Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

Mulla on nyt kp 26/24-34. Eikä oireen oiretta, siis raskausoiretta. Menkkamaista mahakipua kyllä oli vähän aikaa tänään :( Eli olen aika varma, että menkat alkaa lähipäivinä :( Masentavaa.. Vaikka olenkin koko ajan yrittänyt valmistautua siihen, ettei nyt ainakaan 1. yrityskierrosta tärppää. Mutta kuitenkin.. sitä pieni toivo aina elää.. Kun ovisaikanakin oltiin kyllä hyvin aktiivisia sängyn puolella ;) :whistle:

Joku kyseli, miten mies on mukana vauva-"projektissa". Meillä mies on ollut jo pari vuotta valmis kolmanteen lapseen ja kuumeillut jopa enemmän kuin minä itse :D :heart: Ja edelleen siis on tosi innostunut :) Joka päivä aiheesta puhutaan :heart:

Testata en aio ainakaan nyt viikonlopun aikana. Eikä onneksi olekaan testejä kaapissa odottamassa niin ei tule niin suurta kiusausta asian suhteen :whistle:

Hyvää viikonloppua kaikille! :)






 
Alkuperäinen kirjoittaja MOLLA-77:
Myräkkä,jospa ne menkat ei alakkaan ;) Milloin ajattelit testailla mikäli niitä ei kuulu?
Enpä tullut edes ajatelleeksi tuollaista vaihtoehtoa, etteikö menkat tulis :D Totta ne maanantaina alkaa, jos ei niin ehkä sit ens viikolla jossain välissä vois testailla.

Esikon aikana mulla tuli turhua ku menkat olis pitäny alkaa. Tiesin siitä heti että tärppi kävi. Jännä nähdä miten tulevan raskauden alun huomaan :)

Uskomatonta, mut mulla on ollu kaikki taudit nyt syksystä lähtien, mitä ei oo ennen ollu. Mulla oli jopa enterorokko. Ja kuumetauti ja yskä ollu jtakuvasti, niitäkään ei yleensä. Nyt mulle on tullu silmätulehdus!! Elämäni ensimmäinen. Joku paha karma seuraa mua.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja MOLLA-77:
Alice81,meinaatko tosiaan pitää meitä jännityksessä sunnuntaihin asti? :D
Ja hannanmamma03...äklöä olo ym.hmmm...mistäköhän johtuis :whistle:
Ja tähän omaan napaan: ei sit mitään!,ei kertakaikkiian yhtään mitään.
Ei menkkoja,eikä niitten tuloon liittyviä oireita mutta eipä ole minkäänlaisia oireita kyllä raskautumisestakaan.Sunnuntaiiltana olin 100% varma että menkat alkaa yöllä tai viimeistään maanantaina ku oli just sellainen olo.
Rupee pikkuhiljaa ärsyttämään tämä siteissä kulkeminen |O
Heti ku heittäis "lentokonetarrat" housuista pois niin ne tietty alkaa,ja tietty töissä jolloin ei olis edes tietenkään sidettä mukana,joten taidanpa käyttää niitä ihan varmuuden vuoksi.
Katsoiko kukaan perjantaina Hauskat kotivideot?
Siinä meinaan just lapset sanoivat liimailevansa lentokonetarroja ikkunaan
-terveyssiteitä! :LOL:
Entäs missäs Mamacita pimittää meiltä kuulumisiaan? :p

Taidanpa lähteä tästä kirpparille pyörimään ajankuluksi...

Ikävä kyllä ei oo mitään kerrottavaa!! Ihan samoissa fiiliksissä sun kanssa, ei menkkoja eikä mitään raskausoireita. Ei siis kerrassaan yhtään mitään! Enkä oo raskaanakaan
:kieh:
 
Mä oon kanssa ollut hirveesti kipeänä, yskä ollut tammikuusta asti ja nyt 4pv ollut ihan JÄRKYTTÄVÄ kurkkukipu :headwall: Tänään tuntuu jo vähän paremmalta..Jospa se elämä voittais taas.Ja kun tk:ssa kävin niin ihan yhtä tyhjän kanssa,"voivoi se on sitä virusta,ei sille voi mitään"
 
Täällä on yksi surullinen. :'( Tein testin aamulla ja negaa se näytti. :( Oireet on kuitenkin edelleen, joten pientä toivoa on, että tein testin liian aikaisin. Tuuriahan se olis jos ekasta yrityksestä heti tärppäis. Nyt sitten vaan odotellaa menkkoja tai testaillaan myöhemmin uudelleen.
 
vauva-10 elähän vielä masennu..jos mie oikein muistan(en jaksanu selailla nuita edellissivun juttuja taas) niin sulla on suunnilleen samat kiertopäivät ku mulla ja ite oottelen menkkoja alkavaksi vasta ensi viikon sunnuntaina..itse en ainakaan ole luopunut toivosta vaikka raskauden mahdollisuus on tosi pieni ja toissa päivävä tehty testi oli nega..tänään on kyllä ollut maha aivan menkkamaiseen tapaan kipeä eli niit odotellessa...mutta sitten pääsee yritys oikein kunnolla käyntiin :heart:
 
Tänään tikuttelin ovistestillä hailakan viivan..tästä se H hetki lähenee :) ..kovasti pitäisi pupuilla välillä 9-13.3..näin kun sen on jo edeltä suunnitellut tuon "pupuilun" niin miten se ei olekkaan niin kiinnostavaa?? :/ ..tietenkin tulos-vauva on huippu uutinen ja ihana asia..jos niin hyvin kävisi..

Täytynee sauna lämmittää ja iskän kanssa kylpeä ropsauttaa..jospa se halut laukaisee-toivottavasti ei nukkumatti tule ennen sitä.. :LOL:

Oikein ihanaa v.loppua kaikille kanssasisarille!!

mur-mur
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
Alkuperäinen kirjoittaja MOLLA-77:
Entäs missäs Mamacita pimittää meiltä kuulumisiaan? :p

Taidanpa lähteä tästä kirpparille pyörimään ajankuluksi...

Ikävä kyllä ei oo mitään kerrottavaa!! Ihan samoissa fiiliksissä sun kanssa, ei menkkoja eikä mitään raskausoireita. Ei siis kerrassaan yhtään mitään! Enkä oo raskaanakaan
:kieh:
Olinpas sittenkin :D tänään tein testin ja kahta viivaa näytti selkeästi miehenkin mielestä :LOL: :D

Pakko mennä sulattelemaan ->
 
Meillekin tuli täti! Mutta olinhan tosin varma että se tulee, ettei mitään sen kummempaa pettymystä aiheuttanut. Nyt vain pääsee sitten tosi toimiin ;)

Onnittelut muuten mamacita-lle plussasta :flower: En tuolla toisessa ketjussa huomannu ollenkaan onnitella :) Juuriko ekalla kierrolla ehkäisyn jälkeen tärppäs? :)
 
Myräkkä joo, ihme kyllä :eek: Ei ollu ees kierroista vielä selkeyttä kun yhdet menkat tulleet 06/07 jälkeen enkä niistäkään muista että milloin :LOL: Mutta toisaalta nyt kun tarkemmin mietin niin oon tosiaan aika nopeasti raskautunut aiemminkin mutta pari km tuli silti putkeen ennen poikaa :'( Että ei vielä voi huokaista, vaikka yritänkin ajatella positiivisesti :)
 


Olinpas sittenkin :D tänään tein testin ja kahta viivaa näytti selkeästi miehenkin mielestä :LOL: :D

Pakko mennä sulattelemaan ->[/quote]



Mamacita,HURJAN PALJON ONNEA!!! :heart:
Olen todella iloinen puolestasi ja vau mikä tuuri on käynyt että olet raskautunut heti pillerit lopetettuasi.
Toivottavasti masuasukki pysyy kyydissä loppuun asti.
Kerroit juuri pari päivää sitten ettei ollut mitään oireita mutta ettet ole myöskään raskaana.Teit vissiin testin tuolloin?
Niin se tulos vaan voi vaihtua parissa päivässä :D

Osaako kukaan kertoa,että voiko oviksen jälkeen menkkojen alkaminen pitkittyä tai onko se juuri ovis joka "määrää" et milloin sitten menkat alkaa?
Mulla oli luultavasti ovis 22.2 eli kaksi viikkoa sitten mutta eipä näy tätiä...***raapii päätään*** :/
Testailemaan en kyllä rupee taas ku negaa kuitenki näyttää :ashamed:

Tää viikonloppu on muutenki menny niiiin päin per**ttä ku vaan voi mennä ja sen mukainen on ilmapiirikin :'( |O
No se siitä...

Nauttikaa aurinkoisesta sunnuntaista! :wave:
 
Sylin täydeltä onnenpimpuloita plussanneille..kunpa minäkin pian :)

Olo on aika kurja, oksettaa ja p.......a, maha turvonnut-ovis lähenee..HUIIIII!! :whistle:
..mistä luinkaan, jotta ovistelun aikaan muka halut hyrräis??..no, ei mulla ainakaa..mutta jospa se iloksi muuttuu viikolla =)

Aurinkoista sunnuntaipäivän jatkoa..juu ja naistenpäivää :flower:

mur-mur
 
Mies eilen katteli mun mahaa ja sano"kauhee kun sun maha on turvonnu,ootkohan sä jo raskaana?" Mulla on ollu ihan järjettömästi nyt ilmavaivoja :saint: joita siis yleensä ei juurikaan ole,mutta kaikki muut oireet on hävinny eikä oo mieli tehnyt ees testailla :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja MOLLA-77:
Osaako kukaan kertoa,että voiko oviksen jälkeen menkkojen alkaminen pitkittyä tai onko se juuri ovis joka "määrää" et milloin sitten menkat alkaa?
Mulla oli luultavasti ovis 22.2 eli kaksi viikkoa sitten mutta eipä näy tätiä...***raapii päätään*** :/
Testailemaan en kyllä rupee taas ku negaa kuitenki näyttää :ashamed:

Tää viikonloppu on muutenki menny niiiin päin per**ttä ku vaan voi mennä ja sen mukainen on ilmapiirikin :'( |O
No se siitä...

Nauttikaa aurinkoisesta sunnuntaista! :wave:
Ovis on se joka määrää milloin menkat alkaa joten jos sulla on ollu vaik just silloi 22.2 ni menkkojen pitäis kai alkaa huomenna sit jos ei tänään alkanu. Mut toivottavasti ei moooooneeeen kk alakkaan :p

Joo testi oli täys nega silloin ja niin se vaan muuttui. Tein tänää illalla toisenkin testin (eri merkkiä) ja samoja viivoja näytti

:whistle:
 
Onnea Mamacitalle!! :flower: Hieno juttu! :)

Mulla alkoi menkat lauantaiaamuna :( Luteaalivaihe jäi siis vain 9-10 päivään. Se taitaa olla aika vähän? Mulla on yleensä ollut toi luteaalivaihe n. 12 vrk, mutta joskus tosiaan vain 9-10 vrk. Toivottavasti tässä kierrossa olisi pitempi!

Ovista odotellessa... Nyt vasta kp 3/24-34 :headwall: Tylsää....
 
Luultiin tuossa että yllärivauvaa odotellaan mutta ei sit ollutkaan. Sen innoittamana sitten päätettiin jättää ehkäisy pois ja antaa kolmosen tulla jos tahtoo :LOL: esikoinen 2 ja kuopus 1 eli hulluja ollaan ;) Täälläkin vasta kp 4/?? eli ovista ootellaan
 
Moikkelis vaan kaikille yhtä tasapuolisesti! :D

Tänään onkin jo meikäläisellä parempi päivä vaikkei siitä auringosta kyllä pääse nauttimaan yhtään.

Mikäs sai sut Mamacita testaamaan parin päivän (negan) jälkeen uudestaan?
Tuliko jotain oireita jotka sai sut epäilemään?
Eli kaikille meille jotka ollaan saatu nega testi tehtyy,niin toivoa on tosiaan niin kauan kuin tätiä ei näy =)

Täällä ei edelleenkään näy tätiä.
Tänään oli puoli päivää sellainen ällö olo (vähän on vieläkin) mutta mitenkään en halua yhdistää sitä mahdolliseen raskaana olemiseen vaan mielummin vaikka että keho temppuilee kun ei saa totuttua pilleriannosta tai että pian alkavat menkat saa äklöä oloa aikaseksi :D
Eli nyt on kp 32/?.
Uskaltaiskohan sitä taas testailla jossain vaihees?? :ashamed:

Mies ainakin tuputtaa testaamaan ja sanoo lohduttavasti että sen mahd.negan jälkeen sitten vaan tilataan lisää testejä :)

Ja hyvä hannanmamma03 kun uskaltauduit tilaamaan ne testit...koskas pääset testailemaan? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MOLLA-77:
Moikkelis vaan kaikille yhtä tasapuolisesti! :D

Tänään onkin jo meikäläisellä parempi päivä vaikkei siitä auringosta kyllä pääse nauttimaan yhtään.

Mikäs sai sut Mamacita testaamaan parin päivän (negan) jälkeen uudestaan?
Tuliko jotain oireita jotka sai sut epäilemään?
Eli kaikille meille jotka ollaan saatu nega testi tehtyy,niin toivoa on tosiaan niin kauan kuin tätiä ei näy =)

Täällä ei edelleenkään näy tätiä.
Tänään oli puoli päivää sellainen ällö olo (vähän on vieläkin) mutta mitenkään en halua yhdistää sitä mahdolliseen raskaana olemiseen vaan mielummin vaikka että keho temppuilee kun ei saa totuttua pilleriannosta tai että pian alkavat menkat saa äklöä oloa aikaseksi :D
Eli nyt on kp 32/?.
Uskaltaiskohan sitä taas testailla jossain vaihees?? :ashamed:

Mies ainakin tuputtaa testaamaan ja sanoo lohduttavasti että sen mahd.negan jälkeen sitten vaan tilataan lisää testejä :)

Ja hyvä hannanmamma03 kun uskaltauduit tilaamaan ne testit...koskas pääset testailemaan? ;)
Mut sai testaamaan ihan puhtaasti se että niitä oli vielä ja ajattelin että noh, ehkä mä voin maksaa sen pari euroa mun päivittäisestä pakkomielteestäni :LOL: Ja sit meninki keittiöön näyttää miehelle et ei oo totta, siihen tuli kaksi viivaa!! En siit TODELLAKAAN uskonut että siihen mitään tulisi :D

Eli TESTAATESTAA ja kerro sit mitä tuli :D Vaikka se oliski nega ni sit vaan tuet lisää kotitestien myyntiä. Eihän se maksa tosiaan käytännössä mitään :whistle:
 
ensinnäkin onnittelut kaikille plussanneille :flower: täällä odotellaan sunnuntaiksi laskelmieni mukaan alkavia menkkoja :/ väliin on ihan kuin raskaus oireita mutta väliin tulee taas menkkakipuja..olisi kyllä todella pieni mahdollisuus olla raskaana mutta niin sitä vain antaa itsensä toivoa :x :x no eiköhän ne sieltä ala ja sitten pääsee yrittämään ihan virallisesti..tosi nopeaa on monilla kyllä tullu plussa :heart: vähän käy jopa kateeksi :p mutta eiköhän se meillekki tule jossain vaiheessa :heart: minkälaisia perheitä teillä on ennestään eli montako lasta ja minkä ikäisiä??meillä 3 tyttöä 5,6 ja 3 vuotiaat!!
 
moro jätin helmikuussa sen ehkäisyn pois ja nyt tein testin vähän liian ajoissa kylläkin koska menkkoihin on vielä 8 päivää. :D oon niin malttamaton. sain haamun. täytyy viel tehä muutaman päivän päästä uudestaan niin tietää oikean mahdollisen vastauksen.
 
Meillä ennestään siis 6v tyttö.Tyttö on älyllisesti kehitysvammainen joten sen takia ollaan tätä vauva projektia siirretty eteenpäin mutta nyt tyttö aloittaa syksyllä koulun niin uskaltauduttiin heittämään pillerit pois B) Voi ei...Miten hitossa mä saan itteni olemaan testaamatta kun ne testit tulee...sit kauhee pettymys kuitenkin :ashamed: :p
 
wiiru lasten iästä oli kysymys. Meillä olis esikoinen toiveissa, miehellä 5v. tyttö joka asuu muualla. Nyt olis kp 19/?. Eilen oli pieni verinen vuoto mutta menkkoja ei kuitenkaan ole vielä alkanut. Pitkin viikonloppua on ollut alavatsalla kipua, ei kuitenkaan menkkakipujen tapaista, mutta nyt on sekin helpottanut. Rinnat on edelleen arat ja voimakkaat hajut etoja. Huonoa oloa ei varsinaiseti enää ole. Testin tein viikonloppuna mutta negaa näytti, loppuviikolla uusi jos ei menkat ala.

Onnittelut kaikille plussan saaneille :)
 

Yhteistyössä