Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

Molla -77 kyselit kuinka innokaasti miehet on mukana. Mulla on ainakin mies tosi innokas vauvan odottaja. Joka päivä asiasta puhutaan ja ollaan jopa käyty jo katsomassa vauvalle tavaroita. On tosi huolehtivainen.
Itellä on nyt menossa kp 14/? ja olo ihan kauhea. Tänään on nyt sitten ollut koko aamun jo etova olo. En tiedä kuvittelenko asian mutta toivon, että en. Kyllä sitä plussaa niin odottais.
Toivotaan, että moni palstalainen sen plussan pian saisi, mieluiten tietysti kaikki :)
 
Eilen ja tänään ollut välillä etova olo...hmm..yölläkin heräsin siihen että hetken oli oksettava olo! Testin tein (joo tosi fiksua :LOL: ) mutta eipä siitä oikeen saanu mitään irti kun kontrolli viiva ei tullut näkyviin ollenkaan ja isommassa ikkunassa oli aavistus vaaleanpunaista..Miestä pyysin apteekista ottamaan pari r.testiä samalla kun hakee muitakin lääkkeitä,eipä toi kovin innostuneelta vaikuttanut B)
 
Mäkin voisin ilmoittautua mukaan, vaikka "einiinaktiivisestimukanaolevaksi" :xmas:

nuvaRingin otin pois viimosen kerran 3.2... ja tjot- meiningillä ollaan liikkeellä! meillä ennestään tyttötrio 5,5v., reilu 4v ja 9kk :heart:
Neljännestä siis haaveillaan, mutta vielä pikkusen varauksella.. oma jaksaminen hivenen mietityttää...ja mieskin oli jossain vaiheessa sitä mieltä että nämä riittävät, mutta joku senki pään on kääntäny..

mutta mukana siis, ehdottomasti :D
 
Alice81,meinaatko tosiaan pitää meitä jännityksessä sunnuntaihin asti? :D
Ja hannanmamma03...äklöä olo ym.hmmm...mistäköhän johtuis :whistle:
Ja tähän omaan napaan: ei sit mitään!,ei kertakaikkiian yhtään mitään.
Ei menkkoja,eikä niitten tuloon liittyviä oireita mutta eipä ole minkäänlaisia oireita kyllä raskautumisestakaan.Sunnuntaiiltana olin 100% varma että menkat alkaa yöllä tai viimeistään maanantaina ku oli just sellainen olo.
Rupee pikkuhiljaa ärsyttämään tämä siteissä kulkeminen |O
Heti ku heittäis "lentokonetarrat" housuista pois niin ne tietty alkaa,ja tietty töissä jolloin ei olis edes tietenkään sidettä mukana,joten taidanpa käyttää niitä ihan varmuuden vuoksi.
Katsoiko kukaan perjantaina Hauskat kotivideot?
Siinä meinaan just lapset sanoivat liimailevansa lentokonetarroja ikkunaan
-terveyssiteitä! :LOL:
Entäs missäs Mamacita pimittää meiltä kuulumisiaan? :p

Taidanpa lähteä tästä kirpparille pyörimään ajankuluksi...
 
Heippa vaan kaikille :wave: Mä oon käyny kerran vaan ilmoittautumassa tänne ja sit jääny sen koommin käymättä.
En muista mitä kerroin aikasemmin, mut tosiaan kakkonen olis nyt haaveissa, viimeinkin sain käännettyä mieheni pään ;) Ja hyvin tuntuu kääntyneen :D Ennestään meillä on jo 2,5 vuotias pojan kloppi, joka kovasti kaveria kaipais :D

Maanantaina pitäs alkaa menkat, mutta jo tänään tuntuu et ne vois alkaa. Olen nyt ihan varma että nämä yhdet menkat tulee takuulla, ennen ku alan kunnolla kuumeilemaan ja testiä pyörittelemään käsissä :D Ku nyt on kuitenki vasta eka kierto pillereiden jälkeen..
 
Hei!!

Kovasti täällä jännäillään =) kaikille toivottelen niitä plussia!!
Itselläni vuoto loppui eilen ja odotten malttamattomana jotta pääsen tikuttelemaan ovistesteillä ;)..sattuisi se "pupuilu" hetki tuonne 11-14.3 välille..voi kun on vielä monta päivää aikaa..huokaus :/ ..mutta täytyynee harjoitella sillä välillä :D

Talvipäivän jatkoja vaan kaikille!!
 
meillä tosin jätettiin kierukka pois viime perjantaina ja harrastettiin silloin keskiviikkona vielä "viimisen" kerran..vkl on ollut ovulaatio mielestäni?! sunnuntai iltana oli alamaha tosi kipeä ja tuntu niinku olis vedetty mahaa keskelle kasaan...siitä saakka on ollut kauhea väsymys ja välissä öklö olo..mietityttää hieman mutta en usko että olisi mahdollista vaikka luin juuri että ne siittiöt voi elää jopa 5 päivää siellä :whistle: no ens sunnuntaina pitäs alkaa jos on alkaakseen :x katsellaan ja odotellaan..
 
Molla -77, Vielä täällä jännitetään. Eli nyt mennään kp28/25, eikä vieläkään tätiä näy. Aion pitää itseni ja siis kaikki muutkin jännityksessä viikonlopun yli.

Olisi SUUUUURI pettymys, jos en olekaan raskaana. Tosin eihän tässä olla keretty edes kauheasti yrittää. Eli sekin olisi kovin suuri ihme, että heti ensimmäisellä yk:lla (ja siis myös niitä petikertoja vain yksi) olisi tärpännyt.

Hedelmällisiä puhalluksia kaikille. |O
 
Alice81,et voi olla tosissasi,joudutaan siis jännittelemään sun testaamistas koko viikonlopun yli?!?! :p
Toivottavasti se on plussa ja tartutat sen meille muillekki :D
Ja äippä84,tervetuloa mukaan jännäilemään!
Myräkkä,jospa ne menkat ei alakkaan ;) Milloin ajattelit testailla mikäli niitä ei kuulu?

Itselläni on siis kp 29/? eikä oireita ole suuntaan taikka toiseen.
Tasan kk:si sitten alkoi menkat eli 6.2.Ei auta muu kuin jatkaa odottelua :headwall:

Te jotka olette joskus lopettaneet pillerit joskus niin onko kierto ja keho menneet pahastikkin sekaisin?
Olenhan minäkin ne lopettanut useaan kertaan mutta pakko tunnustaa,että en yhtään muista miten menkat ovat silloin heitelleet,aina ovat kuitenkin tulleet!
Nyt olen syönyt pillereitä vasta vuoden enkä kyllä muista edes minkämittainen tauko viimeksi oli pillereitten kaa :ashamed:
(Vikan pillerin otin kuitenki nyt siis 2.2. ja
mahdollinen ovis olisi ollu 22.2 eli 13pvä.sitten)

Jännittäviä plussaodotuksia kaikille =)
 
Auttakaa. Mulla on menossa kp 16/?. Kierron pituutta en tiedä kun eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen. Nyt on raskausoireita ollut viikon ajan. Ovis on bongattu ja tehokkaasti hyödynnetty. Mies ehdotti testin tekoa jo mutta itse pelkään testiä tehdä. Pelkään alitajuntaisesti negatiivistä vastausta. Milloin testi kannattaisi tehdä? Ja miten olette kestänyt negatiivisen tuloksen?
 
vauva-10:milloin sulla oli ovis?
Mun mielipide on että on melko aikaista tehdä testi.Oviksen jälkee kestää vielä päiviä ennen kuin alkio kiinnittyy ja rupee tuottamaan hormooneja joihin testi reagoi.
Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä!

Eihän kukaan tietenkään estä testin tekemistä.

Negatiiviseen tulokseen ei auta oikein muu kuin itsensä psyykkaaminen ja ajatella että seuraavassa kierrossa parempi onni.
Ja juuri negatiivinen tulos tulee testiin mikäli testaa liian aikasin vaikka olisikin jo alkuraskaudesta kyse.

Eipä taida auttaa muu kuin jäädä meidän kanssa tänne kärvistelemään ja odottaa päivien kulumista sekä mahdollisia kuukautisia.
 
MOLLA-77 : Hih ei uskaltanut :LOL: No joo,toisaalta en itekkään kauhean usein tosiaan niitä haluais tuolta kylän apteekista hakea kun tää on niin s*amarin pieni paikkakunta ja pienet piirit ja haluaisin sitten vasta kertoa asiasta muille kun se on jo varmempaa.. :$
 
Alice81,ikävää ku täti tuli :( mutta ei muuta kuin uutta kiertoa kohti,kyllä ne menkat on joku kerta tulematta etkä meinaa uskoa silmiäsi kun katsot vapisevin käsin positiivistä raskaustestiä :hug:
Nyt vaan ovista odottelemaan!
 
Molla- 77. Oviksen bongasin viime viikonloppuuun. Ja oireet alkoi keskiviikkona. Kaverit joille olen haaveesta kertonut, ovat kaikki kysyneet testistä. Jotenkin vaan mietityttää, että onko vielä liian aikaista. Ajattelin kyllä jos viikonloppuna sen tekin kun sitten on taas työviikko niin sais "surra" rauhassa jos siihen tarvetta.
 
jassoo.. täti pykäsi sitten eilen, ja nyt kait pitäis alkaa miettiin ihan tosissaan että josko olis sen pikkunelosen aika :xmas: varsinkin kun sen tärpin ajankohtaan ei juurikaan itse voi vaikuttaa.... eka ja toka meillä saanut alkunsa heti 1.yk:lla, mutta kolmosta sitten "veivattiin" jo 7kk... siinä mielessä vois kyllä ihan täysilla yrityksen alottaa, niin ei venyis nuo ikäerot järin suuriksi...

vauva-10: Mun henk.koht. mielipide on, että kannattaa jättää testin teko siihen kun menkat on ihan oikeasti myöhässä; varsinki jos haluaa välttää ne "turhat" negat..

 
äippä 84 mutta kun on eka kierto pillereiden jälkeen niin en tiedä milloin menkkojen pitäis alkaa. Siis montako päivää kiertoni on. Karkea arvio olis, että niiden pitäis alkavan viikon loppupuolella alkaa mutta olen viikonlopuksi mahdollisesti sitten lähdössä kylään niin en siellä voi testiä tehdä.
Kiitos kun autatte :)
 
vauva-10:juu, tsemppiä vain :hug: eikä se siihen negaan sitte se maailma kaadu... niin kun jo mainitsinkin; siihen tärppiin kun ei oikein voi vaikuttaa... muistan kyllä kuinka olin ihmeissäni kun kolmonen ei meinannut tärpätä heti...
 

Yhteistyössä