Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

Mamacita-
Mä olin ainakin yks niistä, lopetin cerazetet 7.2 ja niistähän ei tuu mtn vuotoa joten säästyin kokonaan menkoilta kun viime sunnuntaina tein positiivisen raskaustestin =) Kai sä testaat heti maanantaina? ja kerrot tietysti heti (positiivisen!) tuloksesi palstatovereille :p



Aijaa ihanaa kuulla että noinkin nopeesti ollaan tultu raskaaksi pillereiden lopettamisen jälkeen ! :) Onnea onnea :flower:
 
Huomenta taasen! Ihan on sellainen olo että menkat alkaa tänää,eilen tuli pyyhkiessä ruskeaa paperiin ja aamusta on maha ja selkä ollu sellasen olosia että täti tulossa on..Mutta tein r.testin aamulla (koska meillä tosiaan on sauna-ilta tänään) ja mun mielestä siihen tuli haamu??!! Mitä kattelin noita kuvia r.testeistä niin... :p No pitää testata ens viikolla uudestaan JOS menkat ei ala nyt kunnolla..Nyt on kp27/?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannanmamma03:
Huomenta taasen! Ihan on sellainen olo että menkat alkaa tänää,eilen tuli pyyhkiessä ruskeaa paperiin ja aamusta on maha ja selkä ollu sellasen olosia että täti tulossa on..Mutta tein r.testin aamulla (koska meillä tosiaan on sauna-ilta tänään) ja mun mielestä siihen tuli haamu??!! Mitä kattelin noita kuvia r.testeistä niin... :p No pitää testata ens viikolla uudestaan JOS menkat ei ala nyt kunnolla..Nyt on kp27/?
pistä kuva niin testiasiantuntijat (menihän niitä testejä vissiin taas 7 :whistle: ) voi auttaa tulkitsemaan :D Täällä oli muitakin "asiantuntijoita" (=testihöhliä) kuin minä joten varmasti saat luotettavan vastauksen :wave:
 
Laitoin testit eilen tilaukseen, joten saapunevat tiistain aikana, eli keskiviikkona pääsen heti aamusta testaamaan, ellei täti sitä ennen tule. Toivottavasti pysyykin poissa :)

Tänään tuli vähän menkkatunnelmia vatsaan, joten jännitän oikein toden teolla alkaako vai ei ala. Tosin monella on saattanut vähän alkaakin, vaikka ovatkin olleet raskaana.
 
Mamacita ai olet nuin aikasin pillereiden lopetuksesta plussannu :eek: :heart: antaa toivoa meille muillekkin, et voi nopsaakin tärpätä! =)

hannanmamma ootteletko siis ekoja luomumenkkoja? täällä on peukut pystyssä et täti pysyiskin poissa :p
 
Donnaan ilmestyi vain yksi "kide".. Saa nähdä onko niitä huomenna jo enemmän .. Kaikki muut hommat kertoo et tärppipäivät olis nyt käsillä tai että ovis olis suunnilleen keskiviikkona eli nyt pitäis alkaa yrittämään :LOL: eilen vällyjä heiluteltiinkin ja jäi hieman kesken mun osalta niin ukko lupas korjata asian :LOL: eli eiköhän me päästä puuhiin juuri oikeina päivinä :) Donnan ohjeissa kyl sanottiin että ei ole väliä kuinka monta kidettä on kunhan niitä näkyy.. Se tarkoittaa siis että ovis on lähestymässä... 2-3pv. Én tiiä viittiskö sitä tänään vai "säästelläkö" huomiseen :) kumma miten oli aika hiljaista makuuhuoneen puolella mut nyt kun kolmosta alettiin yrittämään niin johan on maistunut molemmille kummasti :p
 
Eilen ne sitten alkoi, menkat. Nyt kp2/23 ja alkaa nyt sitten toinen yrityskuukausi. Olo ei mikään hurrattava, alaselkä ja alavatsa erittäin kipeitä. Heti sitten jo otettiin yritystä uuteen kuukauteen. Toivotaan, että tuleva kuukausi olisi tuottoisampi ja saatais se plussa. Onneks mies on kannustava vaikka kyllä häntäkin harmittaa kun ei nyt tärpännyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauva-10:
Eilen ne sitten alkoi, menkat. Nyt kp2/23 ja alkaa nyt sitten toinen yrityskuukausi. Olo ei mikään hurrattava, alaselkä ja alavatsa erittäin kipeitä. Heti sitten jo otettiin yritystä uuteen kuukauteen. Toivotaan, että tuleva kuukausi olisi tuottoisampi ja saatais se plussa. Onneks mies on kannustava vaikka kyllä häntäkin harmittaa kun ei nyt tärpännyt.
Kurja homma, mutta toivotaan tärppiä uudelle kierrolle :hug:
 
hannanmamma, ai sullakin on tollasta ihmeellistä "ai nyt ne alko" muttei sittenkään vuotoa ollu? Mä oon luullu jo pari kertaa et pentele,nyt ne alko, mut ei.. mullon kans kp29 :D ja pitäs siis olla /26. Noin viikko laskeskellusta oviksesta ihme limaa, ja nyt kerran kun menkkojen ois pitäny alkaa sellasta tuhrua, mut sit ei mitään.. ja testi eilen kuitenkin nega, ärf. En nyt sit tiiä, et millon testata uudelleen, vai kiusaaks kroppa vaan mua ja menkat viipyilee jossain :/
 
oon yrittänyt erilaisilla sylki määrillä jne mut ei niin ei. Tai no tänään tein aamulla ja nyt kokeilin uudestaan ja katson tuliko siihen mitään. Jotain erilaista "suttua" siihen on kyl tullut aika paljon mut ei kyllä ihan samanlaista kuin ohjeiden kuva näyttää mutta voisko se sit vaan olla eri ihmisillä hiukan erilailla? Saa nähdä. Tärppipäivät on nyt tässä käsillä ja meinaan yrittää donnaa ja kun ovis on ohi niin näkee et miten donnakin reagoi. Tosiaan eka kierto menee laitteen opiskelussa :)
 
Ninnatar, mä otin kans vikan pillerin 6.2. Menkat alko 9.2. No en sitte valitettavasti raskautunut siitä 1. yrityskierrosta. Menkat nimittäin alko 7.3. Nyt ois siis kp 10/24-34 ja yk 2. Ovista odottelen, mut vielä ei oo mitään merkkejä siihen suuntaan.. Viime kierrossa se oli (vasta) kp 17 ja vähän luulen, että tässä kierrossa ei ainakaan aikaisemmin ole.

mamx2, paljonko toi sylkitesti maksoi? Ja onko se kuinka pitkäikäinen? Eli siis montako kertaa sitä voi käyttää?
 
heippa jälleen!tänä aamuna alkoi sitten ekat luomumenkat..ja päästää ihan virallisesti aloittamaan tämä homma kun on se yks kierto odotettu :heart: vaikka ollaanhan me kyllä harrastettu nytkin mutta nyt se on sitten virallista vauvan yritystä :heart: molemilla on ollu kyllä nyt haluja enemmän kuin kierukan aikana....mutta nyt sitten odotelaan et menkat loppuu =) =)
 
Testasin eilen, hätähousu kun olen, mutta eihän siinä mitään näkyny vielä tietenkään..

Nyt tuntuu että tissit räjähtää ja vilun väreitä riittää... kyllä mä vaan sanon, että ihme on jos ei plussaa tule ku aika vaan vähän kuluu :)

Tilasin mammaksi.fi sivulta testipaketinkin valmiiksi ja jos se täs 3:n päivän päästä tulee niin testaan kyllä samantien :)
 
skeptikkona ostin normi ovistestipaketin myös :LOL: ei ollut plussaa vielä sekään että ehkä sitä alkaa donnassakin näkemään jotain kun se ovis on tuloillaan :) Ovisoireita on kyl ihan hirveesti et pakko sen vissiin on lähipäivinä tapahtua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauva-10:
Eilen ne sitten alkoi, menkat. Nyt kp2/23 ja alkaa nyt sitten toinen yrityskuukausi. Olo ei mikään hurrattava, alaselkä ja alavatsa erittäin kipeitä. Heti sitten jo otettiin yritystä uuteen kuukauteen. Toivotaan, että tuleva kuukausi olisi tuottoisampi ja saatais se plussa. Onneks mies on kannustava vaikka kyllä häntäkin harmittaa kun ei nyt tärpännyt.
eiks noin lyhyt kierto oo vähän liian lyhyt otolliseen raskautumiseen? En oo mikään kiertopäivien asiantuntija mut muistelisin et jos se luteaalivaihe (vaimikä se oli, oviksesta menkkoihin) on reilusti alle 14pv niin ei siinä oikein oo paljon aikaa kiinnittyä vauvanalulla..? En nyt tarkota että se olis mahdotonta mut paljon vaikeampaa?

Kertokaa fiksummat :)
 
tänään alko menkat :/ aivan yllätyksenä tuli kun menkkaoireita ei ole ollu. voivoi ei oo kivaa :| mutta ekat luomumenkat vasta kuitenkin. yleensä oon tienny tulevista menkoista alavatsakivun perusteella mut nyt ei mitään.. pientä on vielä vuoto mutta eiköhän tää tästä ylly.. :kieh:
 
Ei vieläkään menkkoja näy eikä kuulu :p tekis kamalasti mieli testata mutta sit jos tuleekin nega niin harrrmittaa :D Just eilen taas selvis että täällä on oikein vauva buumi käynnissä miehen kaverin vauvan la on syyskuussa B) Jos mä pidättelisin siihen asti että vien tytön päiväkotiin ja sit testaisin...kyllähän siihen sitten pitäis jo haamu tulla...eikö B)
 
Täällä tuli ovistestiin (normaaliin) selkeä plussa eli testi viiva kontrolli viivaa vahvempi.. Donnasta en oikein tiedä :( Ei ainakaan samanlaista kuviota ole kuin ohjeissa mutta muutosta kyllä on. Et saa nyt nähdä onko ihan turha vehje :( Ehkä mun sylki vaan ei sit oo normaalia :) Testaan sillä siihen asti kunnes ovis varmasti ohi jolloin nään miten testi taas muuttuu... :headwall: Mut pääasia et ovis on nyt bongattu tulevaksi aivan varmasti ja pystytään nyt ajoittamaan petipuuhat oikein :) harmi vaan jos kallis testi on ihan turha. mut näitä kasetti ovistestejä mulle jää 3 kpl kun ovis bongattiin jo tokalla yrittämällä
 

Yhteistyössä