Mulla on nyt kp 26/24-34. Eikä oireen oiretta, siis raskausoiretta. Menkkamaista mahakipua kyllä oli vähän aikaa tänään Eli olen aika varma, että menkat alkaa lähipäivinä Masentavaa.. Vaikka olenkin koko ajan yrittänyt valmistautua siihen, ettei nyt ainakaan 1. yrityskierrosta tärppää. Mutta kuitenkin.. sitä pieni toivo aina elää.. Kun ovisaikanakin oltiin kyllä hyvin aktiivisia sängyn puolella
Joku kyseli, miten mies on mukana vauva-"projektissa". Meillä mies on ollut jo pari vuotta valmis kolmanteen lapseen ja kuumeillut jopa enemmän kuin minä itse :heart: Ja edelleen siis on tosi innostunut Joka päivä aiheesta puhutaan :heart:
Testata en aio ainakaan nyt viikonlopun aikana. Eikä onneksi olekaan testejä kaapissa odottamassa niin ei tule niin suurta kiusausta asian suhteen
Hyvää viikonloppua kaikille!
Joku kyseli, miten mies on mukana vauva-"projektissa". Meillä mies on ollut jo pari vuotta valmis kolmanteen lapseen ja kuumeillut jopa enemmän kuin minä itse :heart: Ja edelleen siis on tosi innostunut Joka päivä aiheesta puhutaan :heart:
Testata en aio ainakaan nyt viikonlopun aikana. Eikä onneksi olekaan testejä kaapissa odottamassa niin ei tule niin suurta kiusausta asian suhteen
Hyvää viikonloppua kaikille!