakko katsoa, vaikka eihän siinä mitään katsottavaa edes sitten ollut. Höh.. Koko muu päivä meni siivotessa ja sunnuntai ajelulla ollessa ja pikku kyläreissulla..

Siinä se..taas saa urakoida koko viikon näitä lipsumisia! Jänskättää vähän jo tuo tiistain lukema, en usko että yksi ruokapiste tippuu vielä matkasta, siis että paino laskisi 80-luvulle..

Lopuksi vielä kiitos nöpö80lle jumppavinkeistä.. Minäkin koitan virkistää muistia ja palauttaa kouluajan liikuntatuntien liikkeitä mieleeni.
Saa nähdä kuinka eka oma jumppatuntini menee. :LOL:

Tsemppiä kaikille alkaneelle viikolle! :)

Jennan äiti, mulla olisi nyt postissa kanssa Nutrilettia iso paketti odottamassa, siinä on se 5pv tehostartti ja sit kaikennäköistä muuta sälää. Mä en ole vaan koskaan kokeillu mutta toivotaan että siitä olis apua, mä aattelin silleen, että töissä söisin normaalin ruuan ja sitten illalla kun perheelle laitan sapuskaa niin itse söisin Nutrilettia..

Iines79, mä tiedän ton juustonhimon, mäkin vetelin leipäjuustoa sellasen 200g palasen yhtenä iltana ihan tosta vaan, hitsit että tuli paha olo. Ja toi mozzarella on kans mun akilleen kantapää, ja homejuusto..

Eilen tuli herkuteltua vanhempien kotona kahvin kanssa :ashamed: Söin sellasta kuivakakkua 2 palaa, pullan ja marenkipikkuleipiä. Nyt on sitten edessä kituutusviikko. Tänään aion urheilla B)

Siitä olen kyllä toudella tyytyväinen, että olen nyt ollut vuodenvaihteesta lähtien ilman mitään karkkia!! Ja se on oikeasti iso saavutus minulle, jonka normaaliin iltapalaan kuului karkkipussi ja/tai Fazerin sininen.

HattiWatti78n tavoite muutettu!
Raapustin sinne sun huiman saavutuksenkin, mutta sehän kuuluu tän viikon saavutuksiin, joten pääset loistamaan uudelle listalle!
Hieno pudotus kyllä, -2,3kg! :flower:

Musta alkaa tuntuun et mun pudotus senkun hidastuu vaan..huomaa että se syö innostusta. :/ muuta kyllä se sieltä nousee kun pääsee uudelle kymmenykselle!

Noista aterian korvikkeista, pitääkö ne teillä nälän poissa ?
Mä kokeilin Allevon sitä jotain suklaan makuista korviketta kun sain näytteen postissa, ei se kyllä oikein pitänyt, lisäksi oli aika ikävän makuista.
Maistuiskohan nuo nutriletit paremmalle.. :p

Huomenta kaikille ja Taata tervetuloa joukkoon laihtuvaan :) !

Viikonloppu ohi ja mä oon tyytyväinen siihen miten se meni :D . Mä pysyin pisteissä! Mitä nyt se mozzarella mut se oli kevyttä, Lidlin 9,5% rasvaa versiota. Tosi hyvää! Pisteitä on puolet vähemmän kuin Juustoportin kevyessä. Eilinen meni hienosti vaikka olikin vieraita ja herkkuja pöydässä. Illalla en enää sortunut vaikka mies ei suostunut syömään kaikkea pois. Oikeestaan katsoi mua kun hölmöä kun ehdotin, että söisi 3 pullaa, 3 palaa piirakkaa ja 4 nougatsuklaa keksiä pois :whistle: .

Liikuntaa on pakko vielä lisätä. Jo kuntopyöräkin on parempi kun ei mitään. Kävin vaa'alla tänään ja paino oli vihdoinkin tipahtanut. Tänään oli 110,6, joten 0,6 kg viime punnituksesta. Huominen on kuitenkin mun punnituspäivä, joten sitä odotellen ja jännittäen.

Niin niistä jumppaliikkeistä, mä jumppaan aika vähän kotona. Lähinnä teen vatsalihaksia. Joskus teen lempparibiisien tahtiin aerobic-liikkeitä, joita jäi mieleen, kun kävin pari vuotta sitten pacessa. Lapsi saa hyvät naurut, kun äiti hyppii ja huitoo keskellä olkkaria ;) .

HattiWatti78, kuinka oot pystynyt olemaan ilman karkkia??? Todella hyvä suoritus! Mä repsahtelin alussa suklaaseen, vähän joka päivä. Nyt oon ollut puoltoista viikkoa ilman karkkia ja koko ajan tekee mieli makeaa. Millä sä olet korvannut karkit? Vai eikö makeanhimo vaivaa?

Nyt pitää juosta suihkuun. Pitää olla muualla jo klo 10.30.... Reipasta viikkoa kaikille! :wave:

Viimeiset tsempit Iines79.lle huomista punnitusta varten, hyvin menee. =)

Mä eksyin Elovenan sivuille.
Syön joka aamu Hetki-puuro pussin, mutta sisältääkö se kamalasti sokeria ? Niin ymmärsin..
Katselin sivuilta noita tuoteselosteita, voiko olla että nuo ovat per 100g nuo määrät.. ? :eek:
Taidan siirtyä ihan tavalliseen puuroon..

Aurinkoista maanantaita kaikille!

Tänään se oli sitten taas nimittäin tuo puntaripäivä, ja vaaka näytti 85,9 :) Että pudotusta viime viikkoon 900 grammaa. Ja vaikka tossa välillä näytti parempaakin niin olen ihan tyytyväinen.

Ihanan aurinkoinen on tämä mun ensimmäinen lomapäivä :heart: . Käytiin tuossa tyttären kanssa parin tunnin aamulenkki rattailla, sillain että neiti vuorotellen kävelee ja on kyydissä. Hidasta on tuo tyttösen kävely kun pitää luontoa tutkia samalla, mut koitan sitten nuo pätkät kun on kyydissä niin spurtata reippaammin.

Mulla on aika jännä päivä... Päätin eilen kun itseäni peilistä katsoin että tuolle polvissa roikkuvalle mahanahalle on tehtävä JOTAIN ja niinpä mulla on nyt aika tuonne paikalliselle kuntosalille klo 13.30. Ajattelin liittyä jäseneksi, josko tuo 50 euroa kuussa motivoisi liikkumaan. Siis kun se aina tililtä lähtee liikkui tai ei. Alkuun varmaan ihan kuntosalia ja spinningiä ja ehkä vielä joskus joku jumppakin... Hippasen minua jännittää :) . Vaan nyt on haettava esikoinen eskarista.

Huomenta kaikki!
Meikkiksellä alkoi tänään Nutrilettailu, mulla olisi toi 5pv tehostartti, mutta ajattelin soveltaa sitä vähän ja syödä tänään pelkkää Nutrilettia ja huomenna taas kunnollisen lounaan ja muut ruuata Nutrilettia.
Kaloriina, se Nutrilettin suklaapirtelö on ainakin mun mielestä todella hyvää :p Aika suklaista, mutta sehän sopii. Ja ne patukat on mun mielestä ihan jees, eka haukkaus tuntui niinkuin olisi oikein jotain kaupasta ostettua suklaata maistanut, tosin maku muuttui vähän puisevaksi loppua kohti.
Iines79 , mulla on sellanen suhde tohon karkkiin, että sen on oltava joko ei mitään tai sitten mulla ryöpsähtää se ihan käsistä (tyyliin Fazerin sininen levy ja pantteripussi, tai vaikka 500g irtokarkkeja), eli mulla ei oo siis kohtuutta siinä olleskaan. Yllättävän helppo on kuitenkin olla kokonaan ilman. Oon syönyt hedelmiä ja sit kaffen kans joskus jonkun kastamisen, se riittää.
nöpö80, tsemppistä kuntosalin aloittamiseen!!! Toivottavasti oikein innostut. Mäkin oon miettiny sitä, mutta mun ei varmaan kyllä kannata mitään jäsenyyttä ottaa, koska mun on aika hankala lähteä iltaisin mihinkään, kun on kaksi pientä kotona. Tietty jos sen vaan ottais ohjelmaan ja päättäisi että nyt käyn esim. 2x viikossa salilla, ehkä siihen tulis himo :p

Mutta, oikein mukavaa ja laihduttavaa päivää!!!

Aamupäivää!

Mä en mene tänään vielä vaa'alle. Aamulla kun heräsin, olin niin turvoksissa, että silmät oli ihan tihruna. Sormet on nakit jne. Tänään teen nesteenpoiston (vettä ja ananasta) ja punnitsen sit huomenna. Olkoon itseni huijausta mutta mä oon niin helpolla turpoava, että tiedän painon nouseen varmaan kilon verran. En siis viitsi edes punnita, kun se ei ole tavallaan oikeata lihomista. Ainaskaan mun mielestä, kun pisteissä oon kuitenkin pysynyt. Eli siis huomenna tulee vasta mun tulos.

Tiistai tulosten aika!
Puntarissa 90,2 eli pudotusta 1,1kg. Olen tyytyväinen.
Pitäs vielä vähän tsempata ton liikkumisen kanssa, vaikka olen tyytyväinen että edes 4 kertaa viikossa saan lähettyä.
Olin eilen kaupassa haaveilemassa sellaisesta jumppakuminauhasta, vaan ei ollu. Tänään uusi yritys. Välineurheilijana, jospa se tsemppaisi jumppaamaan kotona! ;)

Hatunnosto nöpö80lle, itsekin miettinyt kuntosalia, mutta en vain näe itseäni siellä. Jumpista olisin kiinnostunut vähän, mutta minä sinne tohdi kiloineni mennä!

Nutrilettista, taidanpa kokeilla sitten sitä. Ihan vaan joskus aattelin korvailla, mutta olisi sekin kiva että se maistuisi mielekkäälle.
Eilen meinas ekaa kertaa loppua pisteet kesken, mutta pärjäsin kuin pärjäsinkin. Tänään onkin sitten keittopäivä joten pisteet varmasti riittää. =)

Odotellaanpa sitten vielä muutamien tuloksia niin alan kehitteleen taulukkoa.
Touhukasta tiistaita kaikille!

Jotain edistystä, koitan pysyä tiukkana enkä käy rasittamassa vaaka-parkaa kuin kerran viikkoon, nyt näytti 78,2. Tapahtuu siis jotain :)

Kaloriina: Rohkeasti vaan jumppaan, ei siellä ole pelkästään fitness-malleja vaan ihan tavallisia tonttuja kiloineen (niin kuin minä).

Mä söin suklaata 6 pisteen edestä..! |O
Tein tämän laskelmoidun rikoksen täydessä sielun ja ruumiin voimissa, tunnustan.

Oli kamala olo, on edelleen..oksettaa ja särkee pää. Seli seli..
Migreeni varmaan tulossa, iski niin kamala suklaan himo et ei ole ennen ollutkaan! Ajatus nakkikeitosta lounaaksi oikein oksetti.

Tänään menen tunnin lenkille. :ashamed:

Ps. Oli hyvää! :D

Sinäkin Kaloriina kärsit migreenistä? Sama täällä :( . Inhottava vaiva moinen. Mä nyt mielenkiinnosta utelen, ootko huomannut laihduttamisen vaikuttavan migreeniin? Itse tein sellaisen huomion, että mun ovismigreeni oli paljon lievempi kuin ennen. En tiedä onko laihtumisella vaikutusta, enemmän ajattelin monipuolista ja terveellistä ruokavaliota. Katotaan vielä menkkamigreeni, jos sekin on helpompi. Jos niin käy, niin mä laihduttelen melkoisella innolla vielä piiiiiiiitkään eteenpäin ;) .

Mä olen käyttänyt tänään vasta 1,5 pistettä. Ei ole kyllä ollut nälkäkään :| . Tein tuossa just kasvissosekeittoa (taas) ja maustoin sitä tällä kerralla valkosipulisulatejuustolla :p . Mä suorastaan rakastan näitä sosekeittoja. 4 litrassa keittoa on 0-5 pistettä, sen mukaan mitä sinne laittaa. Makua saa chilillä, valkosipulilla, juustoilla ja yrteillä. Ihanaa! :p

Vaa'alle en ole vieläkään mennyt enkä mene ennen huomista. Edelleen turvonnut olo :ashamed: .

Hei kaikille!!
Minä punnitsin eilen itseni ja tulos oli 75,9kg eli pudotusta 1.1kg, olen tosi tyytyväinen tuohon tulokseen mutta tänään ja eilisin illan aikana olen sitä jo turmellut... herkkuihin en onneksi ole sortunut mutta tein eilen illalla sämpylää ja sitä on sitten tullut vedettyä nassuun . Eilen kokkaulin meitin pojalle soseita pakkaseen koko päivän ja vissin sen uuvuttamana tänään on ihan puhti pois, väsyttää ja laiskottaa ja koti on ihan sekaisin... nyt ei millään jaksais ainakaan laihduttaa mutta yritän silti stempata ja syödä salaattia (jota tein ONNEKSI myös eilen).
Kun vain saisin paikat kuntoon niin tiedän että mielikin siitä piristyisi mutta tää aloittaminen on tuskallisen vaikeaa.
Vetäydynhieman levähtämään ja palailen toivottavasti hieman pirteämpänä onneksi ensi viikkoon on vielä aikaa.

Yhteistyössä