Näin selvität onko naisesi horo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Lähetä naisesi puhelimesta tekstari hänen parhaalle ystävälle. Kirjoita " Olen raskaana".

Mikäli hänen ystävättärensä vastaa " Kenelle" niin tiedät että naisesi on horo.

Naisen menneisyys on selvitettävä tarkoin, sillä jos hän on ollut vapaamielinen ennen sinua niin sama meno tulee jatkumaan.

Lähetä naisesi puhelimesta tekstari hänen parhaalle ystävälle. Kirjoita " Olen raskaana".

Mikäli hänen ystävättärensä vastaa " Kenelle" niin tiedät että naisesi on horo.

Naisen menneisyys on selvitettävä tarkoin, sillä jos hän on ollut vapaamielinen ennen sinua niin sama meno tulee jatkumaan.
No mutta tuohan onkin loistava alku suhteelle.(y)

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Ei kannata ottaa kumppania jos ei pysty luottamaan vaan pitää testailla toista. Jo se, että kokee tarpeelliseksi testata toisen uskollisuutta tai kytätä toisen kännykkää tms. on jo merkki siitä että ainakin jommassakummassa on niin paljon vikaa että suhde kannattaa heti lopettaa. Johtuu se sitten uskottomuudesta tai epäluuloisuudesta. Hankkikaa puoliso johon luotatte tai olkaa kokonaan ilman parisuhdetta.

• Tykkää
Reactions: Fantzu ja Elena777
Ei kannata ottaa kumppania jos ei pysty luottamaan vaan pitää testailla toista. Jo se, että kokee tarpeelliseksi testata toisen uskollisuutta tai kytätä toisen kännykkää tms. on jo merkki siitä että ainakin jommassakummassa on niin paljon vikaa että suhde kannattaa heti lopettaa. Johtuu se sitten uskottomuudesta tai epäluuloisuudesta. Hankkikaa puoliso johon luotatte tai olkaa kokonaan ilman parisuhdetta.
Samaa mieltä, pieni testailu jossain asiassa että tutustuu toiseen ihmisenä on mun mielestä ihan ookoo, mutta tuollanen testaaminen ei oo mistään kotoisin enää eikä reilua toista osapuolta kohtaan.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Ahaa, Sinua siis pelottaisi " testitilanteessa" että ystävättäresi kysyisi " Kenelle"?
Noup, mutta mielestäni sellainen suhde ei ala hyvin missä toista pidetään koko ajan suurennuslasin alla.

Sitä paitsi voin hyvin uskoa, että kaverini kysyisi ihan kiusallaan juuri noin...samoin mm. pikkusiskoni ja veljeni saattaisivat kysyä ''kenelle?'' tai ''Kuka on isä?''vitsinä.

No jos mulle nyt sattus tulemaan joku sairas mielenhäiriö ylipäänsä alkaa seukata jonkun miehen kanssa, niin mä en varmaan aktiivisesti levittelis sitä tietoa kenellekään sen kummemmin. Joten tuollanen vastaus ystävättäreltä tulis varmaan aidosta hämmästyksestä siitä, että ylipäänsä olen jonkun kaksilahkeisen viereen eksynyt.

Ja tämäkin aloitus antaa taas yhden lisäsyyn (niiden tuhannen muun jatkoksi) vihata miehiä... Samanlaisia kusipäitä näköjään tuntuu olevan kaikki.

Yhteistyössä