tunnelmointia..

  • Viestiketjun aloittaja miisa1
  • Ensimmäinen viesti
miisa1
...olen aika kiireinen, mutta en niin kiireinen ettenkö joskus ehtisi kokea nautintoakin. se on ihan ihanaakin. Ja kieltämättä nauttisin suuresti jos pitkän, kuuman ja raskaan päivän päätteksi tuntisin miehen kädet harteillani, hänen vahvan rintakehänsä selkääni vasten....ja suudelman kaulalleni....laskisin kaupan kassin keittiön lattialle ja nauttisin vahvojen käsien kosketuksesta....
...tunnen kuinka ihana himo sisälläni kasvaa ja haluan antautua miehelle kokonaan. Kiinteän omenaisia rintoja pakottaa ja sydämeni jyskyttää kun vain tunnen hänen kosketuksensa. Hänen ihanan sietämätön kiusoittelunsa vain yllyttää minua ja en voi olla voihkaisematta kun tunnen hänen lämpönsä ihollani........vartaloni huutaa täyttymistä ja haluan tuntea sinut sisälläni....haluan tuntea kuinka otat minut...mies...haluan tuntea kuinka olet kuin villieläin joka parittelee naaraan kanssa joka minä olen. Valun märkänä kiimasta ja ihanista väristyksistä jotka vavahtelevat pitkin vartaloani. Purren ylähampaillani punaisia alahuuliani katson silmiisi palolla joka roihuaa sisälläni. Nojaudun ylös keittiön pöydällä ja katson meidän väliimme, missä elimesi sykkii kovana ..." anna...rakas...anna...laukea mun sisälleni" anelen sinulta kun tunnen vartesi liikkuvan sisälläni kuumana. Tunnen kuinka vartalosi kuuma iho koskettaa minun kuumaa selkääni kun painaudut päälleni. Peppuni kiinteän persikkainen iho tärähtelee rytmikkäästi työntöjesi tahdissa ja rintani heiluvat kun teet sitä minulle. Vahvat kätesi ottavat kiinni rinnoistani vuorotellen, hyväillen niitä voimakkaasti......polvistun eteesi ja hyväilen kalusi kärkeä pehmeän täyteläisellä alahuulillasi ja janoan sinua silmilläni. punnitsen kivespussejasi kämmenelläni ja annan toisen käteni kosketella alavartaloasi. Koskettelen kielelläni kalusi vartta ja välillä otan sen kokonaan huulieni väliin....sitten haluan sinut alas, lattialle. Asetut makuulle keittiön lattialle ja minä tulen päällesi 69-asentoon ja tunnen kuinka kätesi hyväilevät pakaroitani kun tarjoan itseäni sinulle, pilluni valuvana ja kuumana. Otan kalusi varresta kiinni ja suljen huuleni sen ympärille....sinä otat naaraasi ja alistun tahtoosi ja tunnen kuinka ihanalta se tuntuu. Haluaisin tuntea kuinka kätesi hyväilevät rintojani ja kuinka suutelet minua...
 

Yhteistyössä