Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

:(

Vaaleenpunasta jäi paperiin tänä aamuna ku kävin pissalla ja alavatsa kipee :'(

Menkkojen pitäs alkaa vasta jotain viikon päästä niin tää tuli nyt aivan puun takaa ja purskahdin vessassa itkuun ku pettymys niin kova..
 
en halua antaa sulle turhaa toivoa mutta mulla oli kiinnitysvuotoa. Eli alavatsa tuli kipeeksi ja aika reiluakin vuotoa tuli joka jäi 2 päivään ja viikkoa myöhemmin tein positiivisen raskaustestin. Mutta se lienee aika harvinaista.. Voimia sinulle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamx2:
en halua antaa sulle turhaa toivoa mutta mulla oli kiinnitysvuotoa. Eli alavatsa tuli kipeeksi ja aika reiluakin vuotoa tuli joka jäi 2 päivään ja viikkoa myöhemmin tein positiivisen raskaustestin. Mutta se lienee aika harvinaista.. Voimia sinulle!
Olishan tietysti mukavaa jos noin kävisi, mutta tuntuu kyllä erikoiselta...
no eihän se auta ku jatkaa yritystä jos tämä kierto oli tässä..
 
Jaa, en taida sitä Donna-sylkitestiä sitten uskaltaa ostaa jos sen toiminta noin epävarmaa on..

Mulla alkoi sittenkin jo eilen oviskivut. Mutta mulla on oviskipuja yleensä useampana päivänä ennen sitä varsinaista ovista. Onko muilla näin?? Viime kierrossakin oli viitenä(!) päivänä kipuja ja sinä varsinaisena ovispäivänä oli niin kovat kivut, että piti ottaa 2 tbl Panadolia. Näin on mulla ollut jo varmaan 10 vuotta. Ei nyt ehkä joka kierrossa, mutta useimmiten. Eli ensin useampana päivänä kipuja ja sinä viimeisenä kipupäivänä, jolloin on kovimmat kivut oviskin tapahtuu (ovistikuilla varmistettu, että on tosiaan näin). Kerran kysyin gyneltä, että onkohan ihan normaalia niin sanoi, että kyllä joillakin voi olla noin. Että normaalia pitäis olla.

Nyt ois kp 11 eli tärppipäivät lähestyy :) Jännää :)
 
mulla oli viimekierto 33 päivää, tulevasta ei voi varmuudella sanoa, mut mulla on nyt kp 2, minä kiertopäivänä ovulaatio yleensä on? onko ovulaatiosta aina se n. 14 päivää menkkoihin? ton mukaan ovis ei olis siis vielä ihan vähään aikaan.... pitää tarkkailla olisko jotain ovistuntemuksia =)

piprane ema: :hug: uuteen kietoon vaan innolla, kyllä se vielä tärppää! :heart:

hannanmamma taidat olla siis raskaana...? :D

itellä vuoto kova, masu kipeä :/ muutenkin on vielä kipeä olo, kurkku ja niistäessä vihreäää :snotty:
ei tainnu antibiootit tepsiä, huomenna takas tk:hon jos olo ei ole parempi..
 
Terveppä terve taas kaikille! :wave:

Kyllä mä teidän kirjoituset käyn lukemassa vähintään kerran päivässä mutta enpä ole nyt saanut aikaseksi itse kirjoittaa kun ei kummempii kuulu.

Menkat tuli ja meni (loppuivat 15.3) joten nyt taas takas petipuuhiin :D
Jännäilen sitten ensikuun puolella että tuleeko täti taas vaiko ei (pitäis tulla jotain 8.4 päivän tiennoilla) ja silloin jännäillessä tuleekin varmaan taas paaaljooon enemmän tekstiä =)

Voikaa kaikki plussanneet (ja haamuilleet ;) ) "paksusti" ja jatketaan me muut peittojen pöllyttämistä kunnes mekin voidaan paksusti :LOL:

Ja mur-mur,kyllä säkin vielä varmasti saat tuhisevan käärön syliisi :hug:
 
Plussa paukahti!!!!!!!!!!

Testiliuskat tulivat tänään, enkä millään enää jaksanut odottaa huomisaamuun. Menin ja testasin, ja välittömästi ruutuun paukahti kaksi tummaa viivaa (otin kameralla siitä ihan kuvankin, koska oli ensimmäinen ja niin historiallinen hetki elämässäni). Eli raskaana ollaan!!!!!!!!!!! HURRAA JA IHANAA !!!!!!!!!! Odotan kovasti, että mies tulee kohta kotiin ja pääsen kertomaan uutiset!

Minun oirelistani olikin sen verran tukeva, että ajattelinkin, että jos en ole raskaana niin sitten on lähtö lähellä, koska oli niin kummallisia oireita hedelmöittymisestä alkaen, ja niin tosiaan, harrastettiin vain kerran seksiä pillereiden jättämisen jälkeen ja ikääkin 35 ;)

Oireeni olivat heti alusta alkaen:

- pari päivää kestäneet aika kovat alavatsakivut
- närästys
- punoittavat posket
- hajuaisti herkistynyt
- ilmavaivat
- huonosti nukuttuja öitä ja joinakin iltoina iltavirkkuna kukkuminen
- ajoittainen mielenkireys
- nopeasti rasvoittuvat hiukset
- pari näppyä leuassa alkutuimaan
- parin päivän ajan issias ja vasemman takareiden kummallinen veto
- rinnat arat ja nänninpäät vaaleat
- ekana viikkona ollut aivan mielettömän kova turvotus vatsassa. piti pitää ihan vetskaria auki
- ei kuukautisia
- paljon valkovuotoa heti hedelmöittymisen jälkeen. Sen jälkeen tuskin mitään
- parin päivän ajan sydämentykytystä ja rintakipua
- nyt muutama päivä vatsalihakset ovat kipeät, vaikka en ole tehnyt vatsalihaksia vuosikausiin ;)
- hedelmöittymisestä saakka suuri onnellisuuden tunne


Eli nyt odottelen saapuvaksi sitä kuuluisaa pahoinvointia ja väsymystä. Toivon mukaan ei tulekaan! Raskauslaskureiden mukaan laskettuaika olisi 17.11. eli sama kuin ainakin Alisa84:lla muistaakseni

nimim. onnellinen esikoisen odottaja :heart:
 
Täällä on yritys ohi. Aamulla ovistesti oli plussa ja alavatsakipuja oli päivällä ja nyt mielenkiinnosta testasin niin ovistesti nega :LOL: nopeesti se on ohi :) Mut kaikkemme tehtiin.. su-ti joka ilta touhuilua et enempiä ei kai ois voinu tehdä :) Nyt sit nauttimaan toisistamme ilman et vauvan kuvat kiiluu silmissä :)
 
Onnea Ninnatar ! :hug:

Antaa kyllä paljon toivoa toi, että oot tullu noin nopeasti raskaaksi ja ihan kerta heitolla ! :D

Me kyllä tossa pupuiltiin aikalailla ennen ovista ja oviksen aikaan ja jälkeenkin että toivotaan nyt että olis tuottanu tulosta ! En kyllä yhtään tiedä että koska tädin pitäis tulla, mut jos kierto ei oo menny sekasin ni joskus tuossa 28 päivän tienoilla ! Toivotaan nyt ettei tulis ollenkaan ! Ihan kamala vauvakuume :heart:
 

On tää karseeta tää oottelu...

Oireita ois:
- alaselkäkivut
- hajut etoo
- itkettää millon mikäkin (normisti ei "mikään")
- välillä ei maistu ruoka, välillä tuntuu et aina mikään ei riitä
- pissalla juoksen entistäkin useammin
- nännit arat ja rinnat kasvaneet, nännien arkuus tosin helpottanu, nännin päät vaaleammat ku ennen
- pahoinvointia välillä

Olikohan muuta... Kuvittelenko mä edelleen oireet, kun testi kuitenkin nega ja kp 31/26 (max28 ollu aiemmin, yleensä se 26) vai voisko vaan olla ettei näy testissä?!

 
On se aina yhtä ihana tunne kun sen plussan(viivat) näkee testissä..tuntuu että sydän jättää muutaman lyönnin väliin ja jalat menee pehmeiksi :)

Kaksi kertaa se minulle on jo suotu ja kolmatta odotan kuin kuuta nousevaa!!

Kutsu tuli Gynen polille koepalan ottoon 5.6-2009

Olen tässä ollut kovinkin huolestunut..mutta nyt hieman helpottaapi..

Keskustelin lääkärin kanssa(ihana täti-ihminen) ja hän sanoi että yritä vain raskautua aivan rauhassa..jos olisi ollut papakokeen tulos toisenlainen kuin oli, kutsu koepalan ottoon tullut nopsaan..IHANAA!!! kovasti onkin sitten pupuiltu ja sängyssä pelmuttu :D saas nähdä tuossa 27.3 korvilla(aikaisintaan 21.3) mitä tuleman pitää-onko tärpännyt!!


Raskaus oireitahan minultakin löytyy laidasta laitaan :p ei edes luetelle jaksa, JUUH!!

Raahasin miehen mukaan tänään kokeilemaan erillaisia vaunuja lastentarvikeliikkeeseen..ihana oli "kärrytellä" ja kuvitella että jos se oma kohta olisi kyydissä =)

Jaksuja ja voimia kaikille..palaillaan..

mur-mur
 
Paljon onnea hannanmamma03 ja Ninnatar plussasta!! Aivan loistavaa :D

Täällä odotellaan vasta uusia kuukautisia, että päästään "tositoimiin".. ;)

mur-mur: Voimia sinulle ja onnea yritykseen, toivotaan, että plussa pärähtää jo tässä kierrossa!!
 
Suositelkaa jotain hyvää merkkiä ja mistä sivuilta sais edullisesti?? Itse olen aikoinaan tilannut Acon 10-merkkkisiä ja kyllä ne ihan toimivia olivat. Plussan näyttivät jo aikaisilla viikoilla. Mietin vaan, että jos jotain muuta merkkiä kokeilis välillä ja saisko edullisesti jostain.

Ovista täällä edelleen odottelen, kp nyt 13. Jotain epämääräisiä kipuja on ollut, muttei kovia kipuja vielä. Niitä odotellessa... Tai en mä niitä kipuja odota vaan sitä ovista, joka ne kivut tuottaa :D

Onnea Ninnatar plussasta!! :flower: On sulla noita oireita riittänytkin jo aikaisessa vaiheessa!
 
Space Mä tilasin Vilja sensitive testejä netistä. Olivat edullisia ja huomaamattomasti pakattuina saapuivat parin päivän sisällä postilaatikkoon. En ole testannut vielä itsellä mutta täällä sivuilla ovat jotkut niitä testailleet ja sitä kautta itsekin niitä innostuin tilaamaan.
 
onnea Ninnatar!!!!! kauanko te yrititte ennenku tärppäs? mitä mies tuumas kun töistä tuli kotiin? :D
Luinkin just että kerran harrastelitte pillereiden jättämisen jälkeen :D ohhoh :p

Space: minä tilasin mammaksi.fi herkkiä liuskatestejä. kokeillu en niitä vielä ole ku menkat yllätti, mut aika edullisia oli ja tulee postilaatikkoon jopa tilausta seuraavana päivänä =)

täällä samaa rataa.. ootan kovasti et menkat loppuis ja pääsis viikonloppuna vauvantekohommiin :LOL:
 
Joo tosiaan, kerran harrastettiin ja nyt jo ollaan paksuja ;) Mies oli myös tosi innoissaan ja nyt hän jo kovasti suunnittelee matkoja vauvelin kanssa ja vauvalle nimeä :)

Muakin huvittaa tuo minun loputon oirelistani, vaikka viikkoja ei ole takana montakaan ;)

Itse tilasin testejä www.kotitesti.fi koska olivat mielestäni edullisia.
 
^ ai siellä olikin edullisempia ku tuolla mammaksilla, vaikka koitin vähän vertailla.. tuliko toimituskuluja paljon kun tilasitte tuolta kotitesti.fi?

[/b]Ninnatar oi että ihanaa :heart: meillä mies jo päättäny että sittenkun meillä on vauva niin kylvetys on hänen hommansa :LOL:

voi että miks tää mustaa väärin :kieh:
 
Bongasin oviksen tiistaina, kaikki limat ym on loppuneet mutta lämmöt ei ole nousseet. :p fertilityfriend väittää että olisin kuudetta päivää hedelmällinen :D Enkö sit olekaan ovuloinut kun ei lämmöt oo noussut? Se on sahannut 36,5-36,6 välillä. Aina samaan aikaan heti herättyä mitannut
 
mamx2 Ei noihin lämpöihin oikein oo luottamista. Minäkin niitä mittailin 4v sitten, kun toista raskautta yritettiin ja aina niissä kierroissa, joista en tullut raskaaksi lämmöt nousivat oviksen jälkeen. Mutta sitten siinä kierrossa, josta tulin raskaaksi lämmöt pysyttelivät ihmeen alhaalla! Olin sen takia varma, etten ollut raskaana mutta olinpa kuitenkin :)

Minä en nyt ymmärrä tätä omaa kroppaa ollenkaan. Nyt kp 14. Kp 10 oli oviskipuja ja ehkä ihan vähän limatkin lisääntyneet, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään :headwall: Siis kun mulla on yleensä niin, että on niitä oviskipuja useamman päivän ajan ja sitten kun ovis tapahtuu (viimeinen kipupäivä), niin silloin on ne pahimmat kivut (ja limat). No joskus on kyllä ollut niin, että jo alkukierrosta on oviskipuja, muttei pahoja ja sitten ne loppuu ja sit loppukierrosta uudestaan ovisoireita sillä normaalilla kaavalla (eli niin kuin tossa aikasemmin selitin). Tapahtuuko mulla sitten välillä 2 ovista/kierto vai onko se ensimmäinen joku "oviksen yritys", joka epäonnistuu?? [/b]Kommentteja? Tietoa? Anyone?
 
Space: Mulla välillä alkaa kans ovis-oireet jo heti kun kuukautiset on loppu, kysyin asiasta joskun gynekologilta ja hän sanoi, että toiset tuntevat hyvin kaikki munasarjojen toiminnat ja munasolu kun alkaa kehittymään siitä tulee välillä samanlaisia kipuja kun itse ovulaatiossa.. Eli todennäkösesti sulla on kans näitä munasolun kehittymisestä johtuvia kipuja, mutta kunnot limat pitäisi tulla kyl vasta ovulaation aikoihin.

Kyl nää hormonit on niin ihmeellisiä :)
 
Kiitos HAPPY-82 kommentista. Kyllä minäkin oon sen jotakuinkin noin ymmärtänyt, mitä selitit. Silti vähän ihmetyttää, kun tuntuu niitä ovisoireita 2 kertaa saman kierron aikana ja siis ne limatkin. Mutta joka tapauksessa näin käy harvoin. Yleensä se menee sen saman kaavan mukaan, että oviskipuja n. 5 päivää ja vikana kipupäivänä pahimmat kivut (joudun ottaa muutaman Panadolin niihin kipuihin) ja limatkin muistaakseni yleensä sinä vikana kipupäivänä. No nyt mä alan pahasti toistaa itseäni, tän saman kertonu jo varmaan neljässä viestissä :D :headwall: Koittakaa kestää :attn:

No nyt sit yllättäen pari tuntia sitten alkoi taas tuntumaan oviskipuja, että jos se vaikka tässä lähipäivinä sit ihan oikeasti tapahtuis :D Alaselkääkin jomottaa.

Äsken tulla tupsahti postilaatikkoon eilen tilaamani raskaustestit:). Ovistestejä en viitsinyt tilata, ehkä sitten joskus myöhemmin.. Musta ne liuskaovistestit vaan on vähän hankalia. Aina en oo niillä löytänyt ovista, jos oon kerran päivässä testannut. Pitäis testata varmaan 2 kertaa vuorokaudessa, mutta sit niille tulee jo hintaa.. Yksi ovistesti vuosien takaa on vielä jäljellä, että ehkä sillä vois huvikseen testata vaikka huomenna. Tosin aika epätodennäköistähän se olisi, että sattuis sit juuri oikeeseen aikaan testaamaan..
 

Yhteistyössä