No niin, tänään piti liikkua, eiköhän ulkona satanut kaatamalla :/ . Onneks sade on lakannut ja päästään nyt iltapäivästä lenkille. Itsekuri on pitänyt tänään 99,9 prosenttisesti. 0,1 prosenttia tulee siitä, kun oli pakko maistaa teelusikallinen päivälliseksi tekemääni kanapataa . Ainoat kaloripitoiset ruokani on olleet 2 ruisleipää levitteellä, 1 juusto (10% rasvaa) ja 2 ohuen ohutta saunapalvia. Muuten oon litkinyt nollasoppaani ja olo on yllättävän täysinäinen. Tänään käytän vain 20 pistettä, kun vähennän eilisiä. Huomisesta otan vielä pari pois, niin saan suklaat tiristettyä pois.
En aio hävittää suklaita kokonaan, sillä tarkoitukseni on saada itsekuria elämään ja elämäntavat kuntoon. En elä yksin vaan perheeseen kuuluu pari muutakin, normaalipainoista ihmistä. Heitä ajatellen, pakkohan mun on hillitä itseni jotta muilla on herkkuja varastossa. Tää on opettelua, kärsimysten kautta voittoon .
En aio hävittää suklaita kokonaan, sillä tarkoitukseni on saada itsekuria elämään ja elämäntavat kuntoon. En elä yksin vaan perheeseen kuuluu pari muutakin, normaalipainoista ihmistä. Heitä ajatellen, pakkohan mun on hillitä itseni jotta muilla on herkkuja varastossa. Tää on opettelua, kärsimysten kautta voittoon .