Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

Heippa, tässä uusi kuumeilija. Helmikuun 25. päivä jätetty pillerit pois. Viimeiset menkat oli aika merkilliset, kestivät peräti päivän. Johtuen varmaankin just noista pillerien pois jättämisestä. Nyt sitten koko maaliskuu vähän peittoa heilutettu. Laskujen mukaan ovis ois ollut viime viikol, ja sen jälkeen sit onkin alkanut rintakivut. Nöpöt sattuu ja alavatsaa nipistää. Nytten sitten odotellaan, että alkaako vai eikö ala. Toivottavasti ei... olis sen esikoisen jo aika tulla. Voi kun aika kuluis nopeammin
:headwall:
 
HAPPY82 Joo muistan kyllä joskus lukeneeni niistä kypsymis- ym. kivuista, mutta kertaushan on opintojen äiti :) Oishan se aika ihme, jos mulla joskus olisi ovis 2 kertaa/kk, en oikein jaksa siihen uskoa.. Ehkä kallistun kuitenkin enemmän noiden kypsymiskipujen kannalle.

Mulla ois nyt jo kp 21/24-34. Ovis oli tuntemusten mukaan vasta kp 17 tai 18, joten vielä ei ole eikä kai voisikaan olla mitään raskausoireita, jos siis raskaana olisin.. Tässä kierrossa tosiaan tuo ovis oli hiukan erilainen kuin muulloin. Limoja oli kyllä parina päivänä kuten yleensäkin mutta ne oikein kovat oviskivut, mitä mulla yleensä on jäivät tulematta :eek: Kipuja oli kyllä ainakin viitenä päivänä ja viimeisenä kipupäivänä olivat kovimmat kivut, mutta ne eivät yltyneet niin koviksi, että olisi tarvinnut ottaa Panadolia. No en valita :) Ihan kiva vaan, että ihan joka kierrossa ei tarvitse kärsiä yhtä pahoista kivuista :whistle:

Miksiköhän mulla on koko ajan sellainen tunne/pelko, että tämän kolmosen alulle saamisessa menisi paljon kauemmin kuin ekan ja tokan (jotka tärppäsivät aika nopeasti)... :| :/

Hyvää viikonloppua kaikille! :)
 
täällä kans ovis bongattu eilen ja tännään..ke aamuna harrastettu eli toiveita on :heart: tosin mietin nuita oireita kun eilen illalla löysin puurostani MADON :kieh: :kieh: että johtuisko siitä nuo maha kivut!!ja äklö olo..eli muuten sanoisin ovulaatio kipuja mutta saattaahan se olla se madon näkeminenkin sellainen asia että saa sisuskalut mylläämään :D nooh..ootellaa..nyt olen kyllä ollu rauhallisempi ku viime kuussa ku tuntu heti muka että joo o paksuna ollaan ja sitten ne alkoki niin nyt ei ole mitään hinkuja vielä testailla..onneksi on niin paljon puuhaa nyt ettei ehdi paljoa miettimään asiaa...tuli tässä mieleen että kuinkas moni meistä polttaa??!!mulla suunnitelmissa lopettaa viimeistään plussan tullessa mutta haaveissa että sais jo aiemmin..pikku hiljaa vähentelen ja sit pois..son vain niin vaikia yhtäkkiä jättää kun ei vielä ole raskaana mutta silloin viimeistään jää!!!
 
yyyh wiiru :eek: hyi että ite aina pelkään et jos löydän madon tai muun ötökän jauhoista ym... hyih :x

en oo koskaan polttanu, se on hyvä nii ei tarvi sitäkään miettiä. huomenna lähetään juhlimaan, mies tullee tänään illalla kotiin :heart: kohta kauppaan, meinasin leipoa pätkismuffinsseja :p paristakin ruoka ja leivontablogista oon sellasia bongannu.

kp taitaapi olla 12 tänään, tuskin ovis vielä tälle viikonlopulle tulee.. mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen ei oo ollu.
 
:'( ..hieman on tällainen olotila..veritestin vastaus negatiivinen..tulis vaan äkkiä se täti kun kerta on tullakseen :/ ..pientä toivetta elättelin hetken-jos sitenkin..mutta kyllä kait se on uskottava tuohon labratestiin..

Edelliset menkat alkoi 28.2 joten tässä vaiheessa olisi pitänyt tuon istukkahormonin olla hieman jo nousussa-mulla oli 1

No, ei kun sitten vain odotellaan uutta ovuleissonia!! :p ja peittoja pelmuutellaan-toivossa on ihana elää!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Aurinkoista v.loppua kaikille..puhaltelen täältä Savosta plussatuulia-PHUIIIII :whistle:


mur-mur


Ps. en ole laisinkaan taikauskoinen-tulevalle on jo kaikkea kivaa hankittuna..vaunut, sänky, turvakaukalo..en edes ilkeä kaikkea kertoakaan :$ ..mies ei jaksa enää sanoa vastaankaan-hyvä niin :D
Uskon ja toivon sen muutamasta kierrosta onnistuvan..harjoituksen puutetta vain(sanoo hän syvällä rintaäänellä :LOL:


..se sama mur-mur
 
mur-mur, pahoittelut ja onnea uuteen yritykseen. Onse hyvä, että joku muukin on ostanut jo tavaroita. meilläkin on jo turvakaukalo ja joitakin vaatteita hankittuna. Vaunut, sänky ja hoitopöytä on katsottuna mutta vielä ei ole ostettu. Mies on innolla ollut mukana tavaroita hankkiessamme ja tutkiessamme.

Joku kyseli tupakoinnista, itse en ole polttanut ikinä. Mutta alkoholin (sen muutaman siiderin vuodessa) olen jättänyt pois ja kahvi on jäänyt, se etoo jo maultaan. Vitamiinejä kanssa ostin ja niitä olen nyt syönyt jo muutaman viikon ajan.

Itellä nyt kp 14/23 yk2. Pientä nippailua alavatsalla mutta oliskohan oviskipuja. Muuten ei täältä suunnalta uutisia.
 
kyllä toi niin selkee oli että nyt vaan toivotaan että pysyy matkassa.. Tein siis apteekin omalla ja tiedän kokemuksesta että siinä ei viivan paikkoja ym ole... Mulla tuolla haamuplussa syö iltapalaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MOLLA-77:
Paljon onnea haamusta mamax2! :flower:

Onko ketään teistä tekemässä raskaustestiä lähiaikoina?
Pääsis jännäilemään teidän puolesta kun ei omassa tilassa ole mitään jännittämistä...
mulla mennään vasta puoliväliä..kova yritys päällä mutta saas nähä..taitaa olla hiljaiseloa nyt palstallakin....
 
Mulla nyt kp 24/24-34, joten tän viikon loppupuolella voisin ehkä testata jos ei ole menkat alkaneet. Mitään raskausoireita ei kylläkään ole ainakaan vielä :( Tosin oviskin oli kai vasta kp 17 tai 18 joten vielähän tässä on aikaa. Mutta jotenkin en vaan usko, että oisin raskaana...

Alkuperäinen kirjoittaja MOLLA-77:
Paljon onnea haamusta mamax2! :flower:

Onko ketään teistä tekemässä raskaustestiä lähiaikoina?
Pääsis jännäilemään teidän puolesta kun ei omassa tilassa ole mitään jännittämistä...
 
mamax2, hirmuisesti onnea plussahaamusta!! Toivottavsti muuttuu haamusta todelliseksi.

Täällä nyt kp 17/23. Jos kierto edelleen tuo 23 niin viikonloppuna pitäis sitten menkkojen alkaa. Sunnuntaina testailen aikasintaan. Minkäänlaisia raskausoireita en ole nyt itestäni huomannut, mitään aavistusta siis ei ole. Kyllä olis intoa testata jo, mutta ei siinä vielä mitään näkyis, noita testejä kun tuolta kaapista löytyy. Viikonlopuks ollaan miehen kanssa lähdössä viettämään "kuherrusviikonloppua" niin olishan se plussa mahtava siihen päälle saada.
 
mamx2!!! onnea :hug:

täällä kierron puoliväliä mennään. ovis oireita ei ole ollu, viikonlopulle toivon et se sattus.. päästäs hyödyntään ku mies tulee kotiin torstaina tai perjantaina =) elikkäs nyt jännätään ainoastaan sitä tuleeko ovista ja ehtiikö sitä hyödyntään :D jos menkkoja ei sit pääsiäisen jälkeen ala kuulumaan niin testaillaan, ja sit tietenki jos jotain r-oireita alkaa ilmaantuun :D

jos nyt plussa tulis niin äitienpäivänä olis hienoa kertoa tuleville mummuille :heart:
 
PÄÄÄÄÄH |O ..olo on kuin persuuksille ammutulla karhulla..voi tätä naisen elämää..

Pinna niin tiukalla että voisi räjähtää minä hetkenä tahansa :( ..pieniä järistyksiä pitkin päivää ollutkin ja huono omatunto kun lapsoselle jo äksyilin..mies ilmeisesti vuorossa seuraavana ;)

Tulis nyt se täti kylään..varailin jo ajan lääkärille keskustellakseni terolutin tai vastaavan aloituksesta mikäli veritesti torstaina taas sama-nega..

Kierto oli suht säännöllinen ennen Mirenaa..mikä mättää selvinnee pian..odottavan aika vain on pitkä :/..piru kun sitä onkin niin kärsimätön sielu!!!!!

Mukavaa alkanutta keväistä viikkoa kaikille ja plussatuulia minä täältä toivottelen phuiiii :whistle:

mur-mur
 
hohhoijaa tätä odottelua..
tein testin KP 10/20-28 ja negahan se oli.. eli kyllä ne varmaan kuukautiset oli olevinaan..

nyt on KP 15/20-28 ja harmittaa ku tuo kierto meni noin sekaisin, että ei oikein tiedä millon menkkojen pitäisi alkaa. No oireita taas vaikka muille jakaa, mutta veikkaan liittyvän ovulaatioon tälläkin kertaa.

toivoa ei ole menetetty ja yritystä on riittänyt, ei auta ku odotella, että pääsee testaamaan ( täytyykin taas tilata testit kaappiin ) :)

Onnittelut mamx2 :flower: :flower: :flower: toivottavasti tullaan pian perästä :)
 
huomenna saan miehen kotiin, ovis ajat pitäs olla käsillä, mitään oireita ei tosin ole ollu :/ nooo viikonloppu tjottaillaan siis =) yritetään viettää aikaa makkarissa mahd. paljon :D

ihana keväinen päivä ollu taas :heart:

paljon +++++++ tuulosia :wave:
 
wiiru,täällä on myös yx joka sauhuttelee.Olen kyllä yrittänyt psyykata itseäni valmiiksi siihen lopettamiseen kun raskaustesti (joskus) näyttää plussaa.Olen lopettanut ennenkin niin kyllä se tälläkin kertaa onnistuu!
Esikoista kun odotin,poltin muutaman ekan kuukauden,vähensin ja lopetin sit kokonaan, seitsemän vuotta menikin silleen,että poltin täysin satunnaisesti (=juopotellessa,eli noin muutaman kerran vuodessa) kunnes taas repsahdin stressin takia.Nyt on tullu poltettuu ehkä joku 1 1/2 vuotta.
Juuri tällä hetkellä en edes voisi kuvitellakkaa lopettavani...taidanki siis lähteä tästä röökille :|
 
mulla kans tällä hetkellä vaikea kuvitella lopettavani mutta eiköhän se sitten kun saa plussa testin niin onnistu hieman helpommin..pikku hiljaa vähennän kyllä..mutta kyllä met sitte onnistumma lopettamaan ku vauva uutinen tulee =)
 
Mulla nyt kp 29/24-34 ja tein äsken Kotitestin one step pregnancy-testin (herkkyys 10) ja siihen tuli jonkinlainen toooosi toooosi haalea, harmaa(?) viiva!! |O Onko noissa testeissä viivanpaikkaa?? Mieskin sen viivan erotti, kun valoa vasten katsoo. Ja ihan testiajan sisällä tuli tuo viiva. Se viiva ei siis ole yhtään punainen. Voi apuaaa, voisikohan se olla +?? :eek: :headwall: :heart:

Mulla oli ovis aika myöhään, suunnilleen kp 18, joten nyt olisi dpo 11. Meinaan tänä iltana testata uudestaan jollain muulla testillä, oisko kellään ehdottaa hyvää merkkiä?? Ja herkkää.
 
Täällä nyt kp 23/23. Testin tein eilen ja negahan sieltä tuli. Tänään on alavatsa ollut kipeä, menkkamaista kipua. Vielä ei kuitenkaan ole alkanut, joten en toivoani menetä. Testailen puolen viikon aikoihin uudestaan jos ei siihen mennessä ole alkaneet.

Space Kerrohan sitten kui ka kävi. Plussaa tietysti toivotaan niin saatais lisää toivoa itsellekin.
 
Space sullahan on jännät paikat :)

Täällä on tosi vaikee lopettaa ja siirtyä odottajiin. Jotenkin tuntuu etten kuulu sinne :( Tänään alkoi aamupahoinvointi sitten... Turvotus on ihan hirvee kun ei maistu muu ´kuin suolainen ja rasvainen ruoka :( saa nähdä miten läski oon sitten häissä :(

oon miettinyt että haluisin ehkä veritestiin vielä... pelottaa et joku hassusti. vaik ehkä sitä pitäis odottaa kun 2 viikon päästä on alkuraskauden ultra. nyt olis sit raskausviikkoja 4+4
 

Yhteistyössä