Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

Just ku eilen mietin etten sitä ovulaatiota oo varmaan koskaan tuntenut niin voisko olla että eilen sitten olis semmonen mäihä käyny? :D
Illalla yhtä äkkiä alkoi "menkkamaisia"kipuja ja vihlontoja tuntumaan alamahassa ja päivällä valkovuoto oli kirkasta limaa.Tota kipuilua kesti jonkun tunnin verran ja sitten loppui yhtä mystisesti kun alkoikin! Noo peittoja ainakin tuli heiluteltua että kattellaan nyt vaan ;)
 
Itselläni alkoi eilen illalla tuntumaan alavatsassa ja alaselässä just siltä,että menkat olis tuloillaan.Tänään on lievempi tuntemus mutta valkovuoto runsaampaa.Alaselkä edelleen väsynyt.Ei auta muu ku odotella ja juosta vessassa tarkastelemassa mahdollisia menkkoja |O :headwall:
 
Heips!!

Kierukka poijjes 26.2 ja vuoto alkoi 28.2 YES!!!!! :wave:

Nyt kovasti ovispäivää odottelemaan(testailemaan) ja kattellaan kuis käy-voi kun nappais ja pian :p ..höperönä jo huutiksestakin vauvelin pienen pientä vaattehetta olen ostanut..malttamaton kuin olen :whistle:

..vielä kun nuo halutkin palautuisi niin olisi vauvelin "teko"(jos näin voi sanoa..) mukavampaa tästä mammasta..

Onnea ja kovin jo plussanneille!!!! =)

mur-mur
 
Maananataiaamua kaikille!!! UUSI VIIKKO JA UUDET KUJEET :)

Ehkäpä,paljon onnea :flower: ja onpas ollut nopeaa toimintaa.
Sulla on vissiin melko ajoissa näyttänyt testi plussaa? Jopa ennen kuin menkat on varsinaisesti myöhässä? Millä testillä testasit?

mur-mur,täältä löytyy myös yksi erittäin malttamaton.En kylläkään osaa vielä oikein ajatella sinne asti että olis käärö sylissä,kunhan sais ensin testiin plussan...odotan sitä kuin kuuta nousevaa.

Oma napa:Eilen vielä tuntu hieman alavatsassa mutta tänään sit taas ei.Odotan kauhulla josko ne menkat olis pian alkamassa :/

Mamacita,mitäs sulle kuuluu?
 
Ehkäpälle onnittelut supernopeasta plussauksesta!

ja tervetuloa vauva-10 :)

Molla-77 Ei oireita oo kyl yhtään raskautumisen suuntaan eikä tunnu siltä että menkatkaan alkais. Toisaalta olis kiva jos menkat alkais edes niin ei kierto ainakaan ihan mahdottoman pitkäks venyis. Mutta eiks pillereiden lopetuksen jälkeen voi ikävä kyllä venyä tosi pitkiksikin :|

Milloin sä Molla testaat? :D

Entäs muut, onko jännäilijöitä?!
 
Tekisi mieli testata vaikka heti :LOL:
Ja eihän se euroissa olisi suuri menetys vaikka olisikin "turha" testi...hmmmm.... ;)
Mutta onko mitään järkeä testailla näin keskellä päivää.
Milloinkas itse Mamacita taas testaat? B)
 
:wave:

Minä otin viimeisen e-pillerin 6.2 ja menkat/tyhjennysvuoto alkoi 9.2. Nyt siis ois kp 22/24-34. Ovis taisi olla kp 17 kipujen ja limojen ym. oireiden perusteella.

Meillä on jo kaksi lasta, 03 ja 06 syntyneet. Kova vauvakuume sekä mulla että miehellä :) . Toivottavasti tärppäis pian!! Olen työelämässä ollut viime syksystä lähtien ja nyt ois oikein hyvä aika kolmannen lapsen tulla, kun sais hyvät äitiysrahatkin :) . Edelliset äitiyslomat on joutunut pärjäämään minimiäippärahalla :headwall: :attn:

Mitään raskausoireita minulla ei vielä ole, vaikka voitte uskoa että olen yrittänyt niitä bongata ja hartaudella! :LOL: :headwall:


 
Oltiin itsekin aika yllättyneitä tästä ripeästä toiminnasta, vaikka yritys olikin kova :p
Olo on vielä tosi epävarma!
ClearBluella testailin ja ekana päivänä, kun vuoto olisi pitänyt alkaa. Oli niin selkeitä oireita.
Menkat tulee aina kellonlyömällä...
 
Mäpä ajattelin nyt sit testailla tuossa ajankuluksi ja kaapissa olevat testit poltteli niiiiiin sormia,mutta kyllähän tulos oli just mitä odotinkin,puhdas nega.
Mutta enpä tästä nyt lannistu. :kieh:
Odotellaan nyt sit niitä menkkoja (alkavat tietty heti tänään illalla) ja sen jälkee taas jännäillään :wave:
 
Molla no voi pahus!! Mutta tilanne sama ku täällä, niin kauan kuin tätiä ei näy niin toivo elää :)
Itse ajattelin et jos nyt ens perjantaihin jaksaisi odottaa testaamista kun kerta viikossa varmaan on ihan hyvä. Mutta sitten tää mun sekopäämieleni meni ja tilasi netistä 6kpl testejä ja vaikka kuinka järjellä ajattelen niin luultavasti se järki unohtuu kun testit tulee ja testaan taas heti :LOL: En tajua mikä siinä on!! Ihanku niihin jäis jotenkin vähän riippuvaiseks tai jotain. Kun en vaan osaa estää itseäni vaikka haluaisin :D:D


Spacelle vielä tervetuloa joukkoon!
 
Ymmärrän Mamacita täysin tuon "testailuinnon" :D
Pitää säästää tuo yksi testi seuraavalle kierrolle ettei vaan tarvi olla testailematta,
ja sen jälkeen tilaan lisää :LOL:
Ja heti kun innostut testailemaan niin infoo mullekki! :)

Saispa ajan kulumaan nopeammin :headwall:
 
hannanmamma03 Googleta vaikka Vilja Sensitive.Itse tilasin niitä ja ne maksetaan sähköpostiin tulleitten tietojen mukaan.Ne ei lähetä tilattuja tavaroita ennen kuin lasku on maksettu,aikaa on 7 vrk.Mä maksoin samantien ja jo seuraavanan päivänä oli testit postilaatikossa,eli erittäin nopea toimitus sekä edullisempia kuin apteekissa!
Ja tulivat ihan huomaamattomassa valkoisessa kirjekuoressa niin kehtaa
ujoimmatkin tilata :LOL:
Suosittelen lämpimästi!

Kuulutko säki meihin joilla saattaa mennä testi jos toinenkin kierron aikana? :D
 
Täällä yksi ilmoittautuu :)

Vuosikausia menty ilman ehkäisyä kun esikoista tehtiin ja niin ikäviä ne kumit välissä oli että saivat jäädä nurkkaan aika pian. Tyttö syntyi marraskuussa ja pari viikkoa sitten jäi ehkäisy pois :D

Miehellä on ihan krooninen vauvakuume ja pikkukakkosta oltaisiin hänen mielestään voitu alkaa yrittää samantien synnärillä, mutta mun piti kerätä muutama kuukausi rohkeutta :LOL:

Kohta päästään taas tositoimiin kun menkat loppuu ja jännäillään tulisko kakkonen vähän helpommin kuin tuo meidän ihanainen esikko :heart:
 
Taidan kanssa olla samanlainen testailija hullu.. :LOL: Asutaan miehen vanhempien kanssa samassa talossa niin postitkin tulee samaan laatikkoon,toi oliskin hyvä toi tilaus juttu..Tilakauppoja ollaan tässä hierottu jo muutama vuosi,mutta kun haluavat olla avuksi niin eivät osaa muuttaa pois..Ja anopista nyt onkin apua kun vahtii tyttöä kun oon navetassa mutta pakkohan meijän joskus on tulla omillaankin toimeen..Ja alkaa tää yhteis asuminen kiristää hermoja muutenkin ihan tarpeeksi :kieh:
 
täällä kans yksi testailijahullu....ei tosin ole vielä päässyt testaamaan kun se kierukkakin otettiin pois vasta perjantaina mutta niinpä vain tilasin viikonloppuna testejä itselle :p tai ostin huutonetin kautta..en sitten tiedä koska tulevat mutta eipä tässä kiirettä...menkat pitäs alkaa ens viikon sunnuntaina ja sen jälkeen alkaa vasta yritys...tosin harrastimme viime keskiviikkona ja minä tyhmänä ajattelin että siittiöt elää sen 2 päivää mutta nehän elääkin perhana jopa 6 päivää..no mutta hyvin epätodennäköistä että tulis tuollalailla raskaaksi :ashamed: hmm...mutta mielenkiinnolla odottelen että pääsee yrittämään oikeasti :heart: :heart:
 
Täällä on nyt eletyksi viikonlopuksi bongattu ovis ja sängyssähän sitten aikaa viettettiin. Toivotaan, että tärpäis. Tai sitten on tärpännyt jo aikaisemmin, olo on ainakin poikkeuksellinen. Te jo raskaana olleet, kertokaa millasia tuntemuksia teillä oli alkuraskaudessa? Mä olen ollut väsynyt, alavatsalla kipristelyä, vaatteet tuntuu kaikki kiristävän vyötäröstä ja nyt uutena on tullut närästys. testannut en vielä ole mutta jos ensi viikolla testais jos malttaa odottaa.
 
Huomenta kaikille ja tervetuloa kaikille uusillekki!

hannanmamma03,milloinkas sulla on testin paikka? :whistle:
Ymmärrän täysin,että hermot ovat varmasti usein koetuksella kun asuu appivanhempien kanssa saman katon alla :/
...vaikka niistä myös apua on.

Mamacita,joko tilatut testit on tullut...jotta pääset heti testailemaan ;)

Itse täällä odotellen tätiä.Yhtä odottelua (ei sovi meikäläiselle :headwall: ),eka odottaa ettei täti tulisi,sitten negatiivisen testin jälkeen odotellaan tätiä jotta taas pääsis odottelemaan ettei täti tulisi...yhtä hermoille ottavaa kuin kuulostaakin |O

Eli kiertopäivien lasku aloitetaan ekasta vuotopäivästä.Itselläni se oli siis 6.2 joten kp 27/?
Kovasti toivon ettei keho menis hirveesti sekaisin pillereitten lopettamisen takia tai että oikea rytmi löytyy edes mahd.nopeasti.

-Kuinkas innokkaina teidän miehet on mukana vauva-projektissa?

Mun oma rakas ukkeli on niiiiiiin täysillä mukana ettei tosikaan! :heart:
Raskautumisesta,vauvoista ja KAIKKEA niihin liittyvää höpötetään joka päivä!
Osaan jo kuvitella minkälainen se on kun olen raskaana. :D IHANA TIETYSTI!
Nautin itsekkin siitä kuinka se on innoissaan!

No,hyvää päivän jatkoa jokaiselle :wave:
 
Meillä mies eka oli että ei nyt mitään vauvaa...Mutta eilen jo puhu veljen vaimolle että toiveissa olis että vauva ilmoittelis itsestään B) Ens viikolle se mun testailu menis.. :ashamed: kuinka mä jaksan odottaa :D Mulla oli eka vuotopäivä 16.2 eli nyt olis kp 17/ ? kait??
 
Noin kaksi viikkoa sitten päätettiin miehen kanssa jättää ehkäisy pois. Samana iltana sitten jo oli kova yritys päällä. Rupesin myöhemmin laskemaan, että oviskin taisi olla juuri samoihin aikoihin. Tuo yrityskerta jäi valitettavasti tämän kierron ainoaksi, mutta silti on kova toivo, että olisi jo tärpännyt.

Nyt mennään kp 26/25. Kuukautiset aina tulleet kellontarkasti. Eli yliaikaa mennään jo. Lisäksi on ollut aivan omituinen olo koko ajan. Vilunväristyksiä lakkaamatta, pistelyä alavatsassa, hajuaisti on tullut aivan uskomattoman tarkaksi, vaikka nenä onkin koko ajan tukossa. No... Voi olla, että kehittelen näitä oireita toiveekkaassa päässäni.

Jos ei sunnuntaihin mennessä ole kuukautiset alkaneet, niin sitten testaan. Pitäkää peukkuja.
 

Yhteistyössä