haluaisin

  • Viestiketjun aloittaja luolaelämää
  • Ensimmäinen viesti
luolaelämää
Haluaisin että sinä tulisit. Sinä komea ihana mieheni. Haluaisin että tulisit ja ottaisit minut. Huomaisit minut, pysähtyisit. Ojentaisit kätesi ja veisit minut. Antaisit minulle kyytiä kerta toisensa jälkeen. Ojentaisit kätesi, ihanan ison kätesi jonka lähellä minä tunnen itseni niin pieneksi ja avuttomaksi. Siis ojenna kätesi, tartu minuun ja vie minut maailmaan jossa oltaisiin vain sinä ja minä. Ojenna kätesi riuhtaise mekkoni pois ja silitä minua isolla kädelläsi jonka karheus saa minut huutamaan himosta. Ojenna kätesi ja silitä mut päästä varpaisiin. Kiusaa minua, nuole ja näyki. Kunnes olen aivan heikkona ja en kestä enää, niin tule sisääni mutta kiusoitellen. Anna vähän, mutta ota pois ja sitten taas tule kokonaan. Kiusaa minua. Härnää minua. Anna minun voihkia himosta kunnes en enää kestä. Tule sitten armaani koko miehisellä voimallasi, annan minun tuntea kuinka kovetut. Anna minun kuulla sinun kiihkosi. Nyt armaani tule, anna meidän nauttia tästä himosta. Anna minun tuntea tuo luolamiehen himosi, anna minun tuntea sinun sykkivän sisälläni. Kiitos rakas. Kuinka tunnenkaan itseni taas naiseksi. Ja kauniiksi. Kiitos rakas että tunnet vielä yhä uudelleen ja uudelleen. Ja annat minun tuntea kuin maailmassa oltaisiin vain me kaksi.
 

Yhteistyössä