Palvelijasi.

Olen palvelijasi.Mustassa pienessä mekossa.Korkeissa koroissa ja pienessä pitsisessä esiliinassa.Sipsutan ja lakaisen.Pyyhin pölyt nurkistasi.Hitaasti pyyhkäisen rätillä valokuviasi.Niissä hymyilevät pienet lapsesi.Ja ex-vaimosi.Tosin,ex-vaimosi kuvaa en aina pyyhkäise.Ei sen ole niin väliä,et sinä häntä enää tarvitse.En minäkään tarvitse sinua,mutta sinä,tarvitset minua.
Vihdoinkin tauko.Istahdan ison pöydän ääreen.Antiikkia,siitähän sinä pidät.Keräilet ja hyräilet,tutkit ja ostelet.Aina olet tykännyt vanhasta ja kauniista.Minulla ei olisi näihin varaa,siksi nautin kun saan tämän pöydän ääressä istua.Siemaisen kahvia,jota taas itselleni keitin.Välipala ei maistu.Mielessäni pyörii vain katseesi,kun edellisenä iltana tulit viimein kotiisi.Siinä oli jotain outoa,mutta niin turvallista.Yritän unohtaa kaiken ja jatkaa työtäni,jonka olet minulle tarjonnut.
Kello lyö seitsemän ja kolme eri kelloa hakkaa tahdissa.Niihin on jo tottunut,kun ei vaan kiinnitä huomiota.Tulet pian kotiin.Saat syödä rauhassa valmistamani iltapalan ja painua sen jälkeen pesulle.Haluan pitää sinusta huolta,vaikket olekaan minulle tärkeä,tai ainakin luulen niin...Kello lyö kahdeksan ja ovi naksahtaa.Istun omassa huoneessani,asunhan luonasi työsuhteen ajan.Kuuntelen rauhallisia askelia.Mutta hetkonen,kuulen myös toiset askeleet.Et olekaan yksin?Voinko kuulla väärin?Tulet aina yksin,sinulla ei koskaan ole seuraa.Paitsi minä,kun aamulla törmäämme ennen töihin lähtöäsi!Mutta nyt on asiat toisin.En voi vastustaa kiusausta vaan painan korvani kiinni oveen.Kuulen todellakin kahdet askeleet.Ja sitten,hihitystä.Eli siis nainen.Joku muu kuin minä.Kuka se voi olla,en ymmärrä!Jatkan kuuntelemista ja sinnehän te menette.Suureen makuuhuoneeseesi,jonka valtias on antiikkinen parisänky.
Askeleet on hiljenneet.Pidättelen hengitystäni ja avaan huoneeni oven.Ketään ei näkyvissä,eli olette jo poistuneet.Astun keittiön puolelle ja pöydällä näen puoliksi juodun shamppanjapullon.Kiusaus valtaa mieleni,otan hörpyn ja toisen.Maistuu hyvälle,todella kalliille.Kuplat saavat pääni hieman pyörimään,nautin siitä tunteesta!Harvoin juon,ja siitä tuntuisi olevan vain etua.Uteliaisuun valtaa pienen mieleni ja päätän hipsutella herrani oven taakse.Ei se mitään ota,jos ei annakkaan.Tuskin huomaavat jos olen hiljaa.Oven luona hörppäisen vielä shampanjaa ja lasken pullon lattialle.Raotan ovea,joka ei onneksi pidä mitään ääntä.Kurkin ja kurkin,eikä mitään näy.Kuulen suihkun äänen,eli he ovat siellä,yhdessä,kiinni toisissaan.Eihh,en tahtoisi...Tai tahtoisin,en tarvitse sinua!Mutta silti...tuntuu niin pahalta...Jatkan kuuntelua ja hetken päästä astut kylpyhuoneesta esille.Näen vartalosi muodot,ne joita olen vuosia ihaillut.Pudotat valkean pyyhkeen lattialle ja ojennat käden taaksesi.Sieltä esille astuu viehkeä daamisi,vaalea ja niin pehmeä.Olette tuttuja ennestään,sen voi tuntea jopa tänne asti.
Vedät neitosi kiinni itseesi.Kiedot kädet tiukasti ympärille ja kuiskaat jotain hänen korviinsa.Se saa naisesi kihelmöimään.Sanoit ilmeisesti jotain kaunista,mukavaa,kiihottavaa ehkä...Hän silittää takatukkaasi ja lähestyy kasvojasi.Yhdytte suudelman,niin kiihkeään ja kosteaan,intohimoiseen ja valtavaan!Tunnen pistoksen vatsassani,mutta hyvän sellaisen.Alapäätäni kihelmöi,sellaista en ole tuntenut aikoihin.Tiedät kuinka yksinäinen olen,ja luulin sinunkin olevan...Kerrankin talossasi tapahtuu jotain,ja MINÄ,saan seurata sitä kaikkea.Te suutelette,voin tuntea huuliesi pehmeyden kasvoillani.Sinä lasket neitosi suurelle sängylle.Kätesi nuolee hänen kaulaansa,siitä hänen pystyille rinnoilleen.Alas kohti keskivartaloa,navan ympäri leikitellen.Kohti hänen pesäänsä,omaa pientä salaista.Kiertelen ja kaartelet,kutitat hänen vartaloaan,kiusoittelet ja viettelet.Hänen vartalonsa taittuu kaarelle,hän siis nauttii.Pieni kissa siinä kehrää,sängyllä tyytyväisenä,sinun ansiostasi.Tulet ihanimpaan.Hänen herkullinen kumpunsa on odottanut sinua pitkään.Laskeudut polvillesi lattialle,suoraan hänen tärkeimpänsä eteen.Avaat hiljalleen suutasi,lähestyt ja lähestyt,kunnes kosketat kuumilla huulillasi.Hän rakastaa sitä,kiemurtelee ja huokailee.Osaat tämän,nyt se uskon!Hellästä suutelusta siirryt seuraavaan.Ihana suuri kielesi kostettaa naisen häpyhuulia.Ne ovat turvonneet,jo tässä vaiheessa,ja sinä nautit.Nuolet hellästi,pyöritellen,kierrellen,välillä reisiä nuollen.Hän kostuu himosta ja odotuksesta,mitä seuraavaksi?Minulla on vaikeuksia,saada itseni kuriin!Tunnen niin syvää kihelmöintiä,etten kestä kohta enää!Sinun kielesi liike on taitavinta,mitä olen koskaan nähnyt!Se tekee kaiken oikein ja naisesi kiemurtelemaan nautinnosta.Hän on lähellä tulla ja tulla ja tulla,kunnes laskee kätensä päällesi.Lopeta,haluan nauttia ja kiduttaa itseäni,hän viestittää.Sinä lopetat ja nouset naisen päälle haaroja hipoen.Matkalla kohtaat kiinteät rinnat,joiden nännit ovat kovat ja vastaanottavat.Nuolaiset ja suutelet.Imaiset rintaa ja saat naisesi kiihkoon!Suutelet kaulaa ja siitä kasvoja.Kunnes huulenne jälleen kohtaavat.Hän nauttii joka hetkestä!
Kuumaa,kosteaa ja sietämätöntä!Minun on pakko,riisua mekkoni!Se ahdistaa,joten otan mielummin pois.Avaan napin kerrallaan ja seuraan samalla,kuinka kiihkeä suutelunne vie teitä kohti taivasta.Pudotan mekon lattialle,huomaan kuinka rintani ovat kiihkosta jäykät.Ne odottavat jotakin ja saavatkin sitä,minä pidän siitä huolen.Hieron hartioitani,haluan laskea käteni jonnekin muualle.Kohti ihanaa paikkaa,jossa himolla ei ole rajaa.Alapääni on todella kostea,siitä on niin pitkä aika.Lähestyn sormillani ja kosketan huuliani.Ne ovat suuret,kuumat ja pehmeät,työnnän hiljalleen sormeni vaginaan.Aih,se tuntuu niin hyvälle.Minun kiihkoni,teidän kiihkonne,se kaikki yhdessä!Jatkan itseni hyväilyä ja seuraan teitä.Sinä olet turvonnut,olet iso ja kova!Sellainen,jota olen aina halunnut.Naisesi suorastaan kerjää sinua sisäänsä ja sinä tiedät sen.Otat kiinni,omasta suuresta,peniksesi on kaunis ja komea.Asetat sen naisesi alapäähän ja jatkat suutelemista.S eon niin liukas,ettei tarvita kuin yksi työntö ja se on siellä.Pääsi taittuu taaksepäin,kiiman voimasta ja nautinnosta!Olet yhtynyt häneen,hän nauttii ja sinä myös.Työnnän vielä toisen sormen sisääni ja tunnen kuinka haluanhaluanhaluan!!Sinä liikut niin sulavasti edestakaisin,pyörität lantiotasi ja liikutat vartaloasi.Pidät naisesi jaloista kiinni ja työnnät voimakkaasti.Hän voihkii ja nauttii,nuolee jo kosteita huuliaan.Hiuksenne ovat sekaisin,niin olen minäkin.Olen niin märkä,niin himoissani etten edes huomaa mitä teen.Työnnän vielä kolmanne sormen sisääni ja liikutan edestakaisin,koukistan sormiani ja tunnen jotain todella upeaa!
Hän istuu sylissäsi,taittaa kauniin vartalonsa kaarelle ja keikkuu eestaas.Hänen nänninsä ovat kovana,rintansa pystyssä,kauniit ja sileät,kiinteät rinnat.Kaarevat ja täyteläiset,sinä näykit häntä.Olen hekumani huipulla,jos en pian saa,en ymmärrä!Olen kostea ja kuuma,liikutan sormiani ja itseäni.Naisesi saa,hän voihkii ja tärisee,on tajuttomana hetken,ja palaa taas.Sinä jatkat ja pidät kiinni,rytminne kiivastuu!Olet kuuma ja hikinen,himoissasi tartut hänen kauniiseen pyllyynsä,joka on kuin kuulas omena,puusta putoamatta.Pidät tiukasti kiinni ja liikutat häntä,eteen ja taakse,tunne on uskomaton!Sinä saat,minä saan,sormeni liikuvat samaan tahtiin kanssasi.Jalkani pettävät alta ja lyyhistyn lattialle jatkamaan,tärisen ja vapisen,kunnes räjähdän ja kiljaisen nautinnosta!Sinäkin äännähdät,kun pussisi laukeavat,jatkat vielä hiljalleen liikehdintää,kunnes lopetat!Kaadutte sängylle yhdessä,vierekkäin makaatte,raukeina ja saaneina.Niinkuin minäkin,kylmällä käytävällä,tuntien jotain,mitä en ole koskaan tuntenut.Olen tyyni,helpottunut ja tyydytetty.Te nukahdatte,niin minäkin.Lopusta en voi mitään muistaakkaan...
 

Yhteistyössä