muita joyka pitää rahkasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Itse käytän sitä jopa leivän päällä. Ja kun haluan herkutella, niin löysennän hieman maidolla ja marjoja sekaan. Ei tarvitse edes makeutusaineita. Ja ihan sellaisenaan syön suoraan purkista :p . Tosi hyvä välipalana tai jos aamulla en kerkiä laittaa itselleni välipalaa, niin pitää nälän hyvin.

Mä olen vuosia syönyt aamupalaksi rahkapirtelön, nyt raskausaikana en kun ei ole muutenkaan tullut toteutettua proteiinidieettiä. Eli purkki rahkaa, marjoja, maitoa, kaurahiutaleita ja öljyä, avot.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:14 mamma kirjoitti:
enpäs tiennytkään etä tavallista(?) rahkaa voi noin käyttää.... höh
TOttakai !

SUosittelen kokeilemaan !! Mehukeittoon sekotettuna vie makeanhimon kivasti mennessään ja pitää nälän poissa :D <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:16 marabou kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:14 mamma kirjoitti:
enpäs tiennytkään etä tavallista(?) rahkaa voi noin käyttää.... höh
TOttakai !

SUosittelen kokeilemaan !! Mehukeittoon sekotettuna vie makeanhimon kivasti mennessään ja pitää nälän poissa :D

Ja on taivaallisen hyvää. Jouluna herkuttelin laittamalla tuota luumurusinakeittoa sekaan :p . Ja sopii tosi hyvin myös tuo luumusose(piltti) sekaan. Joskus laitan noita muromyslejäkin sekaan, missä on rusinaa pähkinää nam nam

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:50 kevytmelankolia kirjoitti:
Mä syön rahkaa sellasenaan ananaksen kanssa ja sitten teen usein luumurahkaa ja vatsa toimii =)

Käytätkö pilttisoseita vai itse keitettyjä luumuja. Mä joskus liotin luumuja yön yli ja soseutin sinne rahkan sekaan. Mutta tuo pilttiluumu on kyllä paljon paremman makuista :p

Yhteistyössä