HAPPY82 Joo muistan kyllä joskus lukeneeni niistä kypsymis- ym. kivuista, mutta kertaushan on opintojen äiti
Oishan se aika ihme, jos mulla joskus olisi ovis 2 kertaa/kk, en oikein jaksa siihen uskoa.. Ehkä kallistun kuitenkin enemmän noiden kypsymiskipujen kannalle.
Mulla ois nyt jo kp 21/24-34. Ovis oli tuntemusten mukaan vasta kp 17 tai 18, joten vielä ei ole eikä kai voisikaan olla mitään raskausoireita, jos siis raskaana olisin.. Tässä kierrossa tosiaan tuo ovis oli hiukan erilainen kuin muulloin. Limoja oli kyllä parina päivänä kuten yleensäkin mutta ne oikein kovat oviskivut, mitä mulla yleensä on jäivät tulematta
Kipuja oli kyllä ainakin viitenä päivänä ja viimeisenä kipupäivänä olivat kovimmat kivut, mutta ne eivät yltyneet niin koviksi, että olisi tarvinnut ottaa Panadolia. No en valita
Ihan kiva vaan, että ihan joka kierrossa ei tarvitse kärsiä yhtä pahoista kivuista
Miksiköhän mulla on koko ajan sellainen tunne/pelko, että tämän kolmosen alulle saamisessa menisi paljon kauemmin kuin ekan ja tokan (jotka tärppäsivät aika nopeasti)... :| :/
Hyvää viikonloppua kaikille!